gedraag je naar je leeftijdquote:Op woensdag 22 september 2004 10:21 schreef pooier het volgende:
"En steek die vlag... "
... in de fik!!!
Woonplaats: Utrechtquote:Op woensdag 22 september 2004 10:21 schreef pooier het volgende:
"En steek die vlag... "
... in de fik!!!
Zaterdagavondpot, hopelijk hebben we genoeg avondvoetballersquote:Op woensdag 22 september 2004 10:25 schreef The_Hives het volgende:
Maar goed, Roda is het volgende slachtoffer. Gemengde gevoelens voor Koné. Als hij die maar niet in doelpunten omzet
.
Zou van de ene kant juist wel MOOI zijn als ie het even laat zien in de Arena tegen ajax.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zaterdagavondpot, hopelijk hebben we genoeg avondvoetballers![]()
Ik ben blij voor Koné dat hij weer kan voetballen, maar ik hoop dat hij het zaterdag even niet laat zien.
Zou wel een duidelijke boodschap zijn, en daar hou ik op zich wel vanquote:Op woensdag 22 september 2004 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou van de ene kant juist wel MOOI zijn als ie het even laat zien in de Arena tegen ajax.
Afgekeurd bij ajax en dan tegen ajax even 2x scoren
Voor boodschappen ga je maar naar Albert Heijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:37 schreef Againzender het volgende:
Zou wel een duidelijke boodschap zijn, en daar hou ik op zich wel van
en zonder trabelsiquote:Op woensdag 22 september 2004 10:41 schreef Bayer het volgende:
[..]
Voor boodschappen ga je maar naar Albert Heijn.
Er moet gewonnen worden en wel zonder tegengoals.
Ik vrees dat Trabelsi nog wel een tijdje op zich laat wachten.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:46 schreef The_Hives het volgende:
en zonder trabelsi
op die gozer kan je sowieso niet rekenenquote:Op woensdag 22 september 2004 10:48 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ik vrees dat Trabelsi nog wel een tijdje op zich laat wachten.
Bayern uit reken ik in ieder geval niet op hem.
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=36779
die hebben we, dat zag je tegen juvequote:Op woensdag 22 september 2004 10:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zaterdagavondpot, hopelijk hebben we genoeg avondvoetballers![]()
Heb jij iets tegen die jongen?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:52 schreef The_Hives het volgende:
op die gozer kan je sowieso niet rekenen![]()
valt het opquote:Op woensdag 22 september 2004 10:54 schreef Bayer het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen die jongen?![]()
Mwoah, een beetje..quote:Op woensdag 22 september 2004 10:55 schreef The_Hives het volgende:
valt het op
hierquote:Amsterdamse vlag
Afmeting: 4 bij 4.5 meter
Deze vlag is deels door de Tifosi zelf gemaakt. De vlag is besteld in Italië zonder de Andrea's kruizen erin. De Andrea's kruizen hebben de Tifosi zelf gemaakt en in de vlag gezet.
In dat formaat?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:38 schreef mat_herben het volgende:
pff, die kan je op de damrak zo kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |