ik vind Steek ook beter dan Timmer daarom zeg ik het ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik vind Stekelenburg de laatste maanden toch een stuk beter dan Timmer.
Lees die andere post eens goed dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:27 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik vind Steek ook beter dan Timmer daarom zeg ik het ook![]()
Ik hoop het want vandaag zat er paar keer meer in .quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:![]()
![]()
Ik mag die Luque wel. Mooie arrogante ajax voetballer. Let maar op die gaat bij ajax zijn deportivo niveau weer halen.
Jij zegt toch ook dat je Stekelenburg beter vindt dan Timmer, dan zijn jullie het toch eensquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lees die andere post eens goed dan.
Maar als je spelers als Gabri, Delorge en Maduro beter vindt dan Sahin, Gio en Bruins dan mag je toch eens je Ajax-bril afdoenHoogstens gelijkwaardig.
Delorge zit op de bank bij ons. ga hem dus niet vergelijken met jullie basisspelers.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar als je spelers als Gabri, Delorge en Maduro beter vindt dan Sahin, Gio en Bruins dan mag je toch eens je Ajax-bril afdoenHoogstens gelijkwaardig.
Inderdaad, daar moet Davids eigenlijk staan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Delorge zit op de bank bij ons. ga hem dus niet vergelijken met jullie basisspelers.
Is het geen Feyenoord-spreuk dat het niet om de spelers gaat maar om het team ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wie zijn Sahin en Bruins eigenlijk???quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:35 schreef StarGazer het volgende:
En weer boven Feyenoord en onder PSV, zoals het hoort.
Je vergeet Urby's blessure.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo, iig de 3 punten, maar Ajax moet eens leren te gaan voetballen ipv die lange kansloze ballen.
Maar gelukkig was Utrecht geen schim van de vechtmachine die het vaak wel is. Traag, lafhartig voetbal, echt beschamend voor eigen publiek zeg...
Eerst vertrouwen terug en dan komt het voetbal vanzelf wel. Helemaal als Van Geel en goede 10 koopt in de winterstop.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Zo, iig de 3 punten, maar Ajax moet eens leren te gaan voetballen ipv die lange kansloze ballen.
Maar gelukkig was Utrecht geen schim van de vechtmachine die het vaak wel is. Traag, lafhartig voetbal, echt beschamend voor eigen publiek zeg...
Er zat echt al meer voetbal in dan de afgelopen weken hoor. Ik ben niet ontevreden over het vertoonde spelquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Je blijft me toch keer op keer verbazen, HeatWave...quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[...]
+- Huntelaar: Kwam TE vaak de bal halen, wel goede loopacties en natuurlijk de goal!
[...]
quote:,,Vandaag speelde Klaas Jan Huntelaar niet echt in de spits, maar meer daarachter”, legde Koster zijn tactiek uit. ,,Daardoor hadden we eigenlijk steeds een mannetje over op het middenveld. Utrecht had het daar in de beginfase moeilijk mee. Wij creëerden meteen kansen en zaten ook gelijk lekker in de wedstrijd.”
Is toch niks mis mee???quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:21 schreef ub40_bboy het volgende:
OOh wijze tacticus Koster, als je huntelaar in de verdediging zet heb je daar ook een mannetje over.
oh? Op de eerste 10 min heeft Ajax nauwelijks gevoetbald tot aan de 0-1. En daarna gingen ze achterover leunen waardoor dit laffe Utrecht zowaar nog 3 grote kansen kreeg,quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je blijft me toch keer op keer verbazen, HeatWave...
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo ik ben nu een echte ajacied dat zie je toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |