Jullie hebbens spelers als Buijs en Lucius in de basis zulke kneuzen zitten bij ons tenminste op de bank of de tribune. Waarom kopen jullie Delorge niet van ons die is voetballend beter dan Buijs. En Lucius stond gister weer mooi te dekken bij de 2 - 0 van Twente dan is Collin verdedigend nog beter.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Met deze selectie horen jullie echt niet boven ons.
Nee klopt, normaal gesproken horen er nog een paar clubs als Twente, Heerenveen en Groningen tussen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Met deze selectie horen jullie echt niet boven ons.
Kuch, Collin.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jullie hebbens spelers als Buijs en Lucius in de basis zulke kneuzen zitten bij ons tenminste op de bank of de tribune.
Omdat wij dat soort mislukte kneuzen niet meer willen.quote:Waarom kopen jullie Delorge niet van ons die is voetballend beter dan Buijs.
Dat klopt, daarom moet Lucius ook per direct uit de basis.quote:En Lucius stond gister weer mooi te dekken bij de 2 - 0 van Twente dan is Collin verdedigend nog beter.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:33 schreef denthemen het volgende:
http://www.ajaxlinks.nl/bijzonderheden.php
Kuch, Collin is derde rechtsback achter Oguraru en Heitinga.quote:
Buijs is echt een van de slechtse voetballers van de eredivisie, Delorge is 10 keer zo goed.quote:Omdat wij dat soort mislukte kneuzen niet meer willen.
Ajax beter dan feyenoord op de volgende plekken:quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef twi het volgende:
Maar serieus, op welke punten is de selectie van jullie beter dan de onze, buiten de '10' waar jullie eigenliijk niet mee spelen?
Linksback is sowieso beter, voor de rest zal het ongeveer gelijk opgaan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:17 schreef twi het volgende:
Maar serieus, op welke punten is de selectie van jullie beter dan de onze, buiten de '10' waar jullie eigenliijk niet mee spelen?
Huntelaar kan je tegenover Makaay zetten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Linksback is sowieso beter, voor de rest zal het ongeveer gelijk opgaan.
quote:
Ongeveer gelijkwaardig.quote:centrale verdediging
Ongeveer gelijkwaardig.quote:de middenvelders
Moeilijk te beoordelen, Lee en Slory hebben bijna nog niet gespeeld en Makaay is een totaal ander type spits van Huntelaar.quote:de aanvallers
Lee en Slory zijn er ook nogquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez tegenover Mols?
Ik vind spelers als Vertongen, Emanuelson en Vermealen nou ook niet echt toekomstige wereldtoppers. Jullie hebben wel een betere bank trouwens.quote:Nee, de selectie van Ajax is echt wel getalenteerder en beter, hoe dramatisch zo ook voetballen.
Ik ben interessanter dan die dooie kut-Friezenquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef SCH het volgende:
Laten jullie je weer opfokken door Loekie
Concentreer je liever op woensdag als de angstgegner langskomt
Vermaelen komt er wel en ik heb ook niet zoveel vertrouwen in Vertongen. Emanuelson mag meteen verkocht worden aan AS Roma.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind spelers als Vertongen, Emanuelson en Vermealen nou ook niet echt toekomstige wereldtoppers. Jullie hebben wel een betere bank trouwens.
ik vind Steek ook beter dan Timmer daarom zeg ik het ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik vind Stekelenburg de laatste maanden toch een stuk beter dan Timmer.
Lees die andere post eens goed dan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:27 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik vind Steek ook beter dan Timmer daarom zeg ik het ook![]()
Ik hoop het want vandaag zat er paar keer meer in .quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:57 schreef ub40_bboy het volgende:![]()
![]()
Ik mag die Luque wel. Mooie arrogante ajax voetballer. Let maar op die gaat bij ajax zijn deportivo niveau weer halen.
Jij zegt toch ook dat je Stekelenburg beter vindt dan Timmer, dan zijn jullie het toch eensquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lees die andere post eens goed dan.
Maar als je spelers als Gabri, Delorge en Maduro beter vindt dan Sahin, Gio en Bruins dan mag je toch eens je Ajax-bril afdoenHoogstens gelijkwaardig.
Delorge zit op de bank bij ons. ga hem dus niet vergelijken met jullie basisspelers.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar als je spelers als Gabri, Delorge en Maduro beter vindt dan Sahin, Gio en Bruins dan mag je toch eens je Ajax-bril afdoenHoogstens gelijkwaardig.
Inderdaad, daar moet Davids eigenlijk staan.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Delorge zit op de bank bij ons. ga hem dus niet vergelijken met jullie basisspelers.
Is het geen Feyenoord-spreuk dat het niet om de spelers gaat maar om het team ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wie zijn Sahin en Bruins eigenlijk???quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |