quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef Panic_A het volgende:
Nu hopen dat Pisvee puntjes laat liggen op het kasteel.
Ik zou me ook schamen voor zo'n doelman.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat een klaphelmjosties zijn het ook bij utrecht zeg. vuurwerk gooien op je eigen keeper.
ik hoop het welquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Niemand screenshot of gifje van dat gebaar van luque?
die is mooi hequote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Nou ja, dan morgen maar even genieten van de 3-0 overwinning van FC Utrecht, valt er dit weekend tenminste nog iets te lachen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:34 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat een klaphelmjosties zijn het ook bij utrecht zeg. vuurwerk gooien op je eigen keeper.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:43 schreef s0k het volgende:
iemand een gifje van het doelpunt?
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gekeken. Suarez zorgde meerdere malen voor gevaarlijke momenten, Vertonghen was inderdaad matig, maar Maduro was ook gewoon degelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zeg het niet graag.. maar Kieft had wel gelijk.. door de sfeer e.d. leek het allemaal heel wat.. maar het voetbal was in de eerste helft erg matig..
Tweede helft begon ook niet heel erg goed, maar werd voetballend wel beter..
++ Gabri: Wat een felheid! Goed gespeeld
++ Heitinga: Begon twijfelend, maar werd beter en beter!
+ de Jong: Deed het toch best goed op wat slordige passes na..
+- Huntelaar: Kwam TE vaak de bal halen, wel goede loopacties en natuurlijk de goal!
- Maduro: Fysiek wel aanwezig.. maar ernstig veel balverlies
- Vertonghen: Paar goede ingrepen, maar opbouwend erg veel balverlies
-- Suarez: Offday..
Al met al.. positief vooruitzicht naar aanstaande woensdag!
- Gewoon dezelfde wedstrijd als jij, maar waarschijnlijk met een wat kritischere blikquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gekeken. Suarez zorgde meerdere malen voor gevaarlijke momenten, Vertonghen was inderdaad matig, maar Maduro was ook gewoon degelijk.
Huntelaar was niet scherp inderdaad, het lijkt alsof hij de drang mist om een bal te halen en in te schieten. Maar hij scoort weer, en dat telt.
Geweldige redding inderdaad bij die bal van Georgequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:57 schreef Nashje het volgende:
Complimentje voor Gentenaar mag ook wel hoor. Gewoon de 0 gehouden.
Nouja, hij mag wel een paar keer mee gaan doen bij de veldtraining voordat hij nelisse wilt uitkappenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:57 schreef Nashje het volgende:
Had een goede redding op het einde, maar de tijden dat mensen schreeuwden om de onzekerheid bij Stekelenburg en dat er maar voor de zekerheid van Gentenaar gekozen moet worden zijn volgens mij ook achter de rug. Dat moment in de eerste helft, boh. En vlak voor tijd ook nog eens mis terwijl Rossini bij 'm staat.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:57 schreef Nashje het volgende:
Maduro had geen buitensporig balverlies. Siem de Jong had bijvoorbeeld meer zwakke passes. Maduro is bij twee van z'n pingelpogingen de bal kwijt geraakt, maar voor de rest was hij zeer degelijk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
- Gewoon dezelfde wedstrijd als jij, maar waarschijnlijk met een wat kritischere blik
- Jou is het balverlies van Maduro niet opgevallen![]()
- Klopt, Huntelaar scoort.. dat telt.. maar dat zei ik ook
Veel matige passes wel, maar verder wel solide.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja:De Jong
Wat speelde hij vandaag sterk zeg. Beste speler aan Ajax kant alhoewel Maduro ook voortreffelijk speelde
heej.. Luquequote:Op zondag 28 oktober 2007 15:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Goedmakertje voor die blunder.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:01 schreef jna het volgende:
[..]
Geweldige redding inderdaad bij die bal van George
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
die is mooi he
ik ben benieuwd wanneer paultjuhh zich komt melden
Hoezo ik ben nu een echte ajacied dat zie je tochquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:13 schreef Nashje het volgende:
paultjuhhhtot over een half jaar, als je hier weer leuk komt doen rond Ajax - kutrecht
quote:
quote:
Ik las het net ja maar had het zelf niet gezien in het stadion, ik moest door het vuurwerk heenkijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |