quote:TEN CATE PER DIRECT NAAR CHELSEA
Henk ten Cate heeft direct na afloop van de wedstrijd Ajax - Dinamo Zagreb laten weten naar Chelsea te verkassen. De oefenmeester werd vanavond nog met Ajax uit de UEFA Cup gegooid en dat was dan ook één van de redenen van Ten Cate. \"Met dit spelersmateriaal zijn duidelijk geen hoge doelstellingen te bereiken. Dat we nu eerste staan in de competitie wil weinig zeggen. Ajax is geen wonderploeg en topploeg meer. Tegenstanders zullen 9 van de 10 keer winnen van Ajax. Als Ajax hogerop wil zullen ze spelers als Colin en Urzaiz in het vervolg moeten vergeten. Het is de schuld van de technisch directeur. Ik noem geen namen.\", aldus Ten Cate.
wat een gelulquote:
Colin is een VMBO-leerling die verzeild is geraakt op de opleiding cardiologie. Hij doet zijn stinkende best, maar blijft slachtoffers maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben niet boos op Colin, ik heb meer medelijden met hem. Hij kan gewoon niet beter, dat hij nu eenmaal zo\'n lul van een trainer heeft die hem te hoog inschat, daar kan hij verder niets aandoen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef borisz het volgende:
TT rijmt
Precies, maar daar is de leiding voor verantwoordelijk. Het is logisch dat hij niet weigert.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef Madine het volgende:
[..]
Colin is een VMBO-leerling die verzeild is geraakt op de opleiding cardiologie. Hij doet zijn stinkende best, maar blijft slachtoffers maken.
Geloof me ik zou werken als een paard en me hart uit me lichaam halen en ermee voetballenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat kan collin eraan doen dat tc geen verstand van voetbal heeft en spelers als collin haalt?
Iedere speler van collin zijn niveau kust de grond als ajax belangstelling heeft.
quote:Trainer Henk ten Cate constateerde donderdag na de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb (2-3) in de eerste ronde van de UEFA Cup voor de zoveelste keer dat Ajax in een internationale wedstrijd te veel kansen had gemist. 'We missen kwaliteit', zei hij ook.
'Dit is een mokerslag. Ik voel me net zo schuldig als de rest', benadrukte de oefenmeester. 'Maar ik wil er wel op wijzen dat Ajax al vijf of zes jaar in Europa geen indruk meer maakt. We willen graag bij de beste 16 clubs van Europa horen'.
'Dit laatste staat ook in het beleidsplan van onze club. Maar dat is niet eerlijk. Dat lukt alleen wanneer we onze beste spelers ook voor de club kunnen behouden.'
Idd leek wel az/psvquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Kut supporters die weg gingen na de 0-2
jammer is datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Kut supporters die weg gingen na de 0-2
Zelfde kaliber tegenstanders. Misschien moet je dat niet willen hoor...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef shayolo het volgende:
wat is next? intertoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |