Begint het nou al weer.quote:Ibrahimovic mist mogelijk competitiestart Ajax bij Twente
Zlaten Ibrahimovic is in het duel met FC Utrecht om de Johan Cruijff-Schaal opnieuw geblesseerd geraakt aan het bovenbeen. De spits liet zich in de tweede helft dan ook uit voorzorg naar de kant halen door trainer Ronald Koeman.
Het is mogelijk dat de Zweed hierdoor de competitiestart bij FC Twente aan zich voorbij moet laten gaan. Over de ernst van de blessure is nog niet veel bekend, maar wel wordt verwacht dat de aanvaller minimaal een week uit de roulatie is.
Vooral de finale wil ik nog wel eens terugzienquote:Legendarische Europa-Cupfinale nog eenmaal bij CANAL+
Donderdag 12 augustus aanstaande is het Ajax-dag bij CANAL+ met de klassieker Ajax - Feyenoord uit 1997 en de gewonnen Europa Cup I finale tegen AC Milan in 1995. De avond wordt afgesloten met de eerste competitie-overwinning, die Ajax op PSV in de Arena wist te boeken.
Precies, en 'm dan linksback zetten ofzo...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mandy die terug wil naar amsterdam, het zou in het aankoopbeleid van Koeman passen
Ik ga van de week opnieuw beginnen met het opnemen van de hele 94 serie, van VHS naar (waarschijnlijk) DVD. Dan pers ik er ook wel een paar divxjes uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vooral de finale wil ik nog wel eens terugzien. Iemand misschien geheel op de computer staan in goede kwaliteit? Canal+ is niet aan mij besteed
.
4-3-3 met Mandy is vrij kansloos, maar een stuk minder kansloos dan 4-3-3 met de huidige selectie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mandy die terug wil naar amsterdam, het zou in het aankoopbeleid van Koeman passen
Dat zou gaaf zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga van de week opnieuw beginnen met het opnemen van de hele 94 serie, van VHS naar (waarschijnlijk) DVD. Dan pers ik er ook wel een paar divxjes uit.
hopen dat het niet te druk is op mn werk, kan ik tenminste kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vooral de finale wil ik nog wel eens terugzien. Iemand misschien geheel op de computer staan in goede kwaliteit? Canal+ is niet aan mij besteed
.
Met Sonck dus in de basis?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:00 schreef twi het volgende:
Nouja, nouja. 4-4-2 niet zo letterlijk eigenlijk. Ben meer voor 3-2-3-2
Ah mooi, het is dus donderdag was het bijna vergeten. Weer een avondje lekker genietenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
.
Das wel leuk, kun je 'm dan niet als DVD op usenet gooien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga van de week opnieuw beginnen met het opnemen van de hele 94 serie, van VHS naar (waarschijnlijk) DVD. Dan pers ik er ook wel een paar divxjes uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |