abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:23:43 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47004901
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47004924
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat niet?
Mauro is bij een aantal jongens op 410 geliefd (niet eens echt bij mij, want die ultra stijl interesseert me niet zoveel) omdat hij veel contact met ze heeft. Ze gaan wel eens uit eten, ze komen bij elkaar over de vloer. Dat soort dingen. Ook ik heb Mauro een aantal keer gesproken en ik kan niet anders dan zeggen dat het een geweldige gast is. Ook dat hij niet natrapt naar Ajax (terwijl hij het niet gered heeft) vind ik klasse. Ook al had ik niet anders verwacht van hem, het zou niet de eerste keer zijn dat een speler natrapt naar Ajax, omdat hij zelf niet goed genoeg was. Sonck, Soetaers??
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:30:11 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47004961
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Mauro is bij een aantal jongens op 410 geliefd (niet eens echt bij mij, want die ultra stijl interesseert me niet zoveel) omdat hij veel contact met ze heeft. Ze gaan wel eens uit eten, ze komen bij elkaar over de vloer. Dat soort dingen. Ook ik heb Mauro een aantal keer gesproken en ik kan niet anders dan zeggen dat het een geweldige gast is. Ook dat hij niet natrapt naar Ajax (terwijl hij het niet gered heeft) vind ik klasse. Ook al had ik niet anders verwacht van hem, het zou niet de eerste keer zijn dat een speler natrapt naar Ajax, omdat hij zelf niet goed genoeg was. Sonck, Soetaers??
Mauro Rosales komt uit Argentinië, 410 geilt op alles wat Zuid-Amerikaans of Zuid-Europees is, Mauro Rosales kreeg dus meteen vanaf zijn komst alle aandacht van 410 (meer dan wélke speler dan ook), waardoor hij de nodige aandacht teruggaf. 410 helemaal blij met hun nieuwe held, maar helaas bleek deze niet goed genoeg voor Ajax. Mauro Rosales dus weg, 410 teleugesteld en ik blij. De vraag is hoe het nu verder moet, nu Mauro Rosales vertrekt? Heb nu al medelijden met de volgende speler die tot knuffelbeer van 410 wordt gebombardeerd, wie is de lul?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47005022
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mauro Rosales komt uit Argentinië, 410 geilt op alles wat Zuid-Amerikaans of Zuid-Europees is, Mauro Rosales kreeg dus meteen vanaf zijn komst alle aandacht van 410 (meer dan wélke speler dan ook), waardoor hij de nodige aandacht teruggaf. 410 helemaal blij met hun nieuwe held, maar helaas bleek deze niet goed genoeg voor Ajax. Mauro Rosales dus weg, 410 teleugesteld en ik blij. De vraag is hoe het nu verder moet, nu Mauro Rosales vertrekt? Heb nu al medelijden met de volgende speler die tot knuffelbeer van 410 wordt gebombardeerd, wie is de lul?
Vraag het ze.
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:42:20 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47005107
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Vraag het ze.
Denk dat Leonardo een grote kans maakt, supporterscultuur in Brazilië is namelijk ook wel vet. Dus binnenkort Braziliaanse vlaggen en "Brazil, Brazil!" scanderen? Maar ach, wat boeit het? 410 zal tot de bekerfinale niet veel meer van zich laten horen, om daarna weer opnieuw te beginnen, alsof er niets gebeurd is.
pi_47005210
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk dat Leonardo een grote kans maakt, supporterscultuur in Brazilië is namelijk ook wel vet. Dus binnenkort Braziliaanse vlaggen en "Brazil, Brazil!" scanderen? Maar ach, wat boeit het? 410 zal tot de bekerfinale niet veel meer van zich laten horen, om daarna weer opnieuw te beginnen, alsof er niets gebeurd is.
Ik denk dat het een speler word die in de zomer word aangetrokken.. Want AJAX zal zeker nieuwe spelers kopen.. Een goede verdediger hebben we zeker nog nodig.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:52:17 #7
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_47005241
Het zal dan Gabri, Roger of Leonardo worden.... Ik heb zondag de eerste Leooooo, Leooooooo al vernomen.....
Maar ja, een speler die het komende jaar niet speelt adoreren is ook zoiets.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:54:04 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47005266
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:52 schreef BoNi het volgende:
Het zal dan Gabri, Roger of Leonardo worden.... Ik heb zondag de eerste Leooooo, Leooooooo al vernomen.....
Maar ja, een speler die het komende jaar niet speelt adoreren is ook zoiets.....
Mauro Rosales speelde anders ook niet echt veel.
pi_47005270
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, dat lijkt nou niet echt het criterium te zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:58:36 #10
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_47005337
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Laatste tijd niet inderdaad, maar vorig seizoen toch aardig wat gespeeld. Zag dat hij toch nog zo'n 60 wedstrijden voor Ajax gespeeld heeft, dat is bijvoorbeeld meer dan ons toptalent Maduro en ongeveer evenveel als Grygera.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:47:20 #11
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_47006418
Op naar de play-offs dan maar
pi_47006826
Rosales zei zelf 100 wedstrijden voor Ajax gespeeld te hebben in die 3 seizoenen en dat vond hij vrij veel.
Dat zij hij op rtv-nh.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:13:29 #13
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_47007191
Steun Leonardo via de ajax site.

Klik hier, en schrijf je steunbetuiging
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:55:39 #14
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_47008352
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:13 schreef AgeEll het volgende:
Steun Leonardo via de ajax site.

Klik hier, en schrijf je steunbetuiging
Hebben ze dat ook gedaan bij andere spelers?
Jawel, je keek.
pi_47008475
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem van 410, en ook de reden dat ik geen zin meer heb om er tussen te staan. Probleem is dat er geen andere plek in het stadion is waar ik me wel 'thuisvoel'. Hoop dat 410 naar 428 gaat komend seizoen en dat de fanatieke mensen van het oude 410 overblijven. Maar zal wel niet.
pi_47008650
Alle tifo naar zuid?
JOHNNY HEITINGA
pi_47008676
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef Camplo het volgende:
Alle tifo naar zuid?
Proberen ze al 1,5 jaar ofzo, maar voorlopig is er nog niet echt vooruitgang geloof ik. Zal nu wel helemaal niet met de recente ontwikkelingen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:18:21 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47009099
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem van 410, en ook de reden dat ik geen zin meer heb om er tussen te staan. Probleem is dat er geen andere plek in het stadion is waar ik me wel 'thuisvoel'. Hoop dat 410 naar 428 gaat komend seizoen en dat de fanatieke mensen van het oude 410 overblijven. Maar zal wel niet.
Same here, men neemt zichzelf veel te serieus, maar het is af en toe te lachwekkend voor woorden.
pi_47009215
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef jna het volgende:

[..]

Hebben ze dat ook gedaan bij andere spelers?
Ja.. lees ff door op de site dan vind je het vanzelf..
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:27:55 #20
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_47009363
Ze kunnen beter samen met Ajax netwerk iets heel groots aanbieden
Jawel, je keek.
pi_47009435
Coole gast die Rosales, hopelijk komt hij er weer bovenop in zijn thuisland.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:36:59 #22
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47009624
Afgezien van ultra-zuidamerikaans is een speler als Leonardo wel echt een type om publiekslieveling te zijn/te worden. Puur om de manier hoe hij speelt, met lef, flair... maar ja dat zien we over 14 maanden ofzo pas weer

En naar 428 zeker doen....zonder die kindjes
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_47009949
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:36 schreef Sethje het volgende:
Afgezien van ultra-zuidamerikaans is een speler als Leonardo wel echt een type om publiekslieveling te zijn/te worden. Puur om de manier hoe hij speelt, met lef, flair... maar ja dat zien we over 14 maanden ofzo pas weer
Lijkt me niet, half 410 was over de zeik toen ie naar Ajax kwam. Nu is die storm wel weer redelijk gaan liggen nu, maar toch.. publiekslieveling lijkt me wat overdreven.
quote:
En naar 428 zeker doen....zonder die kindjes
Die zullen dan juist meegaan vrees ik voor je. Mocht zo'n splitsing er ooit komen dan zullen juist de ouderen op 410 blijven en de ultra-gasten, die toch vaak wat jonger zijn, meegaan.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:53:00 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47010102
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef devv05 het volgende:

[..]

Lijkt me niet, half 410 was over de zeik toen ie naar Ajax kwam. Nu is die storm wel weer redelijk gaan liggen nu, maar toch.. publiekslieveling lijkt me wat overdreven.
Ben benieuwd of PLAE@ al een berichtje heeft achtergelaten voor zijn held, Leo.
quote:
[..]

Die zullen dan juist meegaan vrees ik voor je. Mocht zo'n splitsing er ooit komen dan zullen juist de ouderen op 410 blijven en de ultra-gasten, die toch vaak wat jonger zijn, meegaan.
Klopt, juist het volk wat nu maar achter de capo aanloopt, zal dan meegaan. Als deze een River Plate-shirtje aandoet, zal de rest hem vanzelf volgen. Niet echt mijn favoriete mensen, al die meelopers.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:00:12 #25
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47010336
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef devv05 het volgende:

[..]

[..]
Ja dat wel maar dat was om zijn 010 verleden. Maar gewoon de manier waarop hij voetbald is het wel iemand waar het publiek voor op de banken gaat staan.
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:

Klopt, juist het volk wat nu maar achter de capo aanloopt, zal dan meegaan. Als deze een River Plate-shirtje aandoet, zal de rest hem vanzelf volgen. Niet echt mijn favoriete mensen, al die meelopers.
Tuurlijk dat vind ik ook overdreven, je kent me mening. Maar 428 lijkt me gewoon puur voor de masaalheid veel vetter. Je zag het met jc-schaal. Ook vocaal kun je dan veel meer een vuist maken. Ik zou het jammer vinden als er veel "originals" op 410 zouden achterblijven op zo'n moment.

Aan de andere kant zijn er ook veel jongens vanaf t begin bij die meer naar zuid neigen op dit moment en 428 dus erg zullen toejuichen.

En meelopers/erbij willen horen houdt je nooit tegen denk ik, daar zal iedere club last van hebben,
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')