ophoeren met je tt's ze slaan nooit ergens opquote:
wel leuk bedacht. alleen ik wil beide trainers niet bij Ajax hebbenquote:
Jij zou Guus niet bij Ajax willen zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
wel leuk bedacht. alleen ik wil beide trainers niet bij Ajax hebben
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef BobbyHill het volgende:
Het lijkt me ook geen gouden combinatie eigenlijk.
Maar wij staan bovenaan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:55 schreef MaxC het volgende:
Nac, Twente en AZ hebben gewoon minder tegendoelpunten en we hebben evenveel als de nr. 11
Heb er echt geen vertrouwen in voor zondag. PSV is traditioneel sterk in de Arena en Ajax kan al wekenlang geen potten breken.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij zou Guus niet bij Ajax willen zien
Beide teams zullen er staan dan, winst zou mooi zijn. Maar ik ben best tevreden met een gelijk spel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb er echt geen vertrouwen in voor zondag. PSV is traditioneel sterk in de Arena en Ajax kan al wekenlang geen potten breken.
Eens, Zal wel koevermans/farfan in de 89e minuut worden die 1-0 scoortquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb er echt geen vertrouwen in voor zondag. PSV is traditioneel sterk in de Arena en Ajax kan al wekenlang geen potten breken.
ben je gek. ik heb er wel vertrouwen in. psv is de laatste paar wedstrijden ook niet jut van hetquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, Zal wel koevermans/farfan in de 89e minuut worden die 1-0 scoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |