Luque deed na afloop toch ook nog alsof hij aan zn rug was geraakt door vuurwerk ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:47 schreef super-mario het volgende:
heeft iemand dat 0-1 gebaar van Luque in een groter gifje? Net zoals het doelpunt...
Maar geeft wel duidelijk antwoord.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom praat die van Geel zo saai?
dat is ook het belangrijkstequote:
Staan wel veel spelfouten inquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:31 schreef denthemen het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)jax-thuis-shirt.html
Teken ik voorlopig voor!quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:39 schreef Zwansen het volgende:
En zoals het hoort, PSV en Ajax weer boven Feyenoord. Jullie even winnen van Feyenoord en we staan beiden weer met 4 punten voor op hun... Staan ze weer met lege handen.
komt neer op het interview wat hij laatst gegeven had... zie voetbalzone...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:41 schreef D1 het volgende:
Kan iemand me de hoofdlijnen geven van wat Van Geel heeft verteld?
Komt omdat het door een vrouw geschreven isquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
Staan wel veel spelfouten in![]()
Maar toch:![]()
Nee je hebt ook wel gelijk, alleen vind ik dat de objectiviteit bij hen soms wat ver te zoeken is. Net zoals Van Gangelen die in het interview met Huntelaar vanmiddag zei dat zijn doelpunt helemaal uit het niets kwam. Dat is wel erg kortzichtigquote:Op zondag 28 oktober 2007 21:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, een betere zin zou zijn geweest: Ajax stoomwalst indrukwekkend over Utrecht: 0-1.
en van der Vaart wees ons afquote:
Kan ik hem niet kwalijk nemenquote:
quote:28/10/2007 - Van Geel: Aissati blijft een optie
(Gepost door RvN)
Volgens Martin van Geel is Aissati ook in de winterstop een optie om Ajax te versterken. De technisch directeur wil in de winterstop een creatieve aanvallende middenvelder aantrekken ter vervanging van Sneijder. Ajax deed in de zomer al een poging voor Aissati. "Maar we hebben nog meer opties voor die positie" aldus Van Geel. Wilfred Genee suggereerde dat PSV in de zomer 18 miljoen vroeg voor Aissati.
Grappig, want Jonk noemde ik hier pasgeleden nog heel evenquote:28/10/2007 - Ajax in gesprek met Wim Jonk
(Gepost door RvN)
Volgens Martin van Geel is Ajax in gesprek met Wim Jonk. Die zou de tweede individuele trainer moeten worden naast Simon Tahamata. Via deze trainers moet verder gewerkt worden aan de individuele kwaliteiten van spelers op diverse posities.
quote:28/10/2007 - 'Spelers hebben moeite met spelen in Arena'
(Gepost door RvN)
Eerder verscheen de quote al eens in de media. vandaag bevestigde technisch directeur martin van Geel zijn uitlating in het programma Voetbal Insite. Volgens hem heeft een deel van de spelersgroep moeite met het spelen onder de grote druk in de Arena. Van Geel complimenteerde de aanhang in Utrecht, die met 1200 man achter de club stond en daarmee een grote steun was. Volgens Van Geel heeft de spelersgroep daar grote behoefte aan om ook in eigen stadion zo gesteund te worden in plaats van de kritiek die er steeds loskomt.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Komt omdat het door een vrouw geschreven is![]()
het 1-0 gebaarquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:48 schreef toma het volgende:
niks gezien van vandaag. De laatste paar minuten gelukkig nog op de radio gevolgd.
Nog iets opmerkelijks gebeurd?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach wat een onzin, de Ridder is gewoon een goede voetballer die Ajax op dit moment ook goed had kunnen gebruiken en aangaf te willen komen naar Ajax.
je sigquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
zie OP [ afbeelding ]
http://www.ajaxlinks.nl/bijzonderheden.php
Oh ja en we hebben gewonnen, maar dat wist je misschien alquote:
Wat een onzin zeg, half uur daarvoor zegt Martin nog dat Modric absoluut niet mogelijk is.quote:
omdat ze er 25 miljoen voor wilde hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, half uur daarvoor zegt Martin nog dat Modric absoluut niet mogelijk is.![]()
Mogelijk was ja, misschien vragen ze wel minder.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, half uur daarvoor zegt Martin nog dat Modric absoluut niet mogelijk is.![]()
Redelijk tot goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef toma het volgende:
hoe speelde Siem?
Afellay is 10x vaker gebleseerd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Aisatti veel te fragiel. Net als Affelay.
Aissati speelt als hij niet met het 1e meespeelt met het 2e op maandagavond. Dus die speelt wel wedstrijden alleen op een lager niveau.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, Aissati (zo schrijf je z'n naam) speelt gewoon niet zoveel.
Ja maar niemand ziet die dus denkt iedereen dat ie altijd geblesseerd isquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Aissati speelt als hij niet met het 1e meespeelt met het 2e op maandagavond. Dus die speelt wel wedstrijden alleen op een lager niveau.
holy fuck...quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Aisatti is welkom maar ik heb liever Modric. Die jongen neemt Zagreb op sleeptouw en is duidelijk de beste van Zagreb. Aisatti is bankzitter en kan in de toekomst een grote worden maar ik wil volgend jaar in de champions league overwinteren.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef toma het volgende:
Modric is meer een type VdV terwijl Aisatti meer een type Sneijder is.
toch?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef pfaf het volgende:
Aisatti vind ik meer een vd Vaart dan een Sneijder... Modric ken ik niet goed, maar de verhalen zijn goed.
Het is toch te triest voor woorden, jullie willen hem wel, maar je weet Aissati niet eens juist te spellenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Aisatti veel te fragiel. Net als Affelay.
In hoeverre is dat relevant?quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is toch te triest voor woorden, jullie willen hem wel, maar je weet Aissati niet eens juist te spellen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 02:23 schreef NumberNine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.![]()
Niet gezienquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
Was lekker, gisteren!
Briljante actie trouwens ook van KJH, toen hij ging liggen na wat vuurwerk. Wat een humor heeft die kerel!
I told you so! I told you so! I told you so!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef Longmen het volgende:
Tja Luque, t gaat toch wat worden met hem he? Ik heb hoop!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef BigKahuna het volgende:
Trouwens, Jaakke die niet wilt dat Van Geel uitbundig juicht omdat dat respectloos is tegenover de tegenstander...![]()
![]()
Wat dat betreft is Ajax wel goed bezig vind ik. Heel veel oude spelers bij de club halen.quote:Ajax in gesprek met Jonk
Uitgegeven: 29 oktober 2007 09:38
AMSTERDAM - Ajax wil Wim Jonk als individuele trainer aanstellen. Technisch directeur Martin van Geel zegt dat de leiding van de Amsterdamse club in gesprek is met de oud-voetballer.
Jonk, die tussen 1988 en 1993 voor Ajax speelde, moet de tweede individuele trainer bij de regerend bekerwinnaar worden. Simon Tahamata werkt al langer persoonlijk met spelers aan specifieke onderdelen van het voetbalspel.
Jonk (41) stapte in april dit jaar op bij Volendam als bestuurslid technische zaken. Hij sprak dit seizoen ook al met de leiding van Willem II over een trainersfunctie. Dat leverde toen niets op.
Winter
Jonk treft veel voormalige collega's wanneer hij bij Ajax aan de slag gaat. Aron Winter, Sonny Silooy, Frank de Boer, Michel Kreek, Bryan Roy en Arnold Mühren werken allemaal in de opleiding van de Amsterdamse club. Zij hebben een specifiek elftal onder hun hoede.
Bronquote:Ajax in gesprek met Jonk
AMSTERDAM - Ajax wil Wim Jonk als individuele trainer aanstellen. Technisch directeur Martin van Geel zegt dat de leiding van de Amsterdamse club in gesprek is met de oud-voetballer.
Jonk, die tussen 1988 en 1993 voor Ajax speelde, moet de tweede individuele trainer bij de regerend bekerwinnaar worden. Simon Tahamata werkt al langer persoonlijk met spelers aan specifieke onderdelen van het voetbalspel.
Jonk (41) stapte in april dit jaar op bij Volendam als bestuurslid technische zaken. Hij sprak dit seizoen ook al met de leiding van Willem II over een trainersfunctie. Dat leverde toen niets op.
Jonk treft veel voormalige collega's wanneer hij bij Ajax aan de slag gaat. Aron Winter, Sonny Silooy, Frank de Boer, Michel Kreek, Bryan Roy en Arnold Mühren werken allemaal in de opleiding van de Amsterdamse club. Zij hebben een specifiek elftal onder hun hoede.
Hoop dat ze Martin Jol hebben vastgelegd, maar zal wel niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:56 schreef versteegrob het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=828
Hadden ze in dat geval de beurs stilgelegd? En is dit gebeurd?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop dat ze Martin Jol hebben vastgelegd, maar zal wel niet.
Ik zie bij Paultjuuh nog steeds de FOK! is traag avatarquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Wel goed dat je je aan je afspraak houdt Paultjuhhh
Nee, hij heeft echt die Ajax/Calimero-avatarquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie bij Paultjuuh nog steeds de FOK! is traag avatar, daar heb je 't toch over. Gebruik de nieuwe lay-out.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie bij Paultjuuh nog steeds de FOK! is traag avatar, daar heb je 't toch over. Gebruik de nieuwe lay-out.
Nee joh geen Martin Jol. Vind hem hetzelfde type als Ten Cate. En dan kun je ook zwaaien naar Davids.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar wat zal het wel zijn dan? Het zal vast wel om een trainer gaan, of iets wat te maken heeft met dat tripje naar Zuid-Amerika.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie moet dan de nieuwe trainer/coach worden? Duizendmaal liever Martin Jol dan Marco van Basten!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee joh geen Martin Jol. Vind hem hetzelfde type als Ten Cate. En dan kun je ook zwaaien naar Davids.
John Jaakke weg? Nieuwe speler? Nieuwe trainer/coach? Denk dat het één van deze drie opties zal zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar wat zal het wel zijn dan? Het zal vast wel om een trainer gaan, of iets wat te maken heeft met dat tripje naar Zuid-Amerika.
Transferwindow is gesloten dus dat lijkt me niet. Nieuwe trainer lijkt me vreemd aangezien alle uitspraken en rust die ze willen hebben. Ik denk dat er iemand gaat opstappen. En dan doel ik op Jaakkequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar wat zal het wel zijn dan? Het zal vast wel om een trainer gaan, of iets wat te maken heeft met dat tripje naar Zuid-Amerika.
Om met woorden van ons bestuur te spreken: "De spelersgroep heeft geen inspraak wie de nieuwe trainer wordt. Zoiets moet worden besloten door de bestuurders, in het belang van de club".quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee joh geen Martin Jol. Vind hem hetzelfde type als Ten Cate. En dan kun je ook zwaaien naar Davids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |