abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51966966
pi_51966991
Deel 715 zonder Suarez!
  maandag 30 juli 2007 @ 19:14:00 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51967016
Uiteindelijk vind ik het geen ramp dat Suarez niet komt, houd alleen m'n hart vast wat we wél krijgen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_51967017
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef Omega het volgende:
Hoezo wedt Ajax op één paard? Het is pas een paar uur nadat hun 1e keus niet doorgaat, dan gaan ze door naar de 2e keus. Daar gaan ze dus nu mee praten
Wat is jouw definitie van op 1 paard wedden dan? Voor mij is dat bovenstaand. Wanneer Ajax toen dat gelazer van Suarez begon al had gaan onderhandelen met overige spelers hadden ze wellicht al lang iemand vast gelegd en niet op Suarez gewacht, of hadden we morgen een aankondiging kunnen verwachten.

Gezien Ten Cate z'n uitlatingen van afgelopen vrijdag lijkt de kans echter heel erg klein dat er voor komende donderdag een speler gepresenteerd gaat worden.
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk vind ik het geen ramp dat Suarez niet komt, houd alleen m'n hart vast wat we wél krijgen.
Dat gevoel heb ik ook. Al moet ik daarbij zeggen dat er vorig seizoen geruchten waren over Gourcuff en Ribery, waar we toen met z'n allen ook nog nooit van gehoord hadden. Dus zolang er onbekende geruchten circuleren, zoals die twee Fransen waar methodmich het over had, of Delgado, vind ik het prima. Maar men moet opbokken met gasten als Elmander die en te duur zijn en niet bij Ajax passen.
pi_51967033
Stel gierige jeuden.. Niet eens 9.5 miljoen over voor Suarez.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51967044
zal wel een aankoop uit het buitenland worden.
AFC AJAX
  maandag 30 juli 2007 @ 19:15:15 #7
52871 Blight
Supersized.
pi_51967058
Wat een paniek om niets zeg. Dat er hier aangenomen wordt dat er nu een paniekaankoop zal komen is echt nergens op gebaseerd. De heren technische staf hebben toch aangegeven een schaduwlijst te hebben? Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Ik ben overigens blij dat Suarez niet komt, want ik ben van mening dat er in het buitenland voor dat geld wel wat beters te krijgen is.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51967089
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
zal wel een aankoop uit het buitenland worden.
Misschien kunnen we Perez huren. Even wachten of-ie in de basis komt bij PSV
pi_51967094
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef venomsnake het volgende:
Stel gierige jeuden.. Niet eens 9.5 miljoen over voor Suarez.
Stuur anders gewoon effe Krkic en Dos Santos naar ons toe joh, en doe wat nuttigs. Hoe goet ze ook zijn zullen ze toch niet heel veel in actie komen, terwijl ze door de ontwikkelingen bij Ajax inmiddels verzekerd zijn van een basisplaats!
  maandag 30 juli 2007 @ 19:19:10 #10
52871 Blight
Supersized.
pi_51967187
De enige echte reden waarom er hier paniek is, is omdat men geen flauw benul heeft welke namen Ajax op het oog heeft. We zouden het juist moeten prijzen dat niemand van de media ook maar enig benul heeft van welke namen er op het schaduwlijstje van Ajax staan. Geen van de media komen verder dan "Ajax heeft twee namen op het oog.". Geen hoon, maar hulde is voor deze discrete handelswijze op zijn plaats.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51967253
Rustig jongens, Suarez komt niet. Jammer. NEXT
pi_51967312
Waarom moet er een grote naam gepresenteerd worden?
Met het huidige team moet het toch ook te doen zijn; als er maar een echt team staat.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:23:21 #13
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_51967323
Wees blij dat Martin niet 10 mln neer legt voor Suarez. En ga dr maar vanuit dat hij precies weet wie hij wilt voor de linksbuiten als Suarez is afgeketst.

Heb vertrouwen in Martin mensen...
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_51967353
Als je Suarez sowieso al als linksbuiten wil halen
pi_51967369
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Chivu het volgende:

[..]

Stuur anders gewoon effe Krkic en Dos Santos naar ons toe joh, en doe wat nuttigs. Hoe goet ze ook zijn zullen ze toch niet heel veel in actie komen, terwijl ze door de ontwikkelingen bij Ajax inmiddels verzekerd zijn van een basisplaats!
Die speelden me toch fantastisch de laatste twee oefenwedstrijden zeg.
Vooral Krkic was fenomenaal (al heb ik niet alles gezien)
Barca wil ze niet verhuren tot de winterstop. Dan gaan ze de situatie nog eens bekijken.

Van mij mag met name Krkic wel een jaar verhuurd worden om ervraing op te doen.
hij is nog maar 16, maar als je hem ziet spelen... Die zou gewoon uitblinken in de eredivisie.
Erg indrukwekkend.

Maar ik vraag me af of ze aan Ajax verhuren, ook een paar clubs in La Liga hebben interesse.
Je kunt hem natuurlijk op die manier al ervaring laten op doen in La Liga.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 30 juli 2007 @ 19:24:54 #16
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51967371
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef El-Salvador het volgende:
Wees blij dat Martin niet 10 mln neer legt voor Suarez. En ga dr maar vanuit dat hij precies weet wie hij wilt voor de linksbuiten als Suarez is afgeketst.

Heb vertrouwen in Martin mensen...
Precies
Jawel, je keek.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:27:52 #17
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51967455
Suarez komt godzijdank niet, 9,5 miljoen

Het is jammer dat Eduardo da Silva (ex Dinamo) naar Arsenal is vertrokken. Luka Modric daarentegen is nog wel beschikbaar. Volgens wikipedia is Luka Modric linksmidden/linksbuiten. Volgens velen een groot talent, ik zeg: halen die gozer!
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_51967486
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:

Het is jammer dat Eduardo da Silva (ex Dinamo) naar Arsenal is vertrokken. Luka Modric daarentegen is nog wel beschikbaar. Volgens wikipedia is Luka Modric linksmidden/linksbuiten. Volgens velen een groot talent, ik zeg: halen die gozer!
Als Suarez al 9 miljoen moest kosten, deze jonge kost zeker wel 15 Miljoen. Maar dan heb je ook een hele goeie
pi_51967501
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:

Die is sowieso niet voor een prijs onder de 12 miljoen pond te krijgen.
En Arsenal schijnt voor die prijs interesse in hem te hebben.
Kansloos dus.
pi_51967517
quote:
He is also often mentioned in the same context with the Dutch club Ajax, however he continues to play for Dinamo. Modrić is contracted to the club until 2015, clearly showing to potential buyers that taking Modrić away won't come easy or cheap.
Dat wordt lekker duur
  maandag 30 juli 2007 @ 19:30:30 #21
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51967540
Ik denk dat je voor die prijs wel een échte topper binnen hebt. Dus áls die kans zich voordoet...
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 30 juli 2007 @ 19:31:37 #22
52871 Blight
Supersized.
pi_51967563
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk dat je voor die prijs wel een échte topper binnen hebt. Dus áls die kans zich voordoet...
Don't hold your breath.
pi_51967566
quote:
Voor die 18 miljoen euro zou ik dat risico niet nemen hoor.
pi_51967570
quote:
Denk niet dat van Geel dat doet. Suarez hebben we vaak zien spelen, dus dan kunnen we ongeveer bepalen wat hij moet gaan kosten. Luka Modric niet, ook al is het een groot talent, dan gaat Van Geel denk ik niet veel geld voor hem neerleggen
pi_51967642
Paar Goals van Modric
- Hij is niet zo knap als de Ridder
- Hij is niet zo atletisch als Nani
- Hij heeft een goed schot

Kopen zou ik zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')