Vorige Delen:
Het enige echte AJAX topic
Het enige echte AJAX topic, deeltje 2
Het enige echte AJAX topic, deeltje 3
Het enige echte AJAX topic, deeltje 4
Het enige echte AJAX topic, deeltje 5
Het enige echte AJAX topic, deeltje 6
Het enige echte AJAX topic, deeltje 7
Het enige echte AJAX topic, deeltje 8
Het enige echte AJAX topic, deeltje 9
Het enige echte AJAX topic, deeltje 10
Het enige echte AJAX topic, deeltje 11
Het enige echte AJAX topic, deeltje 12
Het enige echte AJAX topic, deeltje 13
Het enige echte AJAX topic, deeltje 14
Het enige echte AJAX topic, deeltje 15 (aka 14.1)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 16 (aka 14.2)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 17 (aka 14.3)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 18 (aka 14.4)
Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
quote:Ajax hé, dat is pure kwaliteit. Zelfs op een forum
Op vrijdag 18 juli 2003 18:48 schreef mat_herben het volgende:
mooie openingspost
quote:idd
Op vrijdag 18 juli 2003 18:51 schreef Qi het volgende:[..]
Ajax hé, dat is pure kwaliteit. Zelfs op een forum
wie gaat er naar de opendag van ajax?
en zie daar zo'n blije ajax gast met een beker in ze handen ,
heel erg vrolijk enzo .
maar dat kunnen we nu niet meer zeggen hé , want dit en de erop volgende jaren is de beker bij de echte kampioenen ..
dus zo doende
quote:De Europacup 2? Bij wie dan...? Ik ben ernstig benieuwd!
Op vrijdag 18 juli 2003 19:16 schreef Ch1n00K het volgende:
ehm ik zie zo net deze foto :en zie daar zo'n blije ajax gast met een beker in ze handen ,
heel erg vrolijk enzo .maar dat kunnen we nu niet meer zeggen hé , want dit en de erop volgende jaren is de beker bij de echte kampioenen ..
dus zo doende
quote:Als verwijzing naar hun successen in het verleden misschien?
ehm ik zie zo net deze foto :en zie daar zo'n blije ajax gast met een beker in ze handen ,
heel erg vrolijk enzo .maar dat kunnen we nu niet meer zeggen hé , want dit en de erop volgende jaren is de beker bij de echte kampioenen ..
dus zo doende
quote:Zo'n blije ajax gast!? Ga je mond spoelen, zo praat je niet over Goden
en zie daar zo'n blije ajax gast met een beker in ze handen ,
heel erg vrolijk enzo .
quote:Dat is, zoals ook al eerder door anderen is gemeld, onmogelijk. De ECII bestaat niet meer, dus niemand zal die cup ooit nog winnen. En uiteraard was dat slechts een verwijzing naar in het verleden behaald succes
maar dat kunnen we nu niet meer zeggen hé , want dit en de erop volgende jaren is de beker bij de echte kampioenen ..
Wie gaan er nou zeker weg op dit moment, wie zijn twijfelgevallen?
chivu...vd meyde... zeker
trabelsi twijfel...
nog meer?
quote:Tja, er bestaat al enige tijd interesse in Zlatan, maar daar hoor je de laatste tijd niet veel meer over. En er gaat ook een gerucht, en dit is echt maar een gerucht, dat Liverpool interesse heeft in Van der Vaart.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:47 schreef Olmo het volgende:
hmm... even nog een post over de mogelijke transfers...Wie gaan er nou zeker weg op dit moment, wie zijn twijfelgevallen?
chivu...vd meyde... zeker
trabelsi twijfel...
nog meer?
quote:Wie er ook bij Ajax voetbalt... het blijven Godenzonen. Ik ken geen enkele andere club die zoveel talent en écht voetbal met zich meesleept. Vergane glorie? Glorie van vorig jaar of wat? dit team is hartstikke jong en dan nu al vergane glorie haha mooie ben jij.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:50 schreef Ch1n00K het volgende:
niet om ajax te beledigen maar persoonlijk vind heel het ajax van nu maar vergane glorie . als je kijkt naar de resultaten die ze behaalde verleden seizoen , kunnen we toch niet meer zeggen dat nog "Goden zonen" zijn .
Ajax is de enige club die écht voetbal speelt en wil spelen.
quote:Jongen, kom eens terug wanneer je écht iets kunt zeggen wat het waard is om op te happen. Tot die tijd veel plezier in het PSV-topic
Op vrijdag 18 juli 2003 19:50 schreef Ch1n00K het volgende:
niet om ajax te beledigen maar persoonlijk vind heel het ajax van nu maar vergane glorie . als je kijkt naar de resultaten die ze behaalde verleden seizoen , kunnen we toch niet meer zeggen dat nog "Goden zonen" zijn .
quote:dus niets gewonnen ?
Op vrijdag 18 juli 2003 19:52 schreef methodmich het volgende:
Ja, een Johan Cruyff-schaal, een 2e plaats op 1 punt van de kampioen, een kwartfinaleplek in de CL waar de halve verdiend was geweest en een nipte uitschakeling in de halve finale Amstel Cup is inderdaad erg slecht.
maar goed ik kan heel goed begrijpen dat jullie voor alles wat niet gewonnen is wel een excuus hebben .
1. landskampioen
2. slecht voetbal
3. nipte overwinningen
4. ... volgens mij zijn er verder geen successen te noemen?
quote:wie was er nou eerder uitgeschakeld man, wordt realistisch en haal die plank voor je kop weg. Ajax is op dit moment dé club van Nederland en ze zullen dat dit jaar bewijzen.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:56 schreef Ch1n00K het volgende:[..]
dus niets gewonnen ?
aan tweede plek of uitschakelingen kunnen we toch enkel concluderen dat het niet zo best gaat ? anders won je ze wel ..maar goed ik kan heel goed begrijpen dat jullie voor alles wat niet gewonnen is wel een excuus hebben .
quote:heb ik iets gezegd over psv ?
Op vrijdag 18 juli 2003 19:56 schreef Olmo het volgende:
PSV heeft ook veel bereikt vorig jaar inderdaad:1. landskampioen
2. slecht voetbal
3. nipte overwinningen
4. ... volgens mij zijn er verder geen successen te noemen?
quote:Waarom zou je alleen Ajax noemen
Op vrijdag 18 juli 2003 19:59 schreef Ch1n00K het volgende:[..]
heb ik iets gezegd over psv ?
quote:Nee, dat kunnen we helemaal niet concluderen. Een kwart-finale plaats in de CL is voor een Nederlandse club een wereldprestatie. Natuurlijk is winst mooier, maar dat zat er helaas niet in. Gaan jullie nou maar eens de tweede ronde bereiken, dan praten we wel verder
Op vrijdag 18 juli 2003 19:56 schreef Ch1n00K het volgende:[..]
dus niets gewonnen ?
aan tweede plek of uitschakelingen kunnen we toch enkel concluderen dat het niet zo best gaat ? anders won je ze wel ..
edit:
Oh, ik lees net dat je geen PSV supporter ben. Van welke club ben je dan supporter?
quote:Real natuurlijk want die hebben goeie spelers
Op vrijdag 18 juli 2003 20:02 schreef Qi het volgende:[..]
Nee, dat kunnen we helemaal niet concluderen. Een kwart-finale plaats in de CL is voor een Nederlandse club een wereldprestatie. Natuurlijk is winst mooier, maar dat zat er helaas niet in. Gaan jullie nou maar eens de tweede ronde bereiken, dan praten we wel verder
edit:
Oh, ik lees net dat je geen PSV supporter ben. Van welke club ben je dan supporter?
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:56 schreef Olmo het volgende:
PSV heeft ook veel bereikt vorig jaar inderdaad:1. landskampioen (niet voor niets)
2. slecht voetbal ( ieder zijn eigen mening)
3. nipte overwinningen (het resultaat dat telt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |