Ga daar maar niet vanuitquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:43 schreef TornadoDK het volgende:
En is v.d. Wiel zondag fit?
Om de verlosser te citeren....quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:55 schreef MaxC het volgende:
Nac, Twente en AZ hebben gewoon minder tegendoelpunten en we hebben evenveel als de nr. 11
Hopelijk kan Inter wel wat botten breken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb er echt geen vertrouwen in voor zondag. PSV is traditioneel sterk in de Arena en Ajax kan al wekenlang geen potten breken.
Niet te vergeten Gomes die een weekje of 2 eruit vliegt!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Madine het volgende:
Zeer fijn dat PSV morgen nog tegen Inter moet aantreden.. hopelijk staat het al 0-5 bij rust en moet PSV zich tijdens de tweede helft de longen uit het lijf rennen om een grotere blamage te voorkomen om met 8 man te eindigen omdat er 6 met kramp in de kleedkamer liggen.
Als het 0-5 staat bij rust gaat psv echt niet nog iets proberen hoor. Die geven over en spelen dan op safe voor zondag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Madine het volgende:
Zeer fijn dat PSV morgen nog tegen Inter moet aantreden.. hopelijk staat het al 0-5 bij rust en moet PSV zich tijdens de tweede helft de longen uit het lijf rennen om een grotere blamage te voorkomen om met 8 man te eindigen omdat er 6 met kramp in de kleedkamer liggen.
En als ik zo naar de verdediging kijk van beiden ploegen, zou dat ook weleens de eindstand kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:12 schreef toma het volgende:
Voor mij liggen de kansen 50-50.
Anita is gister geopereerd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het trouwens met Sarpong en Anita? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ze werden een jaar geleden zo gehyped, maar je hoort eigenlijk niets meer van ze. Dat waren toch een van de grootste talenten van Nederland?
Sarpong is over een half jaar al 20. Een echte topper zou op die leeftijd toch wel op de drempel van een basisplek bij Ajax staan.
Sarpong komt net terug van een fikse blessure, Anita is aan z'n heup ge-opereerd en is drie maanden weg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe is het trouwens met Sarpong en Anita? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ze werden een jaar geleden zo gehyped, maar je hoort eigenlijk niets meer van ze. Dat waren toch een van de grootste talenten van Nederland?
Sarpong is over een half jaar al 20. Een echte topper zou op die leeftijd toch wel op de drempel van een basisplek bij Ajax staan.
Edit: En die Yildirim???
Schouderoperatie, herstel heeft vrij lang geduurd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat heeft Sarpong gehad dan?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
En als ik zo naar de verdediging kijk van beiden ploegen, zou dat ook weleens de eindstand kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |