quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef StarGazer het volgende:
En weer boven Feyenoord en onder PSV, zoals het hoort.
Je vergeet Urby's blessure.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo, iig de 3 punten, maar Ajax moet eens leren te gaan voetballen ipv die lange kansloze ballen.
Maar gelukkig was Utrecht geen schim van de vechtmachine die het vaak wel is. Traag, lafhartig voetbal, echt beschamend voor eigen publiek zeg...
Eerst vertrouwen terug en dan komt het voetbal vanzelf wel. Helemaal als Van Geel en goede 10 koopt in de winterstop.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo, iig de 3 punten, maar Ajax moet eens leren te gaan voetballen ipv die lange kansloze ballen.
Maar gelukkig was Utrecht geen schim van de vechtmachine die het vaak wel is. Traag, lafhartig voetbal, echt beschamend voor eigen publiek zeg...
Er zat echt al meer voetbal in dan de afgelopen weken hoor. Ik ben niet ontevreden over het vertoonde spelquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Je blijft me toch keer op keer verbazen, HeatWave...quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[...]
+- Huntelaar: Kwam TE vaak de bal halen, wel goede loopacties en natuurlijk de goal!
[...]
quote:,,Vandaag speelde Klaas Jan Huntelaar niet echt in de spits, maar meer daarachter”, legde Koster zijn tactiek uit. ,,Daardoor hadden we eigenlijk steeds een mannetje over op het middenveld. Utrecht had het daar in de beginfase moeilijk mee. Wij creëerden meteen kansen en zaten ook gelijk lekker in de wedstrijd.”
Is toch niks mis mee???quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:21 schreef ub40_bboy het volgende:
OOh wijze tacticus Koster, als je huntelaar in de verdediging zet heb je daar ook een mannetje over.
oh? Op de eerste 10 min heeft Ajax nauwelijks gevoetbald tot aan de 0-1. En daarna gingen ze achterover leunen waardoor dit laffe Utrecht zowaar nog 3 grote kansen kreeg,quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je blijft me toch keer op keer verbazen, HeatWave...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo ik ben nu een echte ajacied dat zie je toch![]()
Genee: ,,ik heb hier een vraag van ene pizzadoos ehhh pizzakoppo..."quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mocht iemand nog het idee hebben te mailen naar Wilfred Genee voor een vraag aan Martin van Geel, vraag hem dan direct waarom de Ridder niet is gehaald evenals Kanu!
Zo hoort het bij Ajax ook te gaan, goede ervaren gekochten spelers met jeugd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Die Siem de Jong is uit de jeugd bij jullie? Speelde best aardig? Leuk om te zien wel, ik zie graag dat jeugd mag/kan doorstromen in plaats van dure spelers te kopen. Zo hou je ook de motivatie bij de jeugd om te presteren.
Beter dan vorige week?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:32 schreef Panic_A het volgende:
Het gaat in ieder geval de goede kant op. Koster laat zijn spelers nu al beter voetballen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Genee: ,,ik heb hier een vraag van ene pizzadoos ehhh pizzakoppo..."
van Hanegem: ,,Hoe heet die gozert?"
Genee: ,, Pizzakoppo, die vraagt waarom je de Ridder niet hebt teruggehaald''
De snor: ,, Iemand met zo'n naam kun je toch nauwelijks serieus nemen?"
etc.
![]()
De Ridderquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mocht iemand nog het idee hebben te mailen naar Wilfred Genee voor een vraag aan Martin van Geel, vraag hem dan direct waarom de Ridder niet is gehaald evenals Kanu!
+ 1quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De Ridder
Denk dat er maar 1 iemand is die hem terug wil en dat is BonJovi!!
Ach wat een onzin, de Ridder is gewoon een goede voetballer die Ajax op dit moment ook goed had kunnen gebruiken en aangaf te willen komen naar Ajax.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De Ridder
Denk dat er maar 1 iemand is die hem terug wil en dat is BonJovi!!
BonJovi: ''Wauw! wat een geile gladgestreken kapsel heeft mijn dushi toch ook heerlijk gewoon!''quote:
Nipte zegequote:RTL Voetbal: Adrie Koster heeft zijn eerste overwinning als trainer van Ajax geboekt. De Amsterdammers vertrokken bij FC Utrecht met een nipte 1-0 zege op zak. Klaas Jan Huntelaar tekende voor de enige treffer van het matige duel.
Inderdaad, een betere zin zou zijn geweest: Ajax stoomwalst indrukwekkend over Utrecht: 0-1.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |