Ach, het kan altijd erger iddquote:Op woensdag 26 april 2006 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heitinga lelijk?
Kan altijd erger hoor.. Lucius, Hofs, Charisteas.
Ik vind het nog wel meevallen..
Lege blik?quote:
Beetje jammer dat het erg veel op Duitsland uit lijkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:47 schreef Nega het volgende:
Wie heeft het nieuwe Uitshirt al gekocht?
Ik heb hem gister gehaald, te mooi shirt
Heitinga is écht niet lelijk heur. En ik geloof btw best dat ze hem niet kende van te voren hoor. Er zou haar heus wel verteld zijn toen dat hij bij Ajax voetbalde.. Maar dat zegt 99 van de 100 vrouwen bijster weinig.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger idd.
Mar komop, je kent die lege blik van hem etc.
Ze zouden elkaar hebben leren kennen via oogcontact, niet met elkaar praten en later smsen ofzo..
En ze ZOU dus NIET geweten hebben wie het is. Wel eens in een cafe gezeten als er een BNér binnenkomt? Binnen 2 sec weet iedereen wie het is hoor..
Dat beweerde Silvie ook destijds, lekker domhouden...quote:Op woensdag 26 april 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zouden elkaar hebben leren kennen via oogcontact, niet met elkaar praten en later smsen ofzo..
En ze ZOU dus NIET geweten hebben wie het is. Wel eens in een cafe gezeten als er een BNér binnenkomt? Binnen 2 sec weet iedereen wie het is hoor..
Nee joh ze dacht hij model was...natuurlijk ze kent hem van de billboards van Sloggiquote:Op woensdag 26 april 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet de knapste.. Als heitinga geen prof voetballer was geweest geloof ik niet dat deze dame spontaan verliefd was geworden op Heitinga.quote:
Voetbal misschien wel, maar 99 van de 100 vrouwen weten dat je als je bij Ajax speelt niet met 1,5 keer modaal naar huis gaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heitinga is écht niet lelijk heur. En ik geloof btw best dat ze hem niet kende van te voren hoor. Er zou haar heus wel verteld zijn toen dat hij bij Ajax voetbalde.. Maar dat zegt 99 van de 100 vrouwen bijster weinig.
Beter het verbindingsstreepje tussen Ajax en topic in plaats van tussen AFC en Ajax.quote:Het grote AFC-Ajax topic #344: Blind weg? Wie komt?
Zit ie te rukken op die foto ????quote:Op woensdag 26 april 2006 12:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ook niet de knapste.. Als heitinga geen prof voetballer was geweest geloof ik niet dat deze dame spontaan verliefd was geworden op Heitinga.
[afbeelding]
Het gaat toch om het Ajaxshirt, en het is gewoon een supermooi shirt.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het erg veel op Duitsland uit lijkt.
Slimpiequote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nee joh ze dacht hij model was...natuurlijk ze kent hem van de billboards van Sloggi![]()
Kom op het is nu al Sylvie 2 niet weten wie het is...![]()
Oh ja vanavond zit ik 412, stoel rij etc weet ik niet
Met dit materiaal was de tereinknecht ook 5e geworden dus wieberen met meneer Blind.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beetje zonde de manier waarop het nu loopt met Blind. Een mooier, echt afscheid had beter gepast bij Blind. Maar dat hij weg moet is natuurlijk volkomen terecht.
Vanavond even wat boeren voetballes geven.
Jij komt nooit buiten? Jij hebt nog nooit een lelijke kerel met een lekker wijf aan de arm zien lopen? Ik genoeg hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ook niet de knapste.. Als heitinga geen prof voetballer was geweest geloof ik niet dat deze dame spontaan verliefd was geworden op Heitinga.
[afbeelding]
Geen verrassing en weinig boeiend denk ik, want de laatste 6 maanden gaat het er al over. Wat wilde je er nog over kwijt dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:57 schreef Jajong het volgende:
Anyway, het is natuurlijk belachelijk dat we hier als wijven zitten te kleppen over de nieuwe vriendin van Sjon, terwijl er net bekend is gemaakt ( al dan niet door een bullshit-krant ) dat onze trainer wordt ontslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |