Dat van bergkamp zie ik somber in. Arsenal wil die jongen geen mooi contract geven omdat "de tijden veranderen" maar Vieira heeft ineens een supercontract getekend
En over AS Roma.... die club staat niet eens in de schaduw van AJAX. Als je als voetballer verder/hoger wilt dan AJAX dan zijn er maar een aantal clubs die daarvoor in aanmerking komen en daar hoort AS Roma zeker niet bij.
quote:nounou, AS Roma is zeker geen klein team en de competitie is ook niet echt kinderachtig, zeker vergeleken met die van nederland. Persoonlijk had ik hem liever naar een club als Barça zien gaan...
Op woensdag 9 juli 2003 12:54 schreef Speed1971 het volgende:
Gewoon Escude en de Boer laten komen. Kan de Boer Escude lekker opleiden en dan verkopen we Escude over 4 jaar weer voor 18 miljoen
En over AS Roma.... die club staat niet eens in de schaduw van AJAX. Als je als voetballer verder/hoger wilt dan AJAX dan zijn er maar een aantal clubs die daarvoor in aanmerking komen en daar hoort AS Roma zeker niet bij.
quote:Mwoah dat is een beetje een gekleurde mening. Natuurlijk heeft Ajax een mooiere historie dan AS Roma. Maar als je kijkt naar de beleving, de mogelijkheden etc van nu dan is Roma zeker een stap voorwaarts. Roma heeft een grotere aanhang, toch wel betere spelers, heeft de laatste 5 jaar Europee beter gepresteerd dan Ajax, speelt in de Serie A.
Op woensdag 9 juli 2003 12:54 schreef Speed1971 het volgende:
quote:Escudé is te duur en overbodig imho, wanneer Frank de Boer wordt gehaald. De Boer wordt dan gewoon basisspeler, die nog steeds op een fantastische manier mensen kan "vinden". Dan heb je daarnaast de keuze uit Heitinga, Pasanen of de Jong die je allen kunt opleiden en waarvan Pasanen genoeg nationale en internationale ervaring heeft om het voorlopig uit te zingen, en in Heitinga een prima stand-in hebt, waar de Jong als noodoplossing kan dienen.
Op woensdag 9 juli 2003 12:54 schreef HeyFreak het volgende:
de boer en escudé, dat zou een mooi stel zijn in de verdediging van Amsterdam en echt een versterking t.o.v. vorig seizoen. (niet dat chivu slecht is, maar hij had niet echt een topper naast zich achterin)Dat van bergkamp zie ik somber in. Arsenal wil die jongen geen mooi contract geven omdat "de tijden veranderen" maar Vieira heeft ineens een supercontract getekend
Vergeet niet: Bergdolmo is nog steeds niet verkocht! Dan hebben we straks 5 mensen die op die 2 posities uit de voeten kunnen. Ik dacht dat het principe. Waarom zou daar nog een 6e voor 7 miljoen (!!!!) euro bij moeten komen?
quote:Welke Real is dan de vraag, want bij Madrid komt geen Hierro meer aan de bak.
Op woensdag 9 juli 2003 13:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
doe hem dan naar REAL naast Hierro. Zou hij meer passen denk ik...
quote:Ik ben het compleet met je eens, maar ik vind het wel belachelijk dat Chivu zo nodig CL moest spelen want anders zou 'ie op zeker vertrekken bij Ajax. Nu speelt 'ie niet eens Europees. Wat die voorwaarde betreft vind ik z'n keuze zeer twijfelachtig.
Op woensdag 9 juli 2003 13:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Mwoah dat is een beetje een gekleurde mening. Natuurlijk heeft Ajax een mooiere historie dan AS Roma. Maar als je kijkt naar de beleving, de mogelijkheden etc van nu dan is Roma zeker een stap voorwaarts. Roma heeft een grotere aanhang, toch wel betere spelers, heeft de laatste 5 jaar Europee beter gepresteerd dan Ajax, speelt in de Serie A.
Bovendien is Rome gewoonweg een mooiere stad om te wonen dan Amsterdam.
Maar ik wens 'm veel plezier in Rome, want zoals gezegd ben ik het wat de andere punten met je eens. En werken onder Capello moet natuurlijk ook een eer zijn.
quote:Ik zeg ook niet dat AS Roma kinderachtig is maar ik schat AS Roma zeker niet hoger in dan AJAX. Doordat Rome een veel grotere stad is dan Amsterdam en de tv-gelden ook velen malen meer inkomsten genereren heeft Roma een veel groter budget dan AJAX. Maar Roma behoort zeker niet tot de Europese top.
Op woensdag 9 juli 2003 12:56 schreef HeyFreak het volgende:[..]
nounou, AS Roma is zeker geen klein team en de competitie is ook niet echt kinderachtig, zeker vergeleken met die van nederland. Persoonlijk had ik hem liever naar een club als Barça zien gaan...
Frank de Boer zou leuk zijn als overbrugging tussen Chivu en Escude.
Dan heeft Escude de tijd om zich aan te passen aan Ajax, en kan Frank de Boer zijn loopbaan bij een echte club (ipv Qatar) afronden.
quote:Net zoals alle clubs uit de Nederlandse competitie!
Op woensdag 9 juli 2003 13:08 schreef Speed1971 het volgende:Maar Roma behoort zeker niet tot de Europese top.
chivu had gewoon moeten blijven. ajax is prima voor hem, de italiaanse competitie is wel beter maar er zijn daar maar een paar clubs waar hij tot zijn recht zou komen, (ac milan, juve) en roma is er niet een van. daarnaast had ik ManU wel wat voor hem gevonden of anders deportivo.
quote:Ja precies. Ajax hoort ook niet structureel tot de Europese top. Eén zwaluw maakt nog geen zomer immers.
Op woensdag 9 juli 2003 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Net zoals alle clubs uit de Nederlandse competitie!
Bovendien kost Escudé ZEVEN TOT ELF MILJOEN EURO! Voor een speler die 4 jaar bij STADE RENNES heeft gespeeld!!!
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 09-07-2003 13:14]
**Ajax wil Frank de Boer terughalen.De
transfervrije verdediger kreeg bij het
Spaanse Barcelona geen nieuw contract
en gaat deze week in gesprek met Ajax.
De Amsterdamse club ziet in De Boer de
ideale opvolger van Chivu,die naar Roma
vertrok (zie 646) Ook Galatasaray (Tur)
heeft interesse in de international."Ik
kan bij Galatasaray erg veel verdienen,
maar Ajax is ook aantrekkelijk",aldus
De Boer,die in 1999 Ajax verliet en met
zijn broer Ronald naar Barcelona ging.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Jamming op 09-07-2003 13:15]
quote:Eens kijken of De Boer zo'n grote geldwolf is als ie lijkt.......
Op woensdag 9 juli 2003 13:14 schreef Jamming het volgende:
Bron TT:**Ajax wil Frank de Boer terughalen.De
transfervrije verdediger kreeg bij het
Spaanse Barcelona geen nieuw contract
en gaat deze week in gesprek met Ajax.
De Amsterdamse club ziet in De Boer de
ideale opvolger van Chivu,die naar Roma
vertrok (zie 646) Ook Galatasaray (Tur)
heeft interesse in de international."Ik
kan bij Galatasaray erg veel verdienen,
maar Ajax is ook aantrekkelijk",aldus
De Boer,die in 1999 Ajax verliet en met
zijn broer Ronald naar Barcelona ging.
quote:Precies ik snap ook die ophef over die Escude niet. Bovendien is Escude erg traag, dus daar zou je met de aanvallende flanken wel een hele snelle verdediger naast moeten zetten om zijn gebreken te compenseren.
Op woensdag 9 juli 2003 13:13 schreef twi het volgende:
Maar waarom een Escudé in godsnaam? Escudé moet opgeleid worden, zegt men. Zijn Heitinga, de Jong en Pasanen hersendood ofzo? Natuurlijk kan Pasanen geen verdediging leiden, daar haal je de Boer voor! Denk je dat Escudé met z'n mooie Franse taaltje veel duidelijkheid zal creëren?Bovendien kost Escudé ZEVEN TOT ELF MILJOEN EURO! Voor een speler die 4 jaar bij STADE RENNES heeft gespeeld!!!
quote:Dat AJAX de laatste 5 jaar niet zo geweldig heeft gedraaid is natuurlijk niet zo`n spannend argument. AJAX is duidelijk op de weg terug.
Op woensdag 9 juli 2003 13:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Mwoah dat is een beetje een gekleurde mening. Natuurlijk heeft Ajax een mooiere historie dan AS Roma. Maar als je kijkt naar de beleving, de mogelijkheden etc van nu dan is Roma zeker een stap voorwaarts. Roma heeft een grotere aanhang, toch wel betere spelers, heeft de laatste 5 jaar Europee beter gepresteerd dan Ajax, speelt in de Serie A.
Bovendien is Rome gewoonweg een mooiere stad om te wonen dan Amsterdam.
quote:nee maar ze zijn tot nog toe wel het meest consestente van de nederlanders. overigens is het niet echt een vergelijking natuurlijk, de nederlandse competitie kan zich op dit moment niet meten met de top van europa simpelweg doordat we als land te klein zijn en te weinig aanhang en daardoor euros bezitten als clubs zijnde. de enige met nog een beetje internationaal aanzien in nederland is ajax en als ik hen was zou ik dat marketingtechnisch gaan uitbuiten zodat er meer geld in het laadje komt en er dus meer consistent gespeeld kan worden.
Op woensdag 9 juli 2003 13:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja precies. Ajax hoort ook niet structureel tot de Europese top. Eén zwaluw maakt nog geen zomer immers.
quote:Dat moet je maar afwachten. Roma kan ook idt seizoen de scudetto winnen. En reken er maar op dat ze daar in Rome blijer mee zijn dan met een halve finale CL.
Op woensdag 9 juli 2003 13:15 schreef Speed1971 het volgende:
Dat AJAX de laatste 5 jaar niet zo geweldig heeft gedraaid is natuurlijk niet zo`n spannend argument. AJAX is duidelijk op de weg terug.
quote:Dat is mijn mening, zeker weten. Maar als ik voetballer was, dan zou ik na vier jaar Amsterdam ook wel eens in een andere stad willen wonen.
Dat jij Rome een mooiere stad vindt om te wonen is jou mening. Maar blijkbaar ben je er niet vaak geweest anders zou je dat niet zeggen. Rome is mooi, vol historie maar vreselijk om te wonen. Ik noem maar 1 ding......SMOG.....heel veel smog.
quote:Waar zeg ik dat AJAX wel top de europese top behoort?
Op woensdag 9 juli 2003 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Net zoals alle clubs uit de Nederlandse competitie!
quote:Mwa, voordat we aan de CL deel mochten nemen werden we in het seizoen ervoor nog door FC Kopenhagen uit de UEFA cup geknikkerd. Heel erg constant/consistent kun je dat niet noemen.
Op woensdag 9 juli 2003 13:16 schreef fitrefo het volgende:
nee maar ze zijn tot nog toe wel het meest consestente van de nederlanders
Het heeft natuurlijk wel als voordeel dat je eens in de zoveel jaar een grote prijs pakt, na uit een diep dal te zijn gekomen
quote:en dus spelen andere factoren een rol. Geld, verandering van leefomgeving, andere spelers, nieuwe competitie..
Op woensdag 9 juli 2003 13:19 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Waar zeg ik dat AJAX wel top de europese top behoort?
Ik zeg alleen dat Roma nou niet hoger aangeslagen mag worden dan AJAX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |