Wat is jouw definitie van op 1 paard wedden dan? Voor mij is dat bovenstaand. Wanneer Ajax toen dat gelazer van Suarez begon al had gaan onderhandelen met overige spelers hadden ze wellicht al lang iemand vast gelegd en niet op Suarez gewacht, of hadden we morgen een aankondiging kunnen verwachten.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:10 schreef Omega het volgende:
Hoezo wedt Ajax op één paard? Het is pas een paar uur nadat hun 1e keus niet doorgaat, dan gaan ze door naar de 2e keus. Daar gaan ze dus nu mee praten
Dat gevoel heb ik ook. Al moet ik daarbij zeggen dat er vorig seizoen geruchten waren over Gourcuff en Ribery, waar we toen met z'n allen ook nog nooit van gehoord hadden. Dus zolang er onbekende geruchten circuleren, zoals die twee Fransen waar methodmich het over had, of Delgado, vind ik het prima. Maar men moet opbokken met gasten als Elmander die en te duur zijn en niet bij Ajax passen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef Silenus het volgende:
Uiteindelijk vind ik het geen ramp dat Suarez niet komt, houd alleen m'n hart vast wat we wél krijgen.
Misschien kunnen we Perez huren. Even wachten of-ie in de basis komt bij PSVquote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
zal wel een aankoop uit het buitenland worden.
Stuur anders gewoon effe Krkic en Dos Santos naar ons toe joh, en doe wat nuttigs. Hoe goet ze ook zijn zullen ze toch niet heel veel in actie komen, terwijl ze door de ontwikkelingen bij Ajax inmiddels verzekerd zijn van een basisplaats!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef venomsnake het volgende:
Stel gierige jeuden.. Niet eens 9.5 miljoen over voor Suarez.![]()
Die speelden me toch fantastisch de laatste twee oefenwedstrijden zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef Chivu het volgende:
[..]
Stuur anders gewoon effe Krkic en Dos Santos naar ons toe joh, en doe wat nuttigs. Hoe goet ze ook zijn zullen ze toch niet heel veel in actie komen, terwijl ze door de ontwikkelingen bij Ajax inmiddels verzekerd zijn van een basisplaats!
Preciesquote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef El-Salvador het volgende:
Wees blij dat Martin niet 10 mln neer legt voor Suarez. En ga dr maar vanuit dat hij precies weet wie hij wilt voor de linksbuiten als Suarez is afgeketst.
Heb vertrouwen in Martin mensen...
Als Suarez al 9 miljoen moest kosten, deze jonge kost zeker wel 15 Miljoen. Maar dan heb je ook een hele goeiequote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Suarez komt godzijdank niet, 9,5 miljoen
Het is jammer dat Eduardo da Silva (ex Dinamo) naar Arsenal is vertrokken. Luka Modric daarentegen is nog wel beschikbaar. Volgens wikipedia is Luka Modric linksmidden/linksbuiten. Volgens velen een groot talent, ik zeg: halen die gozer!
Die is sowieso niet voor een prijs onder de 12 miljoen pond te krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Suarez komt godzijdank niet, 9,5 miljoen
Het is jammer dat Eduardo da Silva (ex Dinamo) naar Arsenal is vertrokken. Luka Modric daarentegen is nog wel beschikbaar. Volgens wikipedia is Luka Modric linksmidden/linksbuiten. Volgens velen een groot talent, ik zeg: halen die gozer!
Dat wordt lekker duurquote:He is also often mentioned in the same context with the Dutch club Ajax, however he continues to play for Dinamo. Modrić is contracted to the club until 2015, clearly showing to potential buyers that taking Modrić away won't come easy or cheap.
Don't hold your breath.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk dat je voor die prijs wel een échte topper binnen hebt. Dus áls die kans zich voordoet...
Voor die 18 miljoen euro zou ik dat risico niet nemen hoor.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk dat je voor die prijs wel een échte topper binnen hebt. Dus áls die kans zich voordoet...
Denk niet dat van Geel dat doet. Suarez hebben we vaak zien spelen, dus dan kunnen we ongeveer bepalen wat hij moet gaan kosten. Luka Modric niet, ook al is het een groot talent, dan gaat Van Geel denk ik niet veel geld voor hem neerleggenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:30 schreef Mr-Sander het volgende:
Huntelaar kwam voor 9 en die was toen al vele malen beter dan Suarezquote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef venomsnake het volgende:
Stel gierige jeuden.. Niet eens 9.5 miljoen over voor Suarez.![]()
Als Ajax daadwerkelijk interesse zou hebben in Modric kan Ajax die jongen net zo fijn op waarde schatten als dat ze dat met Suarez kunnen. Ik denk dat de scouts bij Ajax iets meer wedstrijden zien dan jij en ik, maatje.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Denk niet dat van Geel dat doet. Suarez hebben we vaak zien spelen, dus dan kunnen we ongeveer bepalen wat hij moet gaan kosten. Luka Modric niet, ook al is het een groot talent, dan gaat Van Geel denk ik niet veel geld voor hem neerleggen
Maar dan nog steeds, 18 miljoen euro voor een jonge speler die zich nog niet heeft bewezen, voor een nederlandse club die niet zo kapitaal krachtig is als de europese club.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Als Ajax daadwerkelijk interesse zou hebben in Modric kan Ajax die jongen net zo fijn op waarde schatten als dat ze dat met Suarez kunnen. Ik denk dat de scouts bij Ajax iets meer wedstrijden zien dan jij en ik, maatje..
Dat is inderdaad een erg grote gok die ze dan gaan makenquote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds, 18 miljoen euro voor een jonge speler die zich nog niet heeft bewezen, voor een nederlandse club die niet zo kapitaal krachtig is als de europese club.
Ik beweer ook niet dat Ajax hem zal halen. Integendeel. Ik geef alleen aan dat het nergens op slaat om te beweren dat Ajax de waarde van Modric slechter zou inschatten dan die van Suarez. De neus (whehehe) van Ajax is wel langer dan de Nederlandse competitie alleen.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds, 18 miljoen euro voor een jonge speler die zich nog niet heeft bewezen, voor een nederlandse club die niet zo kapitaal krachtig is als de europese club.
Ach, het is wikipedia. Ik heb daar ooit een artikel over het bestaan van Kapitein Ortega van de snorkels geplaatst wat zelfs bleef staan.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:45 schreef Chivu het volgende:
Een contract tot 2015? Dat mag toch helemaal niet?
Dus je gaat onderhandelen met een speler, en dan zeg je, maar als Suarez wil komen, dan hebben we nu voor niets met je gesproken. Lijkt me niet dat je die speler op die manier echt motiveert.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van op 1 paard wedden dan? Voor mij is dat bovenstaand. Wanneer Ajax toen dat gelazer van Suarez begon al had gaan onderhandelen met overige spelers hadden ze wellicht al lang iemand vast gelegd en niet op Suarez gewacht, of hadden we morgen een aankondiging kunnen verwachten.
Die vind ik wel zo over het paard getiltquote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef TheJanitor het volgende:
Ze moeten Freddy Adu als linksvoor halen![]()
Maar wel voor 1,5 miljoen te halen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vind ik wel zo over het paard getilt
Jij hebt aandelen in die jongen he?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef Sethje het volgende:
Martin Femin van FC Teplice.........hopelijk leest Martin mee
Geef 'm wat info over deze speler dan. Vooralsnog laten de goedverdienende scouts van Ajax ook geen reet zien.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:11 schreef Sethje het volgende:
Martin Femin van FC Teplice.........hopelijk leest Martin mee
Motta op linksvoor?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:15 schreef MaxC het volgende:
Jammer dat Suarez niet komt. Heeft Motta al een nieuwe club?
Nogmaals: er wordt gewoon geen info gelekt. Wees blij.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Geef 'm wat info over deze speler dan. Vooralsnog laten de goedverdienende scouts van Ajax ook geen reet zien.
Ik ben helemaal niet blij.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Nogmaals: er wordt gewoon geen info gelekt. Wees blij.
Nou ik vind Colin echt een topaankoopquote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij.
Ik wil verdomme dat allemaal grote namen over het internet dwalen die naar Ajax gaan en dat er daadwerkelijk ook één komt. Nu trekken we ons af bij die grote namen en komen we met Delorge en Colin aanzetten.![]()
Kampioenen verdomme!
Het feit dat de namen niet in de media rond circuleren is alleen maar gunstig voor Ajax. Hoe discreter er gehandeld wordt, hoe minder kapers er op de kust komen en hoe minder externe partijen hier bij betrokken kunnen worden. Ajax doet prima zaken. Die linkerspits met kwaliteit komt er écht wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij.
Ik wil verdomme dat allemaal grote namen over het internet dwalen die naar Ajax gaan en dat er daadwerkelijk ook één komt. Nu trekken we ons af bij die grote namen en komen we met Delorge en Colin aanzetten.![]()
Kampioenen verdomme!
Dat weet ik ook wel. Maar voor ons supporters is het wel frustrerend. Wat is er nu mooier dan verhalen op het internet of krant lezen dat Van Geel en, bijvoorbeeld, Boussouffa en zijn zaakwaarnemer een etentje hebben gehad.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Het feit dat de namen niet in de media rond circuleren is alleen maar gunstig voor Ajax. Hoe discreter er gehandeld wordt, hoe minder kapers er op de kust komen en hoe minder externe partijen hier bij betrokken kunnen worden. Ajax doet prima zaken. Die linkerspits met kwaliteit komt er écht wel.
En wat betreft dat gezeik over Colin en Delorge ga ik écht niet meer zeggen dan het volgende: breedte.
Ja, want de selectie was zó breed. Dat bleek wel vorig jaar uit bij Bremen.quote:
Ik wil wel weer eens iets op sport.be zetten hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar voor ons supporters is het wel frustrerend. Wat is er nu mooier dan verhalen op het internet of krant lezen dat Van Geel en, bijvoorbeeld, Boussouffa en zijn zaakwaarnemer een etentje hebben gehad.![]()
Ja, geruchten zijn wel leuk, maar al met al ben ik juist wel blij met het feit dat Ajax eindelijk eens discreet te werk gaat. Waar ik echter wél ontzettend moe van word zijn die opportunistische lui hier die constant lopen te miepen over Colin, Delorge en Rommedahl en ondertussen verwachten dat de websites bomvol staan met geruchten over Kaka en Ronaldinho naar Ajax.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar voor ons supporters is het wel frustrerend. Wat is er nu mooier dan verhalen op het internet of krant lezen dat Van Geel en, bijvoorbeeld, Boussouffa en zijn zaakwaarnemer een etentje hebben gehad.![]()
Delorge en Colin zijn prima breedte aankopen alleen de spelers van naam ontbreken nog. De spelers waar mensen voor naar het stadion komen.
Dik Heesenquote:
En dit team moet zeker die voorronde al kunnen overleven. Meespelen in de CL is een ander verhaal, daar moet nog wel versterking voor gevonden worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef BonJovi het volgende:
ja precies maar iedereen doet alsof we al verloren hebben, maar een aankoop zou wel fijn zijn. Maar we hebben nog steeds een top team hoor als het draait
Loot je een Fenerbahce of Spartak Moskou dan wordt het al een stuk moeilijker...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dit team moet zeker die voorronde al kunnen overleven. Meespelen in de CL is een ander verhaal, daar moet nog wel versterking voor gevonden worden.
Ik zeg ook niet makkelijk, maar met 'de aankoop' worden die echt niet makkelijker. Maar dan nog moeten we kunnen winnen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Loot je een Fenerbahce of Spartak Moskou dan wordt het al een stuk moeilijker...
Ach, met een Quincy erbij zou ik me over de linker flank minder gerust maken. Geen topaankoop, maar een gevalletje Rommedahl.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat ze dalijk met Quincy Owusu Abeyie aan komen zetten omdat Ten Cate zo goed met zulke jongens kan opschieten
Als ik zie wat HtC heeft gedaan met Babel zou ik het niet eens heel erg vinden als ie kwam.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef jna het volgende:
Zal je zien dat ze dalijk met Quincy Owusu Abeyie aan komen zetten omdat Ten Cate zo goed met zulke jongens kan opschieten
Take cover..................quote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Quincy.
Juist. Vermaelen met een kopbal ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:01 schreef Roflbroek het volgende:
Ik heb het liefst Kopenhagen. Ajax moet dat gewoon recht zetten.
Ik wil terug en dan veel langerquote:Op maandag 30 juli 2007 21:57 schreef devv05 het volgende:
Liever een andere club, Kopenhagen vorig jaar al geweest.
het bier is daar te duur manquote:Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik wil terug en dan veel langer
Kopenhagen![]()
Geen elke club betaald 9.5 voor Suarez en daar gaat Groningen achter komen. Dus volgend jaar is Suarez voor 5 miljoen op te halen let maar op.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef BonJovi het volgende:
Volgend jaar als hij geflopt is misschien
Ik vind dat Van Geel het goed doet, gewoon zijn poot stijf houden. En de wereld vergaat niet als Suarez niet komt(waar ik overigens heel blij mee ben)quote:Op maandag 30 juli 2007 23:04 schreef BobbyHill het volgende:
Ik lees hier weinig vertrouwen in Van Geel. Wel vreemd, dacht dat hij wel wat vertrouwen had opgebouwd sinds z'n komst.
dat is waarquote:Op maandag 30 juli 2007 23:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Geen elke club betaald 9.5 voor Suarez en daar gaat Groningen achter komen. Dus volgend jaar is Suarez voor 5 miljoen op te halen let maar op.
Genk als ze de tweede voorronde overleven.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef stefmans het volgende:
Welke club uit België kunnen we loten?
Genk.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef stefmans het volgende:
Welke club uit België kunnen we loten?
quote:Van Geel laakt handelwijze Groningen 30 juli 2007
Ajax-directeur Martin van Geel wil niet reageren op het bod van 6,5 miljoen euro dat zijn club maandag uitbracht op Luis Suárez. "Wij gaan helemaal niet op bedragen in", reageert de technisch directeur op de website Highlow.nl. FC Groningen meldde maandagmiddag op haar website dat Ajax te weinig bood voor de linksbuiten en dat het prijskaartje voor Suárez 9,5 miljoen euro bedroeg.
Martin van Geel: 'Ik vind dit niet netjes' "Dat doe je niet", zegt Van Geel in Wormerveer over de handelwijze van FC Groningen. "Inhoudelijk ga je niet in op bedragen en treed je niet over onderhandelingen naar buiten. Ik vind dat niet netjes." Maandag liepen de onderhandelingen tussen Ajax en Groningen definitief stuk. Van Geel: "Wij doen geen uitspraken over onderhandelingen. We zijn er met FC Groningen niet uitgekomen, dus hij komt niet."
Volgens de beleidsbepaler klopt het niet dat Ajax eerder bij Suárez heeft aangedrongen op een arbitragezaak, die onlangs door de speler werd ingetrokken. "Dat moet altijd van de speler uitgaan, daar zijn wij dus geen partij in. We komen er gewoon met Groningen niet uit en wij gaan niet inhoudelijk in op de onderhandelingen zoals die zijn gevoerd. Ik vind niet dat dat hoort en het is eigenlijk not done in de voetballerij. Daar houden wij ons aan en dan gaan we nu kijken hoe we het verder gaan invullen."
quote:Ronald de Boer maakt zich zorgen om Ajax 30 juli 2007
Ronald de Boer maakt zich zorgen over de huidige ontwikkelingen bij Ajax. Dat vertelde de oud-Ajacied aan de Amsterdamse tv-zender AT5. "Op dit moment, als ik heel eerlijk ben, heb ik mijn twijfels over hoe Ajax ervoor staat", verklaarde De Boer, die vindt dat zijn oude club nog lang niet op het gewenste niveau zit. "Ik heb ze laatst tegen Rangers zien voetballen daar en dat hield niet echt over. Nu verloren ze ook van Falkirk."
Ronald de Boer: 'Ik zie niet de kwaliteit op dit moment' Voor de vleugelposities trok Ajax deze zomer Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu aan. Volgens De Boer missen de buitenspelers van Ajax echter het vereiste niveau. "Ik zie nog niet de buitenspelers van vroeger, zoals Overmars en Finidi, die wél het verschil konden maken. We willen altijd maar dat systeem met buitenspelers spelen. En dan kun je daar wel op blijven hameren of op voortborduren, maar ik zie niet de kwaliteit op dit moment."
Wel hoopt De Boer uiteraard het beste voor Ajax. "Ik hoop dat de jongens laten zien dat ik het totaal verkeerd heb."
Ik had dat stukje van de Boer ook gezien.quote:
Heeft met de transfersom niks te maken, met zijn salaris wel maar ook dat verdien je makkelijk terug.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar maakt het niet uit of hij geen EU'er is. Dat vind ik nog wel een verschil.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar maakt het niet uit of hij geen EU'er is. Dat vind ik nog wel een verschil.
quote:Real Salt Lake nam Adu vorig jaar van D.C. United over met de wetenschap dat hij volgens de regels van de wereldvoetbalbond FIFA vanaf zijn achttiende levensjaar in aanmerking komt voor een contract in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |