abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 april 2006 @ 10:04:29 #201
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37304370
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
Niet wéér zo'n onervaren beinner, dus géén Frank Rijkaard.
Wat sla jij de plank mis. Rjkaard heeft zich toch al behoorlijk bewezen lijkt me.. En wat heeft Neeskens nou helemaal bereikt ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 26 april 2006 @ 10:07:05 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37304421
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:04 schreef buzzer het volgende:

[..]

Wat sla jij de plank mis. Rjkaard heeft zich toch al behoorlijk bewezen lijkt me.. En wat heeft Neeskens nou helemaal bereikt ?
Zoals ik al eerder zei vind ik de prestaties van Frank Rijkaard niet zo bijzonder als de rest van NL vindt: bij Oranje had hij in 2000 te maken met de beste generatie op haar hoogtepunt, bij Sparta ging hij af en nu bij Barça heeft hij veel aan Henk ten Cate en de briljante spelersgroep te danken.

Johan Neeskens heeft als trainer/coach niet veel gewonnen, maar ervaring doe je ook op als assistent, daarbij is levenservaring ook belangrijk. Johan Neeskens maakte deel uit van het gouden Ajax in de jaren '70 en zal daardoor door veel jongeren worden gerespecteerd. Marco van Basten, Frank Rijkaard, Ruud Gullit, Danny Blind, Jan Wouters, Ronald en Erwin Koeman missen nog de juiste ervaring, staan wel boven de groep, maar niet voldoende.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 26 april 2006 @ 10:08:48 #203
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_37304455
Dat DB niet de hoofdtrainer is voor het volgende seizoen lijkt me niet meer dan logisch. Maar ik zou hem zeker willen behouden voor de club. Eventueel als assistent en anders weer bij de jeugdopleiding. Ik bedoel, 20 jaar, dat laat je toch niet zomaar weglopen naar een kutseizoen.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_37304479
Ze willen Ajax gewoon in de war brengen . Ik hoop dat de selectie daar niet op reageert.
pi_37304507
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei vind ik de prestaties van Frank Rijkaard niet zo bijzonder als de rest van NL vindt: bij Oranje had hij in 2000 te maken met de beste generatie op haar hoogtepunt, bij Sparta ging hij af en nu bij Barça heeft hij veel aan Henk ten Cate en de briljante spelersgroep te danken.

Johan Neeskens heeft als trainer/coach niet veel gewonnen, maar ervaring doe je ook op als assistent, daarbij is levenservaring ook belangrijk. Johan Neeskens maakte deel uit van het gouden Ajax in de jaren '70 en zal daardoor door veel jongeren worden gerespecteerd. Marco van Basten, Frank Rijkaard, Ruud Gullit, Danny Blind, Jan Wouters, Ronald en Erwin Koeman missen nog de juiste ervaring, staan wel boven de groep, maar niet voldoende.
Sorry zij waren in 96 op hun hoogte punt en niet in 2000 want toen verwatte letterlijk niemand dat hij dat eruit zou persen met zulk leuk en goed voetbal.

Verder heeft ie zich aardig bewezen bij Barcelona waar verschillende trainers spaak liepen.
pi_37304639
Ik hoop dat Danny blijft
  woensdag 26 april 2006 @ 10:22:10 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37304701
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:18 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat Danny blijft
Ajax staat wereldwijd bekend om haar jeugdopleiding, veel talenten krijgen al op jonge leeftijd een kans en daardoor breken er veel toppers door. Maar waarom moet Ajax ook een leerschool zijn voor trainer/coaches? Ajax heeft juist behoefte aan de beste trainer/coach die haalbaar is, zodat deze man kan presteren met alle goede voetballers in de selectie. DB heeft nu veertien maanden mogen kutten, maar is gewoon (nog) niet geschikt. Ajax moet voortaan een bewezen trainer/coach aanstellen, want Ajax moet presteren en geen instelling zijn waar jonge, onervaren trainer/coaches ervaring kunnen opdoen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37304782
Louis is de laatste coach die zijn contract uitdiende of die zelf opstapte: Wie was het daarvoor? (die dus geen ontslag kreeg?)
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37304814
Zonde dat het op deze manier gaat, maar het nieuws is niet meer dan logisch.
pi_37304878
TeleSport artikel stond hier nog niet volgens mij:
quote:
Koerswijziging gaat opnieuw ten koste van hoofdtrainer

AJAX BREEKT MET BLIND

AMSTERDAM, woensdag
Danny Blind wacht nog slechts op zijn ontslagbrief. De coach van Ajax heeft al maanden te maken met een bestuur dat hem niet openlijk wenst te steunen en sprak daar gisteren voor het eerst openlijk zijn ergernis over uit. Alle recente ontwikkelingen binnen de club duiden inmiddels op het vroegtijdige vertrek van de coach en zijn staf. Ajax wil een andere koers gaan varen na een seizoen, waarin de tegenstellingen levensgroot zijn. Blind won met zijn ploeg de Johan Cruyff Schaal, staat in de bekerfinale en kan over de rug van FC Groningen alsnog de Champions League bereiken. Daarentegen woog de figurantenrol in de competitie schijnbaar te zwaar.

Blind wilde gisteravond laat nog niet inhoudelijk op het afscheid reageren. „We staan voor een belangrijke wedstrijd en bij mij gaat het altijd om de club.”

Toch werd ’s middags al duidelijk dat de maat wat hem betreft vol was. Tot op heden deed Blind er steeds het zwijgen toe als de kwestie werd opgerakeld. Ofschoon de geruchten over een technische koerswijziging al geruime tijd woekeren, doet de directie hetzelfde. Maar die status-quo begon hardnekkig aan Blind te knagen en diverse betrouwbare bronnen binnen de club weten met grote stelligheid te melden dat de mededeling van hogerhand puur een kwestie van tijd is. Ajax wilde het nieuws over de laatste thuiswedstrijd van vanavond heen tillen. De Zeeuw heeft immers wél het vertrouwen van de aanhang en van de spelersgroep, zodat het een contrastrijke avond kan worden als duidelijk is dat ook de trainer voor de laatste keer in de ArenA op de bank zit.

Blind voelt zich al langer een roepende in de woestijn. Hij is een clubman pur sang die best kan leven met ontslag als dat op den duur onvermijdelijk zou zijn, maar had tot dat moment een blok willen vormen. Nimmer liet de directie in dit turbulente seizoen evenwel iets los over de nabije toekomst, terwijl dat zeker in deze merkwaardige en plotseling succesvolle eindfase wenselijk was.

„Ik vind het een onjuiste aanpak”, zei hij in de aanloop naar het eerste duel met FC Groningen. „Juist als je zegt de rust te willen bewaren, is het belangrijk dat de clubleiding zich uitspreekt. Je neemt er een hoop onrust mee weg. Maar dat is niet gebeurd en daar heb ik Martin van Geel ook op aangesproken.”

De technisch directeur beaamt dat, maar zei er verder niks mee te zullen doen. „Wij hebben besloten niet inhoudelijk te reageren op arbeidscontracten en dat blijft zo. Ook als de trainer zegt daar behoefte aan te hebben.” Eveneens een opmerking die veelzeggend is.

Zondag, na de afgetekende zege op Feyenoord, werd al een andere kant van Blind zichtbaar. De camera van stadszender AT5 legde haarfijn vast hoe emotioneel hij reageerde op de toejuichingen van de Amsterdamse aanhang. Blind ontkent echter met klem dat die opwellende tranen te maken hadden met zijn positie.

„Mensen mogen zeggen en schrijven dat het anders is, maar dat is echt onzin. Ik ben de enige die weet uit welke hoek dit komt. Het zegt iets over mijn karakter. Zo was ik als speler ook. Bij mijn afscheid schoot ik ook vol. Het doet mij gewoon heel veel als duizenden supporters minutenlang je naam scanderen. Zoiets wekt bij mij emotie op.”

De steun van de fans ten spijt, achter de schermen werkt de directie aan een nieuwe invulling van de technische staf. Voor de zoveelste keer. Het ontslag van Blind is een hard gelag, mede omdat de club vorig jaar maart bij zijn aanstelling zo hamerde op continuïteit na vele warrige jaren. Achtereenvolgens Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman dienden hun contract niet uit. Met Blind ging Ajax voor vastigheid, voor herkenbaarheid, voor identiteit. Hij was een man van de club, werd trots gezegd. Blind loopt er al ruim twintig jaar rond. Zijn assistenten Gerard van der Lem, Ruud Krol en Fred Grim hebben eveneens een bloedband met Ajax. Wat dat betreft klopte het technische plaatje helemaal.

Het ligt nu voor de hand dat Ajax wil wachten op de verrichtingen van Barcelona, waar Frank Rijkaard en Henk ten Cate de scepter zwaaien. Wint het Amsterdamse duo de Champions League, dan valt er volgend seizoen in de Catalaanse vulkaan haast geen eer meer te behalen en kan Ajax het droomduo naar Amsterdam proberen te lokken.
  woensdag 26 april 2006 @ 10:30:43 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37304889
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sorry zij waren in 96 op hun hoogte punt en niet in 2000 want toen verwatte letterlijk niemand dat hij dat eruit zou persen met zulk leuk en goed voetbal.

Verder heeft ie zich aardig bewezen bij Barcelona waar verschillende trainers spaak liepen.
In 1996 op hun hoogtepunt? Hoe oud waren Clarence Seedorf, Patrick Kluivert en Edgar Davids toen? In 2000 waren zij op hun hoogtepunt, dus het bereiken van de halve finale in eigen land vind ik geen geweldige prestatie. Bij Sparta liet Frank Rijkaard zien geen geweldige trainer te zijn en bij Barça denk ik dat de inbreng van Henk ten Cate belangrijker is dan die van Frank Rijkaard, tel daarbij de geweldige selectie (Ronaldinho, Eto'o, Deco) en het falen van de concurrentie bij op, dan valt ook die prestatie best mee. De prestaties op zich zijn prima, maar Frank Rijkaard is voor mij geen toptrainer, zoals bijvoorbeeld Louis van Gaal dat wel is.
  woensdag 26 april 2006 @ 10:36:43 #212
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_37305036
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Louis is de laatste coach die zijn contract uitdiende of die zelf opstapte: Wie was het daarvoor? (die dus geen ontslag kreeg?)
Beenhakker was voor van Gaal. Maar die stapte ook voortijds op om dat ie ik dacht naar Real Madrid toe kon. En daarvoor was weer Cruyff geloof ik, ook niet afgemaakt, daarvoor volgens mij Linder, dito. verder weet ik het niet meer

[ Bericht 5% gewijzigd door cheqy op 26-04-2006 10:44:37 ]
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_37305083
Is Laudrup niets?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 26 april 2006 @ 10:42:45 #214
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37305175
Sorry, maar echt roddel an achterklap hoor. "een veelzeggende opmerking", "daaruit kan worden geconcludeerd". Het klink als een overijverige journalist..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 26 april 2006 @ 10:47:24 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37305297
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is Laudrup niets?
Wat je zelf al zegt, Laudrup is niets. Net als Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind te onervaren.
  woensdag 26 april 2006 @ 10:49:44 #216
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_37305356
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat je zelf al zegt, Laudrup is niets. Net als Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind te onervaren.
Real schijnt al interesse in hem te hebben. Al zou hij wel wat zijn dan zou ie volgens mij eerder daar voor kiezen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_37305529
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Ga jij vanavond naar de wedstrijd of met de rest mee?
  woensdag 26 april 2006 @ 11:00:14 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37305628
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ga jij vanavond naar de wedstrijd of met de rest mee?
Zelfde recept als vorige week: vanmiddag eerst stad in en als het gezellig is, blijf ik. Kaart heb ik wel al gekocht, maar wat is 13,20 euro? Volgende week ga ik ook, wanneer ik woensdagmiddag (en donderdagochtend) vrij kan krijgen. Zou in feite belachelijk zijn dat ik tegen Feyenoord (uit en thuis) wel ga, maar tegen FCG met de boycotters de stad in, toch?

Jij wel stad in weer?
  woensdag 26 april 2006 @ 11:04:02 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37305751
quote:
'Yolanthe verliefd op John Heitinga'

AMSTERDAM - Heeft Nederland er, in navolging van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart, een nieuw showbiz-voetbalpaar bij? Volgens insiders zijn Ajax-voetballer John Heitinga (22) en Onderweg naar Morgen-soapie Yolanthe Cabau van Kasbergen (20) sinds een week of drie verliefd op elkaar.

"Het klopt dat ik heel erg verliefd ben, maar ik zeg niet op wie. Daarvoor is het allemaal nog te pril", vertelt Yolanthe. " Ik heb mijn nieuwe liefde ontmoet in een Amsterdams eetcafé. We kregen snel oogcontact. Die avond hebben we elkaar niet gesproken, maar een van de jongens aan zijn tafeltje ken ik. Hij vroeg via die vriend mijn nummer. Daarop volgden telefoontjes, sms'jes en afspraakjes."

Van diverse kanten werd bevestigd dat de man in Yolanthes verhaal John Heitinga is. Volgens insiders is de Ajax-vedette zo opgetogen over zijn nieuwe liefde, dat hij het voor zijn collega's niet verborgen kon houden. " Heel Ajax kijkt nu naar OnM om jou als Julia Branca te zien", zou hij haar vol trots hebben verteld.

Waarom mag de buitenwacht niet weten of Yolanthes nieuwe vriend, zoals wordt beweerd, John Heitinga is? Is één van beiden soms niet vrij? Yolanthe: "Mijn nieuwe liefde en ik hadden allebei geen relatie toen we elkaar ontmoetten. Ik had iets met een jongen in Engeland. De afstand bleek echter een probleem en die relatie is voorbij. Maar ik wil eerst nog wat privé-probleempjes oplossen voor ik mijn nieuwe liefde aan de grote klok hang."

De manager van John, Laurens Scholten, zegt in een reactie: " Voor zover ik weet, woont John samen met zijn vriendin."
Niet echt belangrijk, Ajax-gerelateerd nieuws, maar die Yolanthe Cabau van Kasbergen is wel mega-lekker!
pi_37305844
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zelfde recept als vorige week: vanmiddag eerst stad in en als het gezellig is, blijf ik. Kaart heb ik wel al gekocht, maar wat is 13,20 euro? Volgende week ga ik ook, wanneer ik woensdagmiddag (en donderdagochtend) vrij kan krijgen. Zou in feite belachelijk zijn dat ik tegen Feyenoord (uit en thuis) wel ga, maar tegen FCG met de boycotters de stad in, toch?

Jij wel stad in weer?
Kun je niet ff online komen?
  woensdag 26 april 2006 @ 11:08:20 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37305881
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet echt belangrijk, Ajax-gerelateerd nieuws, maar die Yolanthe Cabau van Kasbergen is wel mega-lekker!
Ik ben nog niet wakker, ik las Vonlanthen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_37306066
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben nog niet wakker, ik las Vonlanthen .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 april 2006 @ 11:15:46 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37306095
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Was wel een betere roddel geweest .

kan er mee door .
Get woke, go broke!
  woensdag 26 april 2006 @ 11:21:06 #224
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37306261
Over Johnny Heitinga gingen de geruchten (cultheld in combinatie met Steef toch?) dat hij van de verkeerde kant zou zijn, maar met Yolanthe Cabau van Kasbergen bewijst hij toch wel smaak te hebben!
pi_37306349
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[afbeelding]

kan er mee door .
Potverdorie, wat een lekker ding zeg.
Ik vraag me af of onze vriend zich nog op het voetbal kan concentreren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 april 2006 @ 11:25:22 #226
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37306402
Ik meende dat Heitinga al lang een vriendin had
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 26 april 2006 @ 11:25:33 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37306407
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Potverdorie, wat een lekker ding zeg.
Ik vraag me af of onze vriend zich nog op het voetbal kan concentreren.
Ik voorzie vd Vaart gevolgen .

Alleen bekt "Yolanthe is de hoer van Amsterdam" iets minder...

maar het geeft wel aan dat het vrouwen vaak NIET om uiterlijk en verstand gaat .
Get woke, go broke!
pi_37306558
n.a.v. een vraag in een ander topic (of er een lijstje gemaakt kon worden in welk vak de fok!ers a.s. woensdag zitten) Heb ik het 1 en ander op gezocht, d.m.v. reactie's! En voorlopig is dit er uitgekomen!

space-kees: 113
Tvduijn: 410
aldostuta: 411
Freak187: 412
Nega:426 (wilde eigelijk 116 )
Riro: 413
BoNi: 413
Jasza: 425
ericajax: 425
vinnie06: 425
Nega:426 (wilde eigelijk 116 )
TimmyAsd: 427
thewishmaster: 428
Kang-He: 429

Het zou leuk zijn, wanneer je er nog niet instaat, het bericht te quoten en je zelf in superscript er bij te zetten. Als iemand tijd heeft kan het lijstje ook nog op vak worden gesorteerd !! Dan zit er misschien nog een kleine meet in !

update: lijstje is op vak volgorde geplaatst, gelieve bij aanvulling je naam in superscript tezetten
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  woensdag 26 april 2006 @ 11:32:17 #229
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37306600
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was wel een betere roddel geweest .

[afbeelding]

kan er mee door .
zaadvragende ogen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 26 april 2006 @ 11:33:10 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37306625
Meer informatie op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Yolanthe_Cabau_van_Kasbergen

Ze is half-Spaans, dus Johnny Heitinga zal binnenkort wel met Real Madrid of Barça in verband worden gebracht. Nog wat foto's uit de FHM:

Eigenlijk best off-topic, maar op SCH na, zal iedereen dit wel waarderen?
  woensdag 26 april 2006 @ 11:34:29 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37306661
Mooi kind hoor .

jammer dat dat altijd golddiggers zijn .
Get woke, go broke!
pi_37306705
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

maar het geeft wel aan dat het vrouwen vaak NIET om uiterlijk en verstand gaat .
Daar heb je helemaal gelijk in. ik heb ze maar es naast elkaar gezet:

Liev hoor

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 26-04-2006 11:48:18 ]
  woensdag 26 april 2006 @ 11:37:08 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37306729
Jaaaaaaaaaaa, ze kende hem niet, en was spontaan verliefd...

Tuurlijk meisje .
Get woke, go broke!
  woensdag 26 april 2006 @ 11:40:11 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37306796
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:

Tuurlijk meisje .
En later blijkt ze net als Sylvie Meis een relatie met een middelmatige profvoetballer achter de rug te hebben, misschien wederom Maarten Atmodikoro?
pi_37306806
Die Sjonnie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 26 april 2006 @ 11:41:56 #237
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37306832
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef M0NTANA het volgende:

Ze is half-Spaans, dus Johnny Heitinga zal binnenkort wel met Real Madrid of Barça in verband worden gebracht. Nog wat foto's uit de FHM:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik waardeer het wel
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_37306884
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:

Tuurlijk meisje .
pi_37306891
Daarom is Sjon weer zo goed in vorm natuurlijk
  woensdag 26 april 2006 @ 11:45:35 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37306924
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En later blijkt ze net als Sylvie Meis een relatie met een middelmatige profvoetballer achter de rug te hebben, misschien wederom Maarten Atmodikoro?
Ongetwijfeld.

Echt, dat soort meisjes vallen niet op typjes sjonnie als ze zit te eten en hem vanaf een afstandje ziet. Dan MOET ze weten dat ie geld heeft oid...

Zo mooi is de wereld niet hoor .
Get woke, go broke!
pi_37306963
Van wie is die slet?

Mooie meid natuurlijk!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 26 april 2006 @ 11:48:07 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37306978
Waarom vallen die geile golddiggers alleen op Ajacieden en niet op PSV'ers en Feyenoorders?
pi_37307007
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef M0NTANA het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die mag er zeker mee door.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37307015
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom vallen die geile golddiggers alleen op Ajacieden en niet op PSV'ers en Feyenoorders?
Omdat ze meestal in A-dam op zoek zijn.
  woensdag 26 april 2006 @ 11:49:37 #245
779 WaStEd
Hellaluha
pi_37307016
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.

Echt, dat soort meisjes vallen niet op typjes sjonnie als ze zit te eten en hem vanaf een afstandje ziet. Dan MOET ze weten dat ie geld heeft oid...

Zo mooi is de wereld niet hoor .
allementatie is in ieder geval alvast geregeld, bijna althans, ze moet eerst nog wat uitpoepen
too much is not enough....
pi_37307034
quote:
Jaloers?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 26 april 2006 @ 11:50:52 #247
779 WaStEd
Hellaluha
pi_37307060
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wie van de rijke Feyenoorders en PSVers heeft geeh golddigger dan ?
Of zijn die niet geil ?
  woensdag 26 april 2006 @ 11:51:09 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37307069
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Precies, zelfs om je financieele toekomst veilig te stellen ga je toch niet in fucking Eindhoven uit?

iedereen heeft zijn grenzen, zelfs golddiggers .
Get woke, go broke!
  woensdag 26 april 2006 @ 11:52:42 #249
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37307115
quote:
Golddiggers?
Ze verdient zelf bakken met geld, .
-
pi_37307124
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, zelfs om je financieele toekomst veilig te stellen ga je toch niet in fucking Eindhoven uit?
Ik wist niet dan je daar uit kon?
pi_37307193
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Golddiggers?
denk dat Heitinga stukken meer verdient en ook zal gaan verdienen.
pi_37307223
Over sletjes gesproken, die bestuurs-sletjes van jullie zitten weer te geilen op ONZE Louis.
quote:
Louis van Gaal door Ajax benaderd

Naast het droomduo Frank Rijkaard en Henk ten Cate heeft Ajax ook AZtrainer Louis van Gaal gepolst om het trainerschap na dit seizoen van Danny Blind over te nemen.
Ajax directeur Martin van Geel liet weten dat het gerucht rondom van Gaal absolute onzin is maar bronnen binnen AZ bevestigen dat er contact is geweest met Van Gaal. Dat contact was voordat de lijn 'Cruijff - Keizer' werd ingezet.

AZ voorzitter Dirk Scheringa lieten weten er niet van uit te gaan dat zijn trainer vertrekt. 'Hij heeft een contract van twee jaar en heeft nog nooit zelf een contract ontbonden. '
RTV-NH.
pi_37307227
maar goed, alle voetballers hebben van die golddiggers. Heitinga kiest gewoon een hele, hele goede uit
  woensdag 26 april 2006 @ 11:57:50 #254
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_37307249
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Over sletjes gesproken, die bestuurs-sletjes van jullie zitten weer te geilen op ONZE Louis.
[..]
Louis is dan wel coach bij AZ, maar hij is nog altijd van ons
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  woensdag 26 april 2006 @ 11:58:00 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37307255
quote:

[..]

Golddiggers?
Net als Sylvie Meis zal ook Yolanthe Cabau van Kasbergen haar eigen carrière graag opgeven voor een leventje, bestaande uit winkelen, winkelen en nog eens winkelen. Daarbij verdien je als soap-actrice echt géén bakken met geld! Het gaat overigens de goede kant op met Johnny Heitinga, zag hem pas met een stuk of vijf andere schaarsgeklede dames.
pi_37307256
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
maar goed, alle voetballers hebben van die golddiggers. Heitinga kiest gewoon een hele, hele goede uit
Dat kan je zeker respecteren.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37307290
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef StarGazer het volgende:
Ik meende dat Heitinga al lang een vriendin had
De zus van Boudewijn Zenden is inmiddels gedumpt ten faveure van Yolanthe
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_37307298
quote:
[..]
Jij gelooft de een wel op zijn woord en de ander niet. Lekker hypocriet.

Hopelijk is het niet waar; van Gaal, hoe Ajax hij ook is en hoe succesvol hij ook is geweest, hij hoeft van mij niet terug te komen. De manier waarop hij zich uit naar buiten toe is ronduit slecht. (en dat is niet sinds hij bij AZ zit)
  woensdag 26 april 2006 @ 11:59:53 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37307307
quote:

[..]

Golddiggers?
vast een hoop meer dan gemiddeld. Maar Sjonnie gaat binnenkort Miljoenen pakken, das toch lekker om als vriendje te hebben hoor..

En idd, ze HOEFT dan zelf niet meer, en kan alleen maar LEUKE dingen doen..
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 april 2006 @ 12:04:15 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37307381
quote:
[..]

RTV-NH.
Scheringa zou helemaal gek worden als van Gaal naar Ajax zou gaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 26 april 2006 @ 12:04:23 #261
779 WaStEd
Hellaluha
pi_37307385
de truc voor al die vrouwen is zsm zwanger te zijn zodat je in ieder geval verzekerd bent van een paar ton per jaar...
  woensdag 26 april 2006 @ 12:05:40 #262
779 WaStEd
Hellaluha
pi_37307419
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik denk dat Scheringa dan de ABN gaat bellen en vragen of ze Ajax aub, geen geld meer willen geven.
Hij is al knettergek namelijk
  woensdag 26 april 2006 @ 12:06:59 #263
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_37307451
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:04 schreef WaStEd het volgende:
de truc voor al die vrouwen is zsm zwanger te zijn zodat je in ieder geval verzekerd bent van een paar ton per jaar...
  woensdag 26 april 2006 @ 12:08:46 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37307475
quote:

[..]

Alleen daarom zou het moeten gebeuren..

Dat dat soort mongolen zo rijk kunnen worden, dat snap ik oprecht niet. (nee geen jaloezie)
Get woke, go broke!
pi_37307498
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:05 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ik denk dat Scheringa dan de ABN gaat bellen en vragen of ze Ajax aub, geen geld meer willen geven.
Hij is al knettergek namelijk
Een pinverbod
pi_37307515
quote:

[..]

Die Scheringa is al zo gek als een deur.
  woensdag 26 april 2006 @ 12:12:00 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37307539
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:09 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Een pinverbod
net als de hofstadgroep .
Get woke, go broke!
  woensdag 26 april 2006 @ 12:12:57 #268
779 WaStEd
Hellaluha
pi_37307563

zijn voetbaladviseur, Leen
pi_37307568
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

net als de hofstadgroep .
whehe
pi_37307571
Pff, zij is best wel heel leuk ja
  woensdag 26 april 2006 @ 12:14:49 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37307612
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:04 schreef WaStEd het volgende:
Hier spreekt iemand met ervaring

Laat die Yolanthe nou gewoon lekker in B&H staan, golddigger of niet. Als ze er nou blij mee zijn. Zolang Heitinga zo speelt als de laatste weken mag 'ie wat mij betreft zelfs met Catherine Keyl optrekken.

Zolang we maar niet weer die achterlijke spreekkoren a la Sylvie Meis krijgen en 't publiek 'm wegpest zoals dat met Van der Vaart is gebeurd.
pi_37307634
quote:

[..]

Misschien is Dirk's idioterie en hysterie mede door deze sneaky stealthmove aangewakkerd.

Alhoewel uit het bericht blijkt wel dat dit niet echt recent speelde, maar al van eerder in het seizoen is. De 'lijn Cruijff-Keizer' is volgens mij pas 'geactiveerd' ergens in november 2005, en kennelijk is het benaderen van Gaal daarvoor nog gebeurt.

Sinds Cruijff het advies geeft is er natuurlijk weer een boycot op van Gaal, water en vuur die 2. Niet dat Louis weggaat bij AZ overigens, tenzij hij ontslagen wordt.
  woensdag 26 april 2006 @ 12:18:05 #273
779 WaStEd
Hellaluha
pi_37307686
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:15 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Misschien is Dirk's idioterie en hysterie mede door deze sneaky stealthmove aangewakkerd.

Alhoewel uit het bericht blijkt wel dat dit niet echt recent speelde, maar al van eerder in het seizoen is. De 'lijn Cruijff-Keizer' is volgens mij pas 'geactiveerd' ergens in november 2005, en kennelijk is het benaderen van Gaal daarvoor nog gebeurt.

Sinds Cruijff het advies geeft is er natuurlijk weer een boycot op van Gaal, water en vuur die 2. Niet dat Louis weggaat bij AZ overigens, tenzij hij ontslagen wordt.
Misschien heeft Louis wel zo'n waterdicht kleine lettertjes Frisia,Becam,Postkrediet,City Credit, Lenen.nl contract waardoor hij niet eens weg kan, of hij moet 20.000.000 betalen ofzo.
pi_37307725
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:18 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Misschien heeft Louis wel zo'n waterdicht kleine lettertjes Frisia,Becam,Postkrediet,City Credit, Lenen.nl contract waardoor hij niet eens weg kan, of hij moet 20.000.000 betalen ofzo.
Onder Dirk geen clausules inderdaad. Nobody escapes AlcatrAZ.
pi_37307743
AlcatrAZ
  woensdag 26 april 2006 @ 12:23:37 #276
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37307813
Nee inderdaad, Louis blijft wel bij AZ, al is het natuurlijk moeilijk om een ploeg te coachen terwijl je hart 30 km verderop ligt.
  woensdag 26 april 2006 @ 12:24:51 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37307840
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:19 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Alleen jullie beste spelers maar .
Get woke, go broke!
pi_37307849
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:19 schreef FrikandelSpecialist het volgende:

[..]

Origineel
pi_37307891
Scheringa zal hem alleen al niet ontslaan zodat die niet naar Ajax gaat.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 26 april 2006 @ 12:33:34 #280
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37308039
Ten Cate wordt trainer bij ajax...
A.M.A.B
  woensdag 26 april 2006 @ 12:34:35 #281
779 WaStEd
Hellaluha
pi_37308059
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:33 schreef Cart_man het volgende:
ik denk nog steeds Co
  woensdag 26 april 2006 @ 12:36:02 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37308085
Co wil revanche in Europa, in de CL. Louis blijft bij AZ, Ten Cate zal het worden als er iemand komt. Lijkt me persoonlijk gewoon heel erg stug dat hij naar Engeland gaat.
pi_37308116
Hmz, straks kiest ten Cate voor iets anders en dan moet je alsnog door met Blind na al die berichten
  woensdag 26 april 2006 @ 12:38:11 #284
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37308128
Waarom zal Co in godsnaam naar ajax komen? Die is net kampioen geworden met Porto en gaat C(?)L spelen. Die zal echt niet terug naar amsterdam komen om ajax weer op te bouwen.
A.M.A.B
pi_37308131
quote:
Ajax heeft Nourdin Boukhari een tweejarig contract aangeboden. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Sören Lerby tegenover de Amsterdamse televisiezender AT5 laten weten.

Boukhari kreeg in de winterstop nog te horen dat hij na dit seizoen mocht vertrekken. Volgens Martin van Geel heeft de 25-jarige middenvelder echter de tweede helft van dit seizoen mentaal een goede ontwikkeling doorgemaakt, waardoor het voor de club interessant wordt hem te behouden. Trainer Danny Blind beaamt dit.

Boukhari stond in de belangstelling van Heerenveen, maar wilde zelfs het liefst naar een buitenlandse club.
Vind het jammer...
quote:
Ajacied Juanfran lijkt in de belangstelling te staan van diverse Spaanse clubs. De verdediger is overbodig bevonden bij Ajax waardoor de koopoptie in zijn huurcontract niet wordt gebruikt.

Na dit seizoen zal Juanfran terugkeren naar Turkije, alwaar hij op de loonlijst staat bij Besiktas. Zijn contract loopt tot 2007. Echter lijken Levante en Albacete zich te hebben gemeld voor de Spanjaard, dat meldt de sportkrant AS.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 26 april 2006 @ 12:41:01 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37308186
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:33 schreef Cart_man het volgende:
Heb persoonlijk liever Louis van Gaal of Martin Jol, maar als zij niet kunnen, dan Henk te Cate graag!

P.S. Hoe safe is de positie van Erwin Koeman eigenlijk, op dit moment?
  woensdag 26 april 2006 @ 12:41:53 #287
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37308206
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Net als Sylvie Meis zal ook Yolanthe Cabau van Kasbergen haar eigen carrière graag opgeven voor een leventje, bestaande uit winkelen, winkelen en nog eens winkelen. Daarbij verdien je als soap-actrice echt géén bakken met geld! Het gaat overigens de goede kant op met Johnny Heitinga, zag hem pas met een stuk of vijf andere schaarsgeklede dames.
Heb je wel eens gezien hoeveel schnabbels ze nog heeft.
Al die fotoreportages leveren ook flink wat cash op..
Iemand op voorhand als golddigger afschilderen vind ik te makkelijk..
-
pi_37308211
Haha Sjonnie Player
  woensdag 26 april 2006 @ 12:43:06 #289
779 WaStEd
Hellaluha
pi_37308234
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:38 schreef Cart_man het volgende:
Waarom zal Co in godsnaam naar ajax komen? Die is net kampioen geworden met Porto en gaat C(?)L spelen. Die zal echt niet terug naar amsterdam komen om ajax weer op te bouwen.
Als het om revanche gaat is er geen plaats waar hij dat beter kan doen als Ajax. Hij weet dat er bij Porto nog meer aan zijn stoelpoten gezaagd zal worden als het ff wat minder gaat als bij Ajax. Liefde voor de club is nog steeds aanwezig bij hem. Ik snap je redenatie wel maar ik vind Co ook iemand instaat tot onverwachte dingen.
  woensdag 26 april 2006 @ 12:43:53 #290
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37308250
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:41 schreef M0NTANA het volgende:
P.S. Hoe safe is de positie van Erwin Koeman eigenlijk, op dit moment?
Safe. Zou niet echt een reden kunnen bedenken om hem te ontslaan. Het ging vrij kut op het laatst van de competitie. Lag meer aan de instelling van een deel van de selectie. Moet nog veel veranderen, dat wel...
A.M.A.B
pi_37308307
Ik heb trouwens superhard moeten lachen. Ik kreeg van m'n vriendin weer de nieuwe aankopen door van de stadionclub. Whahaha.

Stefanovic, een onbekende noor, ricky kruys etc. Het wordt volgend jaar weer comedy keepers op de zondag. Heeeeeeerlijk.
Remeber Den Bosch 4-1 olee olee
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 26 april 2006 @ 12:47:06 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37308315
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Iemand op voorhand als golddigger afschilderen vind ik te makkelijk..
Zo'n lelijk ventje met zo'n mokkel? Das echt geen ware liefde lijkt me .

maar goed, het is ook maar een gerucht en we zullen het zien .
Get woke, go broke!
  woensdag 26 april 2006 @ 12:47:16 #293
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37308321
Wie heeft het nieuwe Uitshirt al gekocht?
Ik heb hem gister gehaald, te mooi shirt
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  woensdag 26 april 2006 @ 12:48:04 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37308337
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:47 schreef Nega het volgende:
Wie heeft het nieuwe Uitshirt al gekocht?
Ik heb hem gister gehaald, te mooi shirt
Ik koop eigenlijk nooit shirts, maar dit vind ik wel een HEEL mooi ontwerp hoor...
Get woke, go broke!
  woensdag 26 april 2006 @ 12:48:24 #295
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37308344

Klootzak Sjon

Berichten over Blind geloof ik simpelweg niet.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 26 april 2006 @ 12:49:09 #296
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37308365
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo'n lelijk ventje met zo'n mokkel? Das echt geen ware liefde lijkt me .

maar goed, het is ook maar een gerucht en we zullen het zien .
Heitinga lelijk?
Kan altijd erger hoor.. Lucius, Hofs, Charisteas.
Ik vind het nog wel meevallen. .
-
pi_37308369
Denk ook dat het Ten Cate wordt.

Boukhari
  woensdag 26 april 2006 @ 12:49:53 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37308378
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:43 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Safe. Zou niet echt een reden kunnen bedenken om hem te ontslaan. Het ging vrij kut op het laatst van de competitie. Lag meer aan de instelling van een deel van de selectie. Moet nog veel veranderen, dat wel...
Aan de ene kant bracht Erwin Koeman veel rust en kon Feyenoord goed mee met PSV en AZ, daarnaast werd Ajax tweemaal verslagen. Toch zal Erwin Koeman volgend jaar met Feyenoord wel iets moeten presteren zeker? Want derde worden en al vroeg uitgeschakeld worden in KNVB-beker en UEFA Cup is achteraf gewoon (weer) een kut-seizoen. Als je dan ook nog eens Dirk Kuijt dreigt te verliezen, zal het volgend jaar lastig worden. Maar goed, dit is eigenlijk een beetje off-topic.
pi_37308386
Vanavond komt er weer een leuke artiest optreden
pi_37308391
Gewoon Blind houden

gr plae@
pi_37308399
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heitinga lelijk?
Hij heeft wat vrouwelijke trekjes maar lelijk valt volgens mij wel inderdaad wel mee.
  woensdag 26 april 2006 @ 12:52:40 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37308449
quote:
Op woensdag 26 april 2006 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heitinga lelijk?
Ach, het kan altijd erger idd .

Mar komop, je kent die lege blik van hem etc.

Ze zouden elkaar hebben leren kennen via oogcontact, niet met elkaar praten en later smsen ofzo..

En ze ZOU dus NIET geweten hebben wie het is. Wel eens in een cafe gezeten als er een BNér binnenkomt? Binnen 2 sec weet iedereen wie het is hoor..
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')