ophoeren met je tt's ze slaan nooit ergens opquote:
wel leuk bedacht. alleen ik wil beide trainers niet bij Ajax hebbenquote:
Jij zou Guus niet bij Ajax willen zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
wel leuk bedacht. alleen ik wil beide trainers niet bij Ajax hebben
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef BobbyHill het volgende:
Het lijkt me ook geen gouden combinatie eigenlijk.
Maar wij staan bovenaan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:55 schreef MaxC het volgende:
Nac, Twente en AZ hebben gewoon minder tegendoelpunten en we hebben evenveel als de nr. 11
Heb er echt geen vertrouwen in voor zondag. PSV is traditioneel sterk in de Arena en Ajax kan al wekenlang geen potten breken.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij zou Guus niet bij Ajax willen zien
Beide teams zullen er staan dan, winst zou mooi zijn. Maar ik ben best tevreden met een gelijk spel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb er echt geen vertrouwen in voor zondag. PSV is traditioneel sterk in de Arena en Ajax kan al wekenlang geen potten breken.
Eens, Zal wel koevermans/farfan in de 89e minuut worden die 1-0 scoortquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb er echt geen vertrouwen in voor zondag. PSV is traditioneel sterk in de Arena en Ajax kan al wekenlang geen potten breken.
ben je gek. ik heb er wel vertrouwen in. psv is de laatste paar wedstrijden ook niet jut van hetquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, Zal wel koevermans/farfan in de 89e minuut worden die 1-0 scoort
Om er dan maar weer eens een lekker voetbalcliche in te gooien: Ajax - PSV zijn wedstrijden op zich.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben je gek. ik heb er wel vertrouwen in. psv is de laatste paar wedstrijden ook niet jut van het
Ik vind dat 't programma & stand erbij moetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Houniet het volgende:
hoe vinden jullie trouwens de nieuwe Ajax OP?
moet hij zo blijven of moet er nog wat in?
Zet er wat helden inquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Houniet het volgende:
Jariquote:
Volgens mij kan je beter GIF gebruiken (tbv. de laadtijden.)quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Houniet het volgende:
die goal was wel masterlijk ja, hopelijk komt hij snel weer in het eerste.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:17 schreef Houniet het volgende:
wat een goal van Jan Arie van de Heijden
en die misser van Leonardo [ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Idd een bagger-TT.
Ga daar maar niet vanuitquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef TornadoDK het volgende:
En is v.d. Wiel zondag fit?
Om de verlosser te citeren....quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:55 schreef MaxC het volgende:
Nac, Twente en AZ hebben gewoon minder tegendoelpunten en we hebben evenveel als de nr. 11
Hopelijk kan Inter wel wat botten breken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Niet te vergeten Gomes die een weekje of 2 eruit vliegt!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Madine het volgende:
Zeer fijn dat PSV morgen nog tegen Inter moet aantreden.. hopelijk staat het al 0-5 bij rust en moet PSV zich tijdens de tweede helft de longen uit het lijf rennen om een grotere blamage te voorkomen om met 8 man te eindigen omdat er 6 met kramp in de kleedkamer liggen.
Als het 0-5 staat bij rust gaat psv echt niet nog iets proberen hoor. Die geven over en spelen dan op safe voor zondag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Madine het volgende:
Zeer fijn dat PSV morgen nog tegen Inter moet aantreden.. hopelijk staat het al 0-5 bij rust en moet PSV zich tijdens de tweede helft de longen uit het lijf rennen om een grotere blamage te voorkomen om met 8 man te eindigen omdat er 6 met kramp in de kleedkamer liggen.
En als ik zo naar de verdediging kijk van beiden ploegen, zou dat ook weleens de eindstand kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef toma het volgende:
Voor mij liggen de kansen 50-50.
Anita is gister geopereerd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het trouwens met Sarpong en Anita? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ze werden een jaar geleden zo gehyped, maar je hoort eigenlijk niets meer van ze. Dat waren toch een van de grootste talenten van Nederland?
Sarpong is over een half jaar al 20. Een echte topper zou op die leeftijd toch wel op de drempel van een basisplek bij Ajax staan.
Sarpong komt net terug van een fikse blessure, Anita is aan z'n heup ge-opereerd en is drie maanden weg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het trouwens met Sarpong en Anita? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ze werden een jaar geleden zo gehyped, maar je hoort eigenlijk niets meer van ze. Dat waren toch een van de grootste talenten van Nederland?
Sarpong is over een half jaar al 20. Een echte topper zou op die leeftijd toch wel op de drempel van een basisplek bij Ajax staan.
Edit: En die Yildirim???
Schouderoperatie, herstel heeft vrij lang geduurd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat heeft Sarpong gehad dan?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
En als ik zo naar de verdediging kijk van beiden ploegen, zou dat ook weleens de eindstand kunnen zijn.
de kracht van PSV ligt op het middenveld, die van Ajax voorin. Het is de vraag hoe goed dat Gabri en Maduro zullen zijn, die zullen belangrijk worden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]![]()
Maar beide ploegen hebben goede spelers in de goal staan.
Het kan wel apart worden, ja, omdat de zwaktes van zowel Ajax als PSV in de verdediging liggen en de sterke punten in de aanval. Wordt leuk
zoiets zal het wel worden ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Nashje het volgende:
Ik gok trouwens dat Ajax in de winterstop naast Modric en Aissati grijpt. Dan zullen ze wachten tot de zomer op Defour, wat ook teleurstelling zal opleveren.
Om uiteindelijk eind januari nog met Lasse Schone op te proppen te komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Nashje het volgende:
Ik gok trouwens dat Ajax in de winterstop naast Modric en Aissati grijpt. Dan zullen ze wachten tot de zomer op Defour, wat ook teleurstelling zal opleveren.
Denk je? Bayern Munchen is geinteresseerd in hem. Ajax is weer eens te laat..quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef Madine het volgende:
Defour komt wel in de zomer.
Ik ben bang dat er in de winter helemaal niks bijkomtquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Nashje het volgende:
Onzin, ze voelen wel onraad. Wel lijkt het duidelijk dat de eerste prioriteit op een 10 en een sterke verdediger is. Een aissati, Modric, Boussoufa, Dufour in combinatie met Boulahrouz en Ooijer zou ik erg blij mee wezenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er in de winter helemaal niks bijkomt
Ideaal zou natuurlijk zijn als wij winnen van psv en az van de kakkiesquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Brammie het volgende:
[..]
Onzin, ze voelen wel onraad. Wel lijkt het duidelijk dat de eerste prioriteit op een 10 en een sterke verdediger is. Een aissati, Modric, Boussoufa, Dufour in combinatie met Boulahrouz en Ooijer zou ik erg blij mee wezen
Ajax wint verder wel van PSV, die Wouters is toch wel zo'n kneus... We mogen blij zijn met Adrie!
Ooijer heb je nu dus niks meer aan; die kan zes weken niet spelen ofzo. Boulah zou prima zijn! Ik zou, als hij komt, liever rechts achterin nog versterking zien in plaats van twee centrale verdedigers. Centraal staat Vermaelen straks z'n mannetje wel weer en kan v.d. Wiel af en toe ook z'n wedstrijden meepakken. Op rechts is Ogararu wel aardig, maar niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Brammie het volgende:
[..]
Onzin, ze voelen wel onraad. Wel lijkt het duidelijk dat de eerste prioriteit op een 10 en een sterke verdediger is. Een aissati, Modric, Boussoufa, Dufour in combinatie met Boulahrouz en Ooijer zou ik erg blij mee wezen
Ajax wint verder wel van PSV, die Wouters is toch wel zo'n kneus... We mogen blij zijn met Adrie!
Boussoufa is nog voor lange tijd uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Brammie het volgende:
[..]
Defour is aangeboden bij Bayern......quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Nashje het volgende:
Daarom zeg ik ook 'wat ook teleurstelling zal opleveren'.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Defour is aangeboden bij Bayern......
Ik weet niet of je je Marcio Santos nog herinnert, die zou ook niet floppen, ik hoop echt dat hij komt, maar ik ga er niet vanuit, bovendien als komt, moet hij zich dan ook nog aanpassen.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:27 schreef Cordoba32 het volgende:
Modric gaat echt niet floppen hoor... maar die komt niet...
uuh.. ja!quote:Op woensdag 12 december 2007 08:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
ik denk Rijkaard ( maar of we daar zo blij mee moeten wezen )
Waarom zou het "niet mogelijk" zijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Is het voor Sevilla überhaupt mogelijk om Khalid Boulahrouz de tweede seizoenshelft onder te verhuren?
Je bedoelt Chelsea die Boulahrouz verhuurt aan Sevilla, die vervolgens Boulahrouz weer verhuurt aan Ajax?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Is het voor Sevilla überhaupt mogelijk om Khalid Boulahrouz de tweede seizoenshelft onder te verhuren?
Dan zou dus eigenlijk Chelsea Boulah verhuren aan Ajax.. hmm.. Dat kan dus alleen als het contract met Sevilla tussentijds wordt beëindigd.. lastig verhaal..quote:Op woensdag 12 december 2007 08:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je bedoelt Chelsea die Boulahrouz verhuurt aan Sevilla, die vervolgens Boulahrouz weer verhuurt aan Ajax?
Ja, Sevilla is niet de eigenaar van de speler, daarom vraag ik me af of hij wel weer doorverhuurd kan worden aan Ajax?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je bedoelt Chelsea die Boulahrouz verhuurt aan Sevilla, die vervolgens Boulahrouz weer verhuurt aan Ajax?
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, Sevilla is niet de eigenaar van de speler, daarom vraag ik me af of hij wel weer doorverhuurd kan worden aan Ajax?
De spelers die hij onder Barcá onder zijn hoede had, had zelfs ik nog de CL gewonnen, wat heeft hij verder nog gepresteerd, hij is nota bene met Sparta gedegradeerd, en Oranje speelde ook niet echt fantastisch, bovendien heb je dan weer een stroman van JC, wat Ajax nodig heeft, is een trainer die zijn eigen weg durft te gaan, een Louis of een Guus, maar om nou Rijkaard of van Basten te doen, ik bedoel zijn ze nou echt beter dan Blind?quote:
Het is een win-win-win-win-situatie, als hij aan Ajax verhuurd kan worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, Sevilla is niet de eigenaar van de speler, daarom vraag ik me af of hij wel weer doorverhuurd kan worden aan Ajax?
Rijkaard heeft in ieder geval meer ervaring.. en wat Oranje betreft was de kwalificatie qua resultaat niet denderend maar qua spel wel.. Iets wat later in het toernooi (op de pingels na) van groot belang bleek te zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 09:04 schreef kevin33 het volgende:
[..]
De spelers die hij onder Barcá onder zijn hoede had, had zelfs ik nog de CL gewonnen, wat heeft hij verder nog gepresteerd, hij is nota bene met Sparta gedegradeerd, en Oranje speelde ook niet echt fantastisch, bovendien heb je dan weer een stroman van JC, wat Ajax nodig heeft, is een trainer die zijn eigen weg durft te gaan, een Louis of een Guus, maar om nou Rijkaard of van Basten te doen, ik bedoel zijn ze nou echt beter dan Blind?
zeker weten ideaal.. maar zal chelsea niet tegen ajax zeggen van.. als jullie hem willen mag je het huurcontract van sevilla afkopen..quote:Op woensdag 12 december 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is een win-win-win-win-situatie, als hij aan Ajax verhuurd kan worden.
Khalid Boulahrouz speelt nu niet, dus Chelsea heeft niets aan deze verhuur. Sevilla ook niet, want die betalen nu voor niets zijn hoge Chelsea-salaris. Boulahrouz zelf speelt te weinig, waardoor hij EK kan mislopen. Ajax zoekt een opvolger voor Jaap Stam, de kwaliteit van Boulahrouz staat buiten kijf, dus ideaal.
Mag van mij ook blijven, van Gaal kwam ook uit het niets, zou hij trouwens invloed hebben op het transferbeleid?quote:
Ja denk het wel.. hij is op dit moment interim coach.. iemand die een goede frisse kijk heeft op de selectie.. en ook duidelijk kan formuleren wat er mist (zijn inziens..) Het is dan aan van Geel om te beslissen wie er gehaald wordt..quote:Op woensdag 12 december 2007 09:11 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Mag van mij ook blijven, van Gaal kwam ook uit het niets, zou hij trouwens invloed hebben op het transferbeleid?
Ehm, Nederland speelde geen kwalificatie.....quote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Rijkaard heeft in ieder geval meer ervaring.. en wat Oranje betreft was de kwalificatie qua resultaat niet denderend maar qua spel wel.. Iets wat later in het toernooi (op de pingels na) van groot belang bleek te zijn
Ik zie niet in waarom we Rijkaard niet als coach zouden kunnen hebben.. Doe er een goede veldtrainer bij en je hebt een gouden duo
Sorry.. bedoelde natuurlijk de oefenwedstrijden..quote:Op woensdag 12 december 2007 09:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, Nederland speelde geen kwalificatie..... [afbeelding].
Maar op het EK vond ik NL wel goed spelen eigenlijk...
Eerste optie op Huntelaar geven en ze zijn wel stil.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zeker weten ideaal.. maar zal chelsea niet tegen ajax zeggen van.. als jullie hem willen mag je het huurcontract van sevilla afkopen..
Een goede trainer bewijst zich onder meedere omstandigheden, bij Sparta en in mindere mate Oranje is dat niet gelukt, bij Barcá wel, maar ja met die spelers die daar lopen!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Rijkaard heeft in ieder geval meer ervaring.. en wat Oranje betreft was de kwalificatie qua resultaat niet denderend maar qua spel wel.. Iets wat later in het toernooi (op de pingels na) van groot belang bleek te zijn
Ik zie niet in waarom we Rijkaard niet als coach zouden kunnen hebben.. Doe er een goede veldtrainer bij en je hebt een gouden duo
Daar teken ik voor.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ideaal zou natuurlijk zijn als wij winnen van psv en az van de kakkies
Sorry hoor.. maar hoe kom jij zo duidelijk aan de link van Rijkaard naar Cruijff..? En zal je sterker vertellen.. Rijkaard is helemaal het probleem niet.. jij zit gewoon in je maag met Cruijff..quote:Op woensdag 12 december 2007 09:24 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Een goede trainer bewijst zich onder meedere omstandigheden, bij Sparta en in mindere mate Oranje is dat niet gelukt, bij Barcá wel, maar ja met die spelers die daar lopen!
Bovendien, de invloed van JC is al groot, wil je die nog groter hebben? Weet je wat het is met Johan, hij bemoeit zich overal mee, heeft invloed op de trainers, en niemand kan het in zijn ogen goed doen, laat hem zelf hoofdcoach worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |