Wat is jouw definitie van op 1 paard wedden dan? Voor mij is dat bovenstaand. Wanneer Ajax toen dat gelazer van Suarez begon al had gaan onderhandelen met overige spelers hadden ze wellicht al lang iemand vast gelegd en niet op Suarez gewacht, of hadden we morgen een aankondiging kunnen verwachten.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef Omega het volgende:
Hoezo wedt Ajax op één paard? Het is pas een paar uur nadat hun 1e keus niet doorgaat, dan gaan ze door naar de 2e keus. Daar gaan ze dus nu mee praten
Dat gevoel heb ik ook. Al moet ik daarbij zeggen dat er vorig seizoen geruchten waren over Gourcuff en Ribery, waar we toen met z'n allen ook nog nooit van gehoord hadden. Dus zolang er onbekende geruchten circuleren, zoals die twee Fransen waar methodmich het over had, of Delgado, vind ik het prima. Maar men moet opbokken met gasten als Elmander die en te duur zijn en niet bij Ajax passen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk vind ik het geen ramp dat Suarez niet komt, houd alleen m'n hart vast wat we wél krijgen.
Misschien kunnen we Perez huren. Even wachten of-ie in de basis komt bij PSVquote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
zal wel een aankoop uit het buitenland worden.
Stuur anders gewoon effe Krkic en Dos Santos naar ons toe joh, en doe wat nuttigs. Hoe goet ze ook zijn zullen ze toch niet heel veel in actie komen, terwijl ze door de ontwikkelingen bij Ajax inmiddels verzekerd zijn van een basisplaats!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef venomsnake het volgende:
Stel gierige jeuden.. Niet eens 9.5 miljoen over voor Suarez.![]()
Die speelden me toch fantastisch de laatste twee oefenwedstrijden zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Stuur anders gewoon effe Krkic en Dos Santos naar ons toe joh, en doe wat nuttigs. Hoe goet ze ook zijn zullen ze toch niet heel veel in actie komen, terwijl ze door de ontwikkelingen bij Ajax inmiddels verzekerd zijn van een basisplaats!
Preciesquote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef El-Salvador het volgende:
Wees blij dat Martin niet 10 mln neer legt voor Suarez. En ga dr maar vanuit dat hij precies weet wie hij wilt voor de linksbuiten als Suarez is afgeketst.
Heb vertrouwen in Martin mensen...
Als Suarez al 9 miljoen moest kosten, deze jonge kost zeker wel 15 Miljoen. Maar dan heb je ook een hele goeiequote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Suarez komt godzijdank niet, 9,5 miljoen
Het is jammer dat Eduardo da Silva (ex Dinamo) naar Arsenal is vertrokken. Luka Modric daarentegen is nog wel beschikbaar. Volgens wikipedia is Luka Modric linksmidden/linksbuiten. Volgens velen een groot talent, ik zeg: halen die gozer!
Die is sowieso niet voor een prijs onder de 12 miljoen pond te krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Suarez komt godzijdank niet, 9,5 miljoen
Het is jammer dat Eduardo da Silva (ex Dinamo) naar Arsenal is vertrokken. Luka Modric daarentegen is nog wel beschikbaar. Volgens wikipedia is Luka Modric linksmidden/linksbuiten. Volgens velen een groot talent, ik zeg: halen die gozer!
Dat wordt lekker duurquote:He is also often mentioned in the same context with the Dutch club Ajax, however he continues to play for Dinamo. Modrić is contracted to the club until 2015, clearly showing to potential buyers that taking Modrić away won't come easy or cheap.
Don't hold your breath.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk dat je voor die prijs wel een échte topper binnen hebt. Dus áls die kans zich voordoet...
Voor die 18 miljoen euro zou ik dat risico niet nemen hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk dat je voor die prijs wel een échte topper binnen hebt. Dus áls die kans zich voordoet...
Denk niet dat van Geel dat doet. Suarez hebben we vaak zien spelen, dus dan kunnen we ongeveer bepalen wat hij moet gaan kosten. Luka Modric niet, ook al is het een groot talent, dan gaat Van Geel denk ik niet veel geld voor hem neerleggenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |