Daarom zei ik ook gelauterde verdedigers en niet Donkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelauterder verdediger? Donk is net 20 jaar ofzo.![]()
En echt niet iedereen doet dat hoor.
Hij schiet m nog keurig binnen ook nogquote:
Gelukkig is het jaar nog langquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax, met afstand de beste Nederlandse ploeg van 2007.![]()
Mjah, ik kan het gewoon niet laten om mijn mening over het incidentje te geven, zeker als ik zie dat de actie word toegejuicht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vond het ook wat kinderachtig, je bent ook nog gewoon collega en Donk is op zich wel genoeg 'gestraft' met die eigen goal. Maar om er zo'n ophef over te maken door vooral anderen, neuh.
Hij heeft af en toe zijn streken idd. Opzich niks mis mee al doet hij het soms wat sneeky.quote:Wel mooi dat KJH niet meer het ideale schoonzoontje is, dat moet m.i. ook helemaal niet. Beetje geniepige trekjes als spits kan geen kwaad.
Idd, daar kan Vermaelen nog wat van leren!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij schiet m nog keurig binnen ook nog![]()
![]()
Leuk om met een eigen goal weer op de drempel van CL deelname te staan. De cirkel is weer rond.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Idd, daar kan Vermaelen nog wat van leren!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:45 schreef TerroRobbie het volgende:
sneaky.
Kon t niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk om met een eigen goal weer op de drempel van CL deelname te staan. De cirkel is weer rond.![]()
Die zomerstop duurt veel te lang.quote:
Half augustus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die zomerstop duurt veel te lang.![]()
Wanneer begint 07/08 eik? VI meldt het nog niet.
Jammer maar helaas. Hij heeft zijn kansen nu echt gehad vrees ik. Een goede speler, maar té blessure gevoelig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Mitea waarschijnlijk weg dus. Lijkt me verstandig van Ajax kant. Die jongen is vaak geblesseerd en pikt maar niet aan op het niveau waar Ajax naar streeft.
Viel hij zondag nou geblesseerd uit of was het een tactische wissel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Mitea waarschijnlijk weg dus. Lijkt me verstandig van Ajax kant. Die jongen is vaak geblesseerd en pikt maar niet aan op het niveau waar Ajax naar streeft.
Hij werd gewisseld omdat hij 'blokkeerde' volgens Ten Cate. Zenuwen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Viel hij zondag nou geblesseerd uit of was het een tactische wissel?
In het seizoen dat Arjen Robben doorbrak bij PSV, was Nicolae Mitea ook erg goed bij Ajax. Zonde dat hij zijn ontwikkeling niet heeft doorgezet, volgens mij is hij zelfs minder geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |