quote:'Hatem Trabelsi al rond met een nieuwe club'
Hatem Trabelsi weet inmiddels waar hij volgend seizoen voetbalt, maar hij wil de naam van zijn nieuwe club nog niet bekendmaken. "Het is niet aan mij om het kenbaar te maken", vertelt de verdediger van Ajax in het blad Sportweek. In een eerder stadium gaf Trabelsi al aan dat hij zijn aflopende contract in Amsterdam niet zou gaan verlengen.
Het liefst was de Tunesische international al eerder bij Ajax vertrokken. "Het was voor iedereen het beste geweest als ik na mijn derde seizoen was weggegaan", aldus Trabelsi. "Twee jaar geleden had ik al bij Ajax moeten vertrekken. Er was heel veel belangstelling, maar Ajax wilde me niet laten gaan. Aan de andere kant kan ik nu profiteren van mijn transfervrije status."
De 29-jarige rechtsback ontkent in Sportweek dat hij niet meer alles geeft nu hij weet dat hij volgend seizoen geen Ajacied meer is. "Tot het eind van het seizoen blijf ik me voor de volle honderd procent inzetten. Ik zal Ajax met opgeheven hoofd verlaten."
quote:Succes voor Oranje onder 19 en Vurnon Anita bij onder 17
Niet alleen de senioren-landenteams komen deze dagen in actie. Ook diverse jeugdteams nemen het op tegen andere naties. Dinsdagavond trof Oranje onder 19 jaar de leeftijdsgenoten van Zweden. Ajax A-junioren Donovan Slijngard, Marijn Sterk en John Goossens kwamen voor het met 3-1 winnende Oranje in actie. In Portugal werd Ajacied Vurnon Anita uitgeroepen tot beste speler van het toernooi voor spelers onder 17 jaar waar het jeugdige Oranje aan deelnam.
Slijngard was de enige Ajacied in de basis van Oranje onder 19, dat furieus van start ging tegen Zweden. Binnen het kwartier had formatie van bondscoach Cor Pot een 2-0 voorsprong genomen en die stand stond ook bij rust op het bord. Na rust kwam Marijn Sterk in het veld voor Slijngard. De linksback van Ajax A1 was later bij de groep gehaald vanwege diverse afzeggingen, onder andere van Jeffrey Sarpong.
In de 72ste minuut kwam ook John Goossens nog binnen de lijnen. Hij zag van dichtbij Spartaan Marvin Eemnes de stand naar 3-0 tillen. Zweden scoorde nog wel de zogenaamde eretreffer.
Vurnon Anita
Ajacied Vurnon Anita kwam met het team van Oranje onder 17 jaar in actie en speelde om de Algarve Cup in Portugal. Het team kwam niet al te best uit de verf, maar Anita werd wel tot beste speler van het toernooi uitgeroepen.
Het laatste duel van het evenement verloor Oranje, waarbij ook de Ajacieden Christian Supusepa en Frank Olijve in actie kwamen, van Ierland met 1-0. Eerder had Oranje onder 17 gelijkgespeeld tegen Portugal en Frankrijk.
Seedorfquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:12 schreef hroswith het volgende:
wie was nou die ervaring mddenvelder (ex-international) waar Ajax/van Geel een week of 2 geleden mee bezig was. Daar hoor je nu niets meer over.
Nee dat was daarvoor alquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Perez
quote:Ajax heeft de 18-jarige Nordin Amrabat op proef. De vleugelaanvaller speelt donderdag mee in een oefenwedstrijd van Jong Ajax. Dit meldt het Parool. Amrabat speelt momenteel bij Huizen SV. Hij doorliep een groot gedeelte van de jeugdopleiding bij Ajax.
quote:Ajax blijft Christian Wilhelmsson nog steeds volgen. De Zweed draait momenteel een goed seizoen bij zijn club Anderlecht.
Ajax volgt de Zweed al 1 jaar, maar een transfer kwam er nog niet van.
In November praatte de manager van de vleugelspits met Ajax, na de wedstrijd Zweden - IJsland. Deze twee partijen kwamen tot een beslissing, maar Anderlecht wou hem nog niet laten gaan.
Afgelopen transferperiode boden ook andere clubs op ' Chippen '. Vooral het Italiaanse Fiorentina was zeer concreet.
De kans is groot dat Ajax binnenkort opnieuw gaat bieden op de nr. 3 uit het klassement van de Gouden Schoen 2005.
Wilhelmson zou en leuke speler zijn voor ajax, ik heb hem vaker zien voetballen en die gast heeft en geweldige techniek.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zal hem ook wel niet zijn :
[..]
[..]
Heb je zijn acties niet gezien dan? Hij gaat soms idd iets te snel liggen ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar zoals ik volgens mij al vaker heb gezegd, het is de farfan van belgie. Heel irritant dus.
rechts. kan ook op links jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef Cordoba32 het volgende:
Is hij links of rechtsbuiten?
Het hing al langere tijd in de lucht natuurlijk..quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef Badabingea het volgende:
Kutzooi.
AC Milan, zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:55 schreef StarGazer het volgende:
Was al lang zeker dat ie zou vertrekken. Ben wel benieuwd welke club het nou is geworden
Die is niet te betalen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Morten Gamst Pedersen zal een goede aankoop zijn, maar die wil vast niet weg bij de rovers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |