Mauro is bij een aantal jongens op 410 geliefd (niet eens echt bij mij, want die ultra stijl interesseert me niet zoveel) omdat hij veel contact met ze heeft. Ze gaan wel eens uit eten, ze komen bij elkaar over de vloer. Dat soort dingen. Ook ik heb Mauro een aantal keer gesproken en ik kan niet anders dan zeggen dat het een geweldige gast is. Ook dat hij niet natrapt naar Ajax (terwijl hij het niet gered heeft) vind ik klasse. Ook al had ik niet anders verwacht van hem, het zou niet de eerste keer zijn dat een speler natrapt naar Ajax, omdat hij zelf niet goed genoeg was. Sonck, Soetaers??quote:
Mauro Rosales komt uit Argentinië, 410 geilt op alles wat Zuid-Amerikaans of Zuid-Europees is, Mauro Rosales kreeg dus meteen vanaf zijn komst alle aandacht van 410 (meer dan wélke speler dan ook), waardoor hij de nodige aandacht teruggaf. 410 helemaal blij met hun nieuwe held, maar helaas bleek deze niet goed genoeg voor Ajax. Mauro Rosales dus weg, 410 teleugesteld en ik blij. De vraag is hoe het nu verder moet, nu Mauro Rosales vertrekt? Heb nu al medelijden met de volgende speler die tot knuffelbeer van 410 wordt gebombardeerd, wie is de lul?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mauro is bij een aantal jongens op 410 geliefd (niet eens echt bij mij, want die ultra stijl interesseert me niet zoveel) omdat hij veel contact met ze heeft. Ze gaan wel eens uit eten, ze komen bij elkaar over de vloer. Dat soort dingen. Ook ik heb Mauro een aantal keer gesproken en ik kan niet anders dan zeggen dat het een geweldige gast is. Ook dat hij niet natrapt naar Ajax (terwijl hij het niet gered heeft) vind ik klasse. Ook al had ik niet anders verwacht van hem, het zou niet de eerste keer zijn dat een speler natrapt naar Ajax, omdat hij zelf niet goed genoeg was. Sonck, Soetaers??
Vraag het ze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales komt uit Argentinië, 410 geilt op alles wat Zuid-Amerikaans of Zuid-Europees is, Mauro Rosales kreeg dus meteen vanaf zijn komst alle aandacht van 410 (meer dan wélke speler dan ook), waardoor hij de nodige aandacht teruggaf. 410 helemaal blij met hun nieuwe held, maar helaas bleek deze niet goed genoeg voor Ajax. Mauro Rosales dus weg, 410 teleugesteld en ik blij. De vraag is hoe het nu verder moet, nu Mauro Rosales vertrekt? Heb nu al medelijden met de volgende speler die tot knuffelbeer van 410 wordt gebombardeerd, wie is de lul?
Denk dat Leonardo een grote kans maakt, supporterscultuur in Brazilië is namelijk ook wel vet. Dus binnenkort Braziliaanse vlaggen en "Brazil, Brazil!" scanderen? Maar ach, wat boeit het? 410 zal tot de bekerfinale niet veel meer van zich laten horen, om daarna weer opnieuw te beginnen, alsof er niets gebeurd is.quote:
Ik denk dat het een speler word die in de zomer word aangetrokken.. Want AJAX zal zeker nieuwe spelers kopen.. Een goede verdediger hebben we zeker nog nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat Leonardo een grote kans maakt, supporterscultuur in Brazilië is namelijk ook wel vet. Dus binnenkort Braziliaanse vlaggen en "Brazil, Brazil!" scanderen? Maar ach, wat boeit het? 410 zal tot de bekerfinale niet veel meer van zich laten horen, om daarna weer opnieuw te beginnen, alsof er niets gebeurd is.
Mauro Rosales speelde anders ook niet echt veel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:52 schreef BoNi het volgende:
Het zal dan Gabri, Roger of Leonardo worden.... Ik heb zondag de eerste Leooooo, Leooooooo al vernomen.....
Maar ja, een speler die het komende jaar niet speelt adoreren is ook zoiets.....
Inderdaad, dat lijkt nou niet echt het criterium te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales speelde anders ook niet echt veel.![]()
Laatste tijd niet inderdaad, maar vorig seizoen toch aardig wat gespeeld. Zag dat hij toch nog zo'n 60 wedstrijden voor Ajax gespeeld heeft, dat is bijvoorbeeld meer dan ons toptalent Maduro en ongeveer evenveel als Grygera.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales speelde anders ook niet echt veel.![]()
Hebben ze dat ook gedaan bij andere spelers?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:13 schreef AgeEll het volgende:
Steun Leonardo![]()
via de ajax site.
Klik hier, en schrijf je steunbetuiging
Dat is het hele probleem van 410, en ook de reden dat ik geen zin meer heb om er tussen te staan. Probleem is dat er geen andere plek in het stadion is waar ik me wel 'thuisvoel'. Hoop dat 410 naar 428 gaat komend seizoen en dat de fanatieke mensen van het oude 410 overblijven. Maar zal wel niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat Leonardo een grote kans maakt, supporterscultuur in Brazilië is namelijk ook wel vet. Dus binnenkort Braziliaanse vlaggen en "Brazil, Brazil!" scanderen? Maar ach, wat boeit het? 410 zal tot de bekerfinale niet veel meer van zich laten horen, om daarna weer opnieuw te beginnen, alsof er niets gebeurd is.
Proberen ze al 1,5 jaar ofzo, maar voorlopig is er nog niet echt vooruitgang geloof ik. Zal nu wel helemaal niet met de recente ontwikkelingen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef Camplo het volgende:
Alle tifo naar zuid?
Same here, men neemt zichzelf veel te serieus, maar het is af en toe te lachwekkend voor woorden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van 410, en ook de reden dat ik geen zin meer heb om er tussen te staan. Probleem is dat er geen andere plek in het stadion is waar ik me wel 'thuisvoel'. Hoop dat 410 naar 428 gaat komend seizoen en dat de fanatieke mensen van het oude 410 overblijven. Maar zal wel niet.
Ja.. lees ff door op de site dan vind je het vanzelf..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook gedaan bij andere spelers?
Lijkt me niet, half 410 was over de zeik toen ie naar Ajax kwam. Nu is die storm wel weer redelijk gaan liggen nu, maar toch.. publiekslieveling lijkt me wat overdreven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:36 schreef Sethje het volgende:
Afgezien van ultra-zuidamerikaans is een speler als Leonardo wel echt een type om publiekslieveling te zijn/te worden. Puur om de manier hoe hij speelt, met lef, flair... maar ja dat zien we over 14 maanden ofzo pas weer
Die zullen dan juist meegaan vrees ik voor je. Mocht zo'n splitsing er ooit komen dan zullen juist de ouderen op 410 blijven en de ultra-gasten, die toch vaak wat jonger zijn, meegaan.quote:En naar 428 zeker doen....zonder die kindjes
Ben benieuwd of PLAE@ al een berichtje heeft achtergelaten voor zijn held, Leo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, half 410 was over de zeik toen ie naar Ajax kwam. Nu is die storm wel weer redelijk gaan liggen nu, maar toch.. publiekslieveling lijkt me wat overdreven.
Klopt, juist het volk wat nu maar achter de capo aanloopt, zal dan meegaan. Als deze een River Plate-shirtje aandoet, zal de rest hem vanzelf volgen. Niet echt mijn favoriete mensen, al die meelopers.quote:[..]
Die zullen dan juist meegaan vrees ik voor je. Mocht zo'n splitsing er ooit komen dan zullen juist de ouderen op 410 blijven en de ultra-gasten, die toch vaak wat jonger zijn, meegaan.
Ja dat wel maar dat was om zijn 010 verleden. Maar gewoon de manier waarop hij voetbald is het wel iemand waar het publiek voor op de banken gaat staan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, half 410 was over de zeik toen ie naar Ajax kwam. Nu is die storm wel weer redelijk gaan liggen nu, maar toch.. publiekslieveling lijkt me wat overdreven.
[..]
Tuurlijk dat vind ik ook overdreven, je kent me mening. Maar 428 lijkt me gewoon puur voor de masaalheid veel vetter. Je zag het met jc-schaal. Ook vocaal kun je dan veel meer een vuist maken. Ik zou het jammer vinden als er veel "originals" op 410 zouden achterblijven op zo'n moment.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, juist het volk wat nu maar achter de capo aanloopt, zal dan meegaan. Als deze een River Plate-shirtje aandoet, zal de rest hem vanzelf volgen. Niet echt mijn favoriete mensen, al die meelopers.
Probleem is dat beide groepen vocaal en qua beleving niet op één lijn zitten. Ik ben meer voor een anti-sfeer om de tegenstander onder druk te zetten en dat diegene zich bij voorbaat niet welkom voelt en gewoon korte oude songs om aan te moedigen, inderdaad meer Zuid mentaliteit dus. Oweoweowa en al die liedjes hoeven van mij niet zo, en al helemaal niet 90 minuten lang. Om maar niet te spreken over die kansloze lambada songs, pogo, hoempapa en enzo. 410 zette zichzelf tegen fnooit echt voor lul en hadden het zelf niet eens door.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:00 schreef Sethje het volgende:
Ook vocaal kun je dan veel meer een vuist maken. Ik zou het jammer vinden als er veel "originals" op 410 zouden achterblijven op zo'n moment.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probleem is dat beide groepen vocaal en qua beleving niet op één lijn zitten. Ik ben meer voor een anti-sfeer om de tegenstander onder druk te zetten en dat diegene zich bij voorbaat niet welkom voelt en gewoon korte oude songs om aan te moedigen, inderdaad meer Zuid mentaliteit dus. Oweoweowa en al die liedjes hoeven van mij niet zo, en al helemaal niet 90 minuten lang. Om maar niet te spreken over die kansloze lambada songs, pogo, hoempapa en enzo. 410 zette zichzelf tegen fnooit echt voor lul en hadden het zelf niet eens door.
Ik word er gewoon chagerijnig van dat wanneer bijvoorbeeld wij onterecht een goal tegen krijgen het ultra gedeelte gewoon doorgaat met hun 'vrolijke' song terwijl ik liever de scheids verrot scheld. Dan heb ik inderdaad het gevoel dat ze de sfeer van de wedstrijd niet aanvoelen of inderdaad gewoon anders beleven, maar op een manier waar ik me niet in kan vinden.
Ook mee eens. En die dingen als die lambada songs, pogo, hoempapa enzo, zijn zo lomp en inhoudsloos.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probleem is dat beide groepen vocaal en qua beleving niet op één lijn zitten. Ik ben meer voor een anti-sfeer om de tegenstander onder druk te zetten en dat diegene zich bij voorbaat niet welkom voelt en gewoon korte oude songs om aan te moedigen, inderdaad meer Zuid mentaliteit dus. Oweoweowa en al die liedjes hoeven van mij niet zo, en al helemaal niet 90 minuten lang. Om maar niet te spreken over die kansloze lambada songs, pogo, hoempapa en enzo. 410 zette zichzelf tegen fnooit echt voor lul en hadden het zelf niet eens door.
Ik word er gewoon chagerijnig van dat wanneer bijvoorbeeld wij onterecht een goal tegen krijgen het ultra gedeelte gewoon doorgaat met hun 'vrolijke' song terwijl ik liever de scheids verrot scheld. Dan heb ik inderdaad het gevoel dat ze de sfeer van de wedstrijd niet aanvoelen of inderdaad gewoon anders beleven, maar op een manier waar ik me niet in kan vinden.
Als je uitwedstrijden bij Feyenoord, FCU, FCG en FCT hebt meegemaakt, dan zie je hele stadions die meedoen en dat is bij Ajax helaas totaal onhaalbaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ook mee eens. En die dingen als die lambada songs, pogo, hoempapa enzo, zijn zo lomp en inhoudsloos.
Zeker tijd voor nieuwe nummers die meer hout snijden. Verder zou ik liever zien dat er meer sfeer in de rest van het stadion komt. Als ik ons stadion vergelijk met bv. de Curva Nord van Stadio Olimpico dan staat het huilen me nader toe dan het lachen.
En dat stemt mij uiterst treurig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je uitwedstrijden bij Feyenoord, FCU, FCG en FCT hebt meegemaakt, dan zie je hele stadions die meedoen en dat is bij Ajax helaas totaal onhaalbaar.
Hou je carnaval maar lekker op noordquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef Camplo het volgende:
Alle tifo naar zuid?
Klopt, maar er zitten tegenwoordig ook veel te veel 'wannabe' ruige jonge kiddo's opquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
stondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:06 schreef devv05 het volgende:
Denk dat de meesten die hier nu aan het woord zijn wel op 410 staan.
Dat groepje dat op 413 en 415 stond (415 boys ofzo?)quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef Riro het volgende:
Er is inderdaad verdeeldheid op het vak en daarom zou het misschien beter zijn als een deel naar 428 verhuist. Volgens mij zou het ook beter zijn als 410 weer echt 410 werd in plaats van 409. Je merkt dat 411 dan ook veel meer mee doet dus word het vak groter en de sfeer ook.
En anders de ultra's naar 428 en de rest lekker op 410 blijven, daar oldskool.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef Sethje het volgende:
Ik zou het liefste zien gewoon met heel zuid hard oldskool knallen met traditonele ajax songs en veel anti. En als het gepast is ( grote voorsprong oid ) een massale oweoweowa
Gooi wat in de groep dan. Wel klagen maar geen oplossingen bieden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jonges kunnen we het niet over Ajax zelf hebben in plaats van fora na fora vol te kalken over 410?
Sporadisch 410 bij de wat grotere wedstrijden en daar waar ik een wedstrijd mee kan pikken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef Sethje het volgende:
waar sta je nu dan camplo
Overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jonges kunnen we het niet over Ajax zelf hebben in plaats van fora na fora vol te kalken over 410?
Hij zegt toch 'Ajax zelf'? Oftewel hij zal de spelersselectie bedoelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunstEn hoort 410 niet bij ajax?
Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Henk ten Cate. Wat vinden jullie op dit moment van hem?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gooi wat in de groep dan. Wel klagen maar geen oplossingen bieden.
Onder andere.. opstellingen.. aankomende wedstrijden.. afgelopen wedstrijden.. technische staf..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'Ajax zelf'? Oftewel hij zal de spelersselectie bedoelen.
Zolang je daar maar nog steeds mag staan vind ik het ook prima.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
Al die ultra's lekker naar 428 en met een andere groep op 410 blijven staan, dan komt het wel goed.
Yep.. ik zit in 411.. is beetje zelfdequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang je daar maar nog steeds mag staan vind ik het ook prima.
Ik sta prima waar ik nu sta. Geen gespring of eindeloos gezang. Alleen meedoen met korte pro-Ajax songs, verder lekker staan en lullen.
Dacht van nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Radegast het volgende:
Kan Jaap spelen tegen Twente?
Van den Brom heeft er niet veel gebakken de laatste jaren, zie daar liever Olde Riekerink.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Sethje het volgende:
Wat vinden jullie? Moet Sneijder met de punt naar voren of met de punt naar links ?
En vinden jullie ook niet dat door het afzetten van John vd Brom de continuiteit en de identiteit in de organisatie verloren gaat?
Echt er moet iets gebeuren het komt zo noooit meer goed
410 wel. Jij niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunstEn hoort 410 niet bij ajax?
Owja..zo had ik het nog niet bekeken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van den Brom heeft er niet veel gebakken de laatste jaren, zie daar liever Olde Riekerink.
En Sneijder mag van mij tegen Twente op de bank, ik verwacht dat de wedstrijd beslist gaat worden op het middenveld, en dan zie ik liever drie fysiek sterkere kerels: Gabri, Davids, Perez (of misschien zelfs wel Heitinga ipv Perez)
Alleen als ik gebanned werd ipv PLAE@ maar dat willen ze nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
410 wel. Jij niet.
Je ging toch een leven zoeken?
Gedeeltelijk eensch.. Ik denk dat je Sneijder wel degelijk nodig hebt aangezien hij toch ook een stuk creativiteit in het spel brengt.. ECHTER! De afgelopen wedstrijden heb ik Wesley weinig anders zien doen dan de hele tijd van afstand schieten.. Als hij van plan is dat tegen Twente weer te gaan doen (en weer met zoveel succes) dan mag het middenveld wat mij betreft idd bestaan zoals hierboven..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef Radegast het volgende:
En Sneijder mag van mij tegen Twente op de bank, ik verwacht dat de wedstrijd beslist gaat worden op het middenveld, en dan zie ik liever drie fysiek sterkere kerels: Gabri, Davids, Perez (of misschien zelfs wel Heitinga ipv Perez)
Lekker interessant, competitie en UEFA liggen we al uit, KNVB beker moeten we eerst tegen Willem II ook niet boeiend en playoffs zover zijn we nog lang niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Onder andere.. opstellingen.. aankomende wedstrijden.. afgelopen wedstrijden.. technische staf..
Zal wel ergens in Duitsland zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef Sethje het volgende:
is het al bekend waar die opstapplaats is bij enschede?
Jaajaa.. tegen willem II..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker interessant, competitie en UEFA liggen we al uit, KNVB beker moeten we eerst tegen Willem II ook niet boeiend en playoffs zover zijn we nog lang niet.
En de afgelopen wedstrijden waren kut.
Hoe staat het met je tattoo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Klopt, maar er zitten tegenwoordig ook veel te veel 'wannabe' ruige jonge kiddo's op![]()
Als jij het adres van Ten Cate hebt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oftewel.. laten we het maar over de randzaken hebben in plaats van over wat er gedaan kan worden aan het spel?
Ja, want daar is ook nog helemaal niet over gesproken.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oftewel.. laten we het maar over de randzaken hebben in plaats van over wat er gedaan kan worden aan het spel?
Als de randzaken interessanter zijn, ja. Als het je niet zint blijf je toch lekker weg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Je kan em in de ochtend rond uurtje of half 11 denk ik wel vinden bij het trainingsveldquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij het adres van Ten Cate hebt?
Doe ff lekker geirriteerd joh..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als de randzaken interessanter zijn, ja. Als het je niet zint blijf je toch lekker weg.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef toma het volgende:
mijn opstelling tegen Twente
----------------Gentenaar----------------
--Ogararu---Stam---Heitinga--Grygera--
-------------Davids-----Gabri-------------
--------Perez------------------Sneijder---
-------------Babel------Huntelaar---------
ziet er misschien vreemd uit. Maar ik denk toch dat dit het beste is op het moment.
Mwah zo vreemd is het niet.. deze opstelling betekend alleen dat je vanuit het centrum aan gaat vallen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef toma het volgende:
ziet er misschien vreemd uit. Maar ik denk toch dat dit het beste is op het moment.
Nee hoor, maar ik zeur toch ook niet als jij het over de opstelling wilt hebben. Randzaken horen er nu eenmaal ook bij.quote:
Lekker opstelling wel. Kwalitatief hebben we toch echt wel een goed team staan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef toma het volgende:
Hoeft niet. Als Perez of Sneijder bij een counter tegen de zijkanten aan gaan spelen moet vleugel aanval ook mogelijk zijn. Ze kunnen allebei wel een man passeren en een goede voorzet geven. En met de twee spitsen moet er toch wel een voorzet binnen gewerkt kunnen worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mwah zo vreemd is het niet.. deze opstelling betekend alleen dat je vanuit het centrum aan gaat vallen..
Misschien dan zo:quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mwah zo vreemd is het niet.. deze opstelling betekend alleen dat je vanuit het centrum aan gaat vallen..
hmm klopt.. enige probleem is dat Davids en Gabri ook aanvallende intenties hebben.. als je dus niet uitkijkt sta je in een aanval opeens op 4-1-5.. Als Twente dan in de counter gaat kan het nog wel eens tricky worden..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dan zo:
----------------Gentenaar
Ogararu - Heitinga - Stam - Grygera
-------------- Gabri - Davids -----------
--------- Sneijder ---------- Perez -----
------ Babel -------- Huntelaar ---------
En dan hebben Sneijder, Perez, Babel en Huntelaar de vrijheid om te switchen van positie. Perez kan linksbuiten gaan lopen, Babel naar rechts en dan speel je weer een veredeld 4-3-3.
daarom zei Blind vorig jaar ook altijd 4-4-2 4-3-3 3-4-3 er zit geen verschil in. Het gaat erom wie je in een omschakeling laat doorschuiven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dan zo:
En dan hebben Sneijder, Perez, Babel en Huntelaar de vrijheid om te switchen van positie. Perez kan linksbuiten gaan lopen, Babel naar rechts en dan speel je weer een veredeld 4-3-3.
klopt zonder meer.. Ik vind ook dat je je als Ajax zijnde niet moet aanpassen aan de tegenstander maar moet uitgaan van eigen kracht!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:39 schreef toma het volgende:
[..]
daarom zei Blind vorig jaar ook altijd 4-4-2 4-3-3 3-4-3 er zit geen verschil in. Het gaat erom wie je in een omschakeling laat doorschuiven.
----------Stekelenburg------------quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dan zo:
Yep, aanpassen aan de tegenstander is juist hetgene wat ons in Bremen opgebroken heeft. Had je daar 4-3-3 gespeeld dan waren we nu door geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
klopt zonder meer.. Ik vind ook dat je je als Ajax zijnde niet moet aanpassen aan de tegenstander maar moet uitgaan van eigen kracht!
Dat zag je wel in amsterdam..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, aanpassen aan de tegenstander is juist hetgene wat ons in Bremen opgebroken heeft. Had je daar 4-3-3 gespeeld dan waren we nu door geweest.
Omdat hij de laatste weken zijn schoenen verkeerd om aan heeft.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
En waarom wil je Sneijder met minder schiet mogelijkheden?
Omdat hij dan erg egoistisch word en alleen maar op goal schiet en ook weinig oog heeft voor zijn medespelers. Het is beter als hij maar sporadisch schietkansen krijgt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
En waarom wil je Sneijder met minder schiet mogelijkheden?
Jaa magoed... zondag hadden we in de rust ook met 4-1 voor kunnen staan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toen hadden we met de rust ook 1-3 achter kunnen staan.
en zo istquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef Sethje het volgende:
en die keer in milan hadden we ook kunnen winnen
Idd want om te zeggen dat we goede mensen met voorzetten hebben, mwa niet echt dus dit zou het beste zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker opstelling wel. Kwalitatief hebben we toch echt wel een goed team staan.
Op zuid kan het wel, 2e ring daar zitten ook genoeg gasten die wel mee doen met songs enzo hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef super-mario het volgende:
dat een heel stadion of zijde mee doet is niet te doen in de ArenA helaas....NORD KAOS zou wel mooi zijn maar Ajax wil niet aan een uitbreiding dus ja......maar ondertussen wel verkondigen op de site dat je kaarten kan kopen voor AFCA-Heracles in een uiterst sfeervol stadion....
En met 1.95 m uitkomen bij corners?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef toma het volgende:
van mij mag Stekelenburg tot het eind vh seizoen op de bank. Er zit weinig progressie in en hij moet eens leren ballen klem vast te houden.
Toen bij Bremen uit kwam hij helemaal verkeerd uit zn goal bij de 0-1. Hij neemt soms gewoon verkeerde beslissingen.quote:
Dan moet je naar Zuid gaan zo simpel is het, daar scheld iedereen de scheids verrot als er een goal afgekeurd word etc. Alleen wordt er natuurlijk niet veel gezongen en als je wil staan moet je F-side of helemaal bovenin 2e ring gaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eenschquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef toma het volgende:
Ik heb echt niet het idee dat we met een andere keeper wel hadden gewonnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef toma het volgende:
[..]
Toen bij Bremen uit kwam hij helemaal verkeerd uit zn goal bij de 0-1. Hij neemt soms gewoon verkeerde beslissingen.
nee maar dan hadden we wel met 0-2 verloren ipv 0-3quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb echt niet het idee dat we met een andere keeper wel hadden gewonnen.
Ja idd, want ze hadden ook helemaal niet nóg 3 á 4 kansen voor open doelquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
nee maar dan hadden we wel met 0-2 verloren ipv 0-3
Afgelopen zondag begon iemand op 425 ofzo opeens jelelele ajax amsterdam te zingenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Op zuid kan het wel, 2e ring daar zitten ook genoeg gasten die wel mee doen met songs enzo hoor![]()
Alleen niemand zet in daar![]()
Het gaat mij erom dat we in Amsterdam helemaal niet zo geweldig speelden tegen Bremen. Het laatste half uur was goed, maar daarvoor was het niet geweldig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa magoed... zondag hadden we in de rust ook met 4-1 voor kunnen staan..
quote:Daylon Classen loop stage bij Real Madrid. Classen speelt op dit moment bij Ajax Cape Town. Dat is een sattelietclub van Ajax.
Bij Real Madrid traint de jongeling van 16 jaar mee in de voetbal acedemie van de club, meld de allernieuwste Vi.
De middenvelder telt al jaren als een van de grootste talenten, bij de sattelietclub van Ajax. Naar verluid ziet Henk ten Cate ook wel wat in de jongeling. - 266 Gelezen -
Ja ik mag aannemen van welquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef toma het volgende:
[..]heeft Ajax niet een eerste optie op hem?
Je weet zelf toch ook wel dat Ajax geen nieuwe fanatieke mensen op Zuid wil.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je naar Zuid gaan zo simpel is het, daar scheld iedereen de scheids verrot als er een goal afgekeurd word etc. Alleen wordt er natuurlijk niet veel gezongen en als je wil staan moet je F-side of helemaal bovenin 2e ring gaan![]()
Zuid 2e ring zingen sowieso wel aardig veel mensen datquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Afgelopen zondag begon iemand op 425 ofzo opeens jelelele ajax amsterdam te zingen
410 volgde even later
zal ook wel een kwestie van geld zijn natuurlijk....quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef toma het volgende:
[..]heeft Ajax niet een eerste optie op hem?
Van PSV is het toch ook lucky?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Jasza het volgende:
Wel opvallend, als Ajax zo door was gegaan was het vast weer lucky geweest![]()
Lees het psv topic, en daarnaast doet de media ook alsof het gewoon terecht is. Beetje scheefquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van PSV is het toch ook lucky?
Ik kan me niet voorstellen dat er PSV-ers zijn die dit niet lucky zullen noemen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Gomes de komende weken aan de kant? Misschien dat Ajax dan toch weer kampioen wordt?![]()
![]()
Ten Catequote:Ten Cate baalt van voortdurende geruchtenstroom
--------------------------------------------------------------------------------
7 maart 2007
Ruim een maand geleden deed het gerucht de ronde dat Ajax interesse zou hebben in Csaba Fehér van PSV, die woensdagavond in de Champions League overigens een puike wedstrijd speelde tegen Arsenal (1-1). De 'primeur' werd naar voren gebracht in het nieuwe tv-programma Voetbal op Vrijdag, met daarin Barbara Barend, Johan Derksen en René van der Gijp. In het blad De Ajacied laat Ten Cate weten dat hij zich behoorlijk ergert aan de voortdurende geruchtenstroom.
"Ik vind het echt gênant", zegt Ten Cate over het niveau van de voetbaljournalistiek. "Ik kijk echt niet alles op tv en ik lees ook zeker niet alles wat er over Ajax geschreven wordt. Maar er zijn voetbalprogramma's die een niveau van RTL Boulevard hebben. Daarin worden de meest vreselijke dingen gezegd. Ik zit me regelmatig af te vragen hoe ze het allemaal verzinnen. Er wordt dan gezegd dat Ajax bezig zou zijn met spelers als Babos en Fehér! Hoe komen ze er allemaal bij? Pak de telefoon en verifieer dit soort onzin!"
De coach van Ajax baalt vooral van dergelijke berichten omdat zij door veel mensen als waar worden aangenomen. "Ze brengen het als een waarheid en de mensen in het land geloven het. Hebben we een week in trainingskamp gezeten, kom ik terug en lees ik dat er haarscheurtjes zitten in de samenwerking tussen Klaas-Jan Huntelaar en mij. Krijgen we dat weer..."
quote:Ook Gomes kampt met een lichte blessure. Die leek hij op te lopen bij het juichen na het doelpunt van Alex. In de laatste minuten greep hij vervolgens enkele malen naar zijn been en liep hij enigzins hinkend rond. Hij kon het duel echter gewoon uitspelen.
Het is redelijk lucky. Maar wel verdiend denk ik. Arsenal heeft niet 1 keer gescoord in 180 minuten tegen PSV.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van PSV is het toch ook lucky?
Ik kan me niet voorstellen dat er PSV-ers zijn die dit niet lucky zullen noemen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iedereen een ban ofzo?
Ik heb vandaag inhoudelijk weinig te melden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iedereen een ban ofzo?
Volgens mij is een eigen goal nog steeds een geldig doelpunt hoor. Als Ten Cate dit had gezegd was ie weer zielig bezig. En je laatste zin zeg je nu ook alleen maar omdat het psv betreft vermoed ik...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is redelijk lucky. Maar wel verdiend denk ik. Arsenal heeft niet 1 keer gescoord in 180 minuten tegen PSV.
En in de laatste minuten scoren, zoals Ajax wel eens deed, vind ik geen lucky. Is juist pure klasse.
Als 1x meer scoort dan je tegenstander win je gewoon.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
De 1-1 van gisteren was natuurlijk zwaar onverdiend. Maar je staat wel in de kwartfinale van het meest prestigeuze clubvoetbaltoernooi ter wereld.
Zwaar onverdiend? PSV bleef gewoon knap overeind, is ook een kunst. Alle lof, hoor!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
De 1-1 van gisteren was natuurlijk zwaar onverdiend. Maar je staat wel in de kwartfinale van het meest prestigeuze clubvoetbaltoernooi ter wereld.
Vertrouwen in Zondag?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
Nu weer over Ajax.
Alles of niets-wedstrijd, of je blijft op de been of je krijgt met 3-0 op je kloten.quote:
Enige is dat als je 2e wordt een zeker winst tegen Feyenoord de 1e ronde playoffs.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Freak187 het volgende:
Wat maakt het nog uit met die play-offs? Ik denk dat Ajax zich weer eens belachelijk gaat maken in de provincie, maar ja.. 5de worden we toch wel....
Ontwikkeling zie ik niet echt. Het is meer dat zij gewoon presteren en dat doet inderdaad pijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Vond het opzich mooi gisteren, maar het begint echt pijn te doen hoe PSV zich steeds beter begint te ontwikkelen en Ajax qua niveau half middenmoter blijft.
Ja, of niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, als PSV komende zomer wordt leeggekocht en Ronald Koeman de vervangers mag aantrekken, dan komt het allemaal best wel weer goed.
Komende zomer zordt de eerste zomer dat Ronald Koeman mag gaan kopen, daarbij zullen Alex, Gomes en Farfán nu toch eindelijk wel verkassen? Maar inderdaad, ieder seizoen vertrekken er wel belangrijke basisspelers en hoop ik dat PSV instort, maar niets is minder waar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of niet.
Roepen we bij Ajax niet al jaren dat "ze" wel weer eens instorten? Ze weten elke keer weer de meest vage Zuid-Amerikanen te scoren die opeens super toppers zijn.
Leeggekocht of niet, maakt blijkbaar weinig uit..
Ik denk dat PSV een Stam, Davids, Sneijder best zou willen hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Kwalitatief betere spelers dan PSVWie dan?
Dat moet de eerste echte fout worden van Koetje.quote:
PSV heeft al een aardig solide verdediging. Alex is beter dan stam nu. En ook op het middenveld heeft PSV niet te klagen met Cocu en Simons, al zouden ze een bijtertje in sommige wedstrijden wel kunnen gebruiken. Maar een Sneijder pas niet in de PSV tactiek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV een Stam, Davids, Sneijder best zou willen hebben.
Hope so.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af of Koeman het gaat verkloten hoor....
Sneijder, maar dat is dan ook meteen de enige die voetballend een versterking zou zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV een Stam, Davids, Sneijder best zou willen hebben.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:07 schreef devv05 het volgende:
Wij hebben kwalitatief betere spelers, maar wat koop je daarvoor als ze het keer op keer niet waarmaken.
Aissati, Kluivert, Kromkamp....quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat moet de eerste echte fout worden van Koetje.
Het hangt er een beetje vanaf hoe het aankoopbeleid van PSV bepaald gaat worden, denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af of Koeman het gaat verkloten hoor....
Dat heeft niet zoveel impact gehad. Als Farfan vertrekt en hij haalt Denneboom zou dit gewoon ontzettend dom zijn.quote:
Mag je ook kiezen welk vakquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:58 schreef Aanvoerder het volgende:
De rest van het seizoen gewoon elke wedstrijd op zich bekijken en gewoon proberen elke wedstrijd te winnen. Niet naar de titel lonken en niet naar de concurrentie kijken en niet aan de play-offs denken. Gewoon voetballen om te winnen.
Meer vraag ik niet de rest van dit seizoen.
Oh ja, en LAZIO bij de eerste 4 in Italie en ik verdien een gratis AJAX SCC voor komend seizoen.
In de maand maart heb jij je SCC voor volgend seizoen ook al bij elkaar gespaard of niet dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:58 schreef Aanvoerder het volgende:
De rest van het seizoen gewoon elke wedstrijd op zich bekijken en gewoon proberen elke wedstrijd te winnen. Niet naar de titel lonken en niet naar de concurrentie kijken en niet aan de play-offs denken. Gewoon voetballen om te winnen.
Meer vraag ik niet de rest van dit seizoen.
Oh ja, en LAZIO bij de eerste 4 in Italie en ik verdien een gratis AJAX SCC voor komend seizoen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de maand maart heb jij je SCC voor volgend seizoen ook al bij elkaar gespaard of niet dan? [afbeelding]
quote:8/3/2007 - Heitinga: nog niet klaar voor buitenland
(Gepost door RvN)
Vorig seizoen wilde hij nog vertrekken, toen hij het moeilijk had onder Danny Blind. Onlangs verlengde Heitinga echter zijn contract bij Ajax tot 2011. De verdediger heeft zich hervonden onder Ten Cate. 'Ik ben 23 jaar, de stap die je dan zet is belangrijk. Ik heb er lang over nagedacht en uitgebreid gesproken met het thuisfront en de technische staf van Ajax. Mijn conclusie was dat ik nog niet klaar ben voor het buitenland. Ik ben ambitieus. Ik wil naar een topclub. Maar ik heb niet het idee dat ik daar als een gewaardeerde speler zou binnenkomen en dat ik daar altijd zou spelen. Mijn ontwikkeling zou stokken. Vorig seizoen speelde ik slechts negentien competitiewedstrijden, dit seizoen speel ik alles. Die lijn wil ik doortrekken. Als ik straks in drie jaar honderd wedstrijden in Ajax 1 heb gespeeld, dan heb ik een bepaalde status en ben ik er meer klaar voor dan nu' aldus Heitinga in een groot interview in de nieuwe Voetbal International.
Fiorentina wilde hem, die doen het ook best aardig de laatste 2 jaar hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef BoNi het volgende:
Er is natuurlijk ook geen concrete interesse van een topclub, dus dit soort opmerkingen zijn makkelijk gemaakt.
Maar Heitinga is op dit moment wel de speler met de meeste beleving en inzet, kan een deel van de selectie nog wat van leren!
Denk je serieus dat Ajax 3-4-3 gaat spelen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:50 schreef super-mario het volgende:
John Heitinga! Echt een jongen van ons en vind hem erg goed het laatste jaar met hier en daar wat slippertjes maar goed wie niet bij Ajax....op naar zondag! Heb er opzich wel vertrouwen in als Gabri, Perez, Sneijder en Davids op middenveld ! Hopelijk ook van PSV die week erop dan kan het nog spannend worden voor de titel en de 2e plek....
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Fiorentina wilde hem, die doen het ook best aardig de laatste 2 jaar hoor![]()
Dat kan ook..quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk je serieus dat Ajax 3-4-3 gaat spelen?
Middenveld van Twente is extreem aanvallend dus zou misschien niet eens slecht zijn alleen speelt Twente met 3 man voorin dus moet je wel met 4 verdedigers spelen.
ik ben bang dat we volgens de eerste opstelling gaan spelen. Maar ik hoop volgens de 2equote:Op donderdag 8 maart 2007 13:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat kan ook..
Gentenaar
Ogararu - Stam - Heitinga / Grygera - Grygera / Emanuelson
Gabri - Davids - Sneijder
de Mul - Huntelaar - Babel
of
Gentenaar
Ogararu - Stam - Heitinga / Grygera - Grygera / Emanuelson
Gabri - Davids - Sneijder
Perez
Huntelaar - Babel
Zeg ga ergens anders vloeken!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:48 schreef PyTh het volgende:
DD is gewoon graag wat negatiever.
Lijkt bijna of hij zich schaamt dat PSV door is![]()
Ik geloof dat Dirk ook de Arena wil kopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:57 schreef Ordinair het volgende:
Stekelenburg naar AZ..
Of was dat al langs gekomen?
Zeg het niet te hard want hij doet het nog ook hoor...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dirk ook de Arena wil kopen.
Van mij mag hij de Amsterdam ArenA kopen, hoor. Misschien dat Ajax dan een voetbalstadion gaat bouwen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard want hij doet het nog ook hoor...
Dat gerucht was al 2 weken ja, Stekelenburg zou geen vertrouwen meer voelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:57 schreef Ordinair het volgende:
Stekelenburg naar AZ..
Of was dat al langs gekomen?
Mogen ze ff met de aannemer van het nieuwe arsenal stadion gaan praten.. hoe vet zegquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij mag hij de Amsterdam ArenA kopen, hoor. Misschien dat Ajax dan een voetbalstadion gaat bouwen?
Die tweede is stukken beter. Zit meer voetbal in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben bang dat we volgens de eerste opstelling gaan spelen. Maar ik hoop volgens de 2e
Dit lulverhaal komt rechtstreeks uit de vergeelde duim van die snor.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd zeg, die Stekelenburg moet zijn kop ff lekker houden. HIj mag elke keer blijven staan terwijl hij onzekerder en slechter keept.
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd zeg, die Stekelenburg moet zijn kop ff lekker houden.
Wel altijd de kleine lettertjes lezen he:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Dit wisten wij allang, die hiernaast weten het nog nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Het klopt ook niet:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel altijd de kleine lettertjes lezen he:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Aan ze postgeschiedenis te zien geilt hij op De Gouden Kooiquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef BoNi het volgende:
Wiens kloon is dat nou weer.....?
De Gouden Kloonquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aan ze postgeschiedenis te zien geilt hij op De Gouden Kooi![]()
quote:Maduro moet contractverlenging afdwingen
Donderdag 8 maart, door SV, Amsterdam, 11.06u GMT+01.00, ELF
Hedwiges Maduro moet de komende maanden een contractverlenging bij Ajax afdwingen. De jonge middenvelder sprak aan het begin van deze week met technisch directeur Martin van Geel.
In dat gesprek heeft Van Geel aangegeven wat hij van Maduro verwacht in de komende weken. Eerder liet PSV weten geïnteresseerd te zijn in een overname van Maduro.
Dat ie bij Ajax niet goed presteert wil niet automatisch zeggen dat dat bij een andere club ook zo zou zijn. Misschien is hij toen aan iets nieuws. HIj heeft in zijn eerste periode bij Ajax en bij Jong Oranje laten zien dat hij wel degelijk over de kwaliteiten beschikt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Als Koeman idd Maduro wil halen zie ik echt de ondergang van PSV in, die gast bakt er helemaal niets meer van en zou PSV sterker moeten maken dan nu??
Daar hebben wel meer spelers bij ons last vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef BoNi het volgende:
Eigenlijk had hij allang talent af moeten zijn
je vergeet de UEFAcup en de EC2quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Eind jaren 80 t/m begin jaren 90 domineerde psv ook de nederlandse competitie. Toen kwam Ajax ook ijzersterk terug. Ik klam mij maar vast aan die gedachtequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef Jaggunsu het volgende:
Als ik zo vanavond kijk wat PSV weer voor elkaar krijgt....1/8 finale CL en zoveel voorsprong in de competitie, waarom lukt AJAX dat al zoveel jaren niet?
ze moeten die grachten gewoon dicht gooien en een ring erboven op bouwen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mogen ze ff met de aannemer van het nieuwe arsenal stadion gaan praten.. hoe vet zeg![]()
maar toch ben ik 100 keer trotser op Ajax dan op die rot club. Smakeloos wanhoops-voetbal en dat moet dan Nederland vertegenwoordigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef Suijk het volgende:
Het punt is dat de resultaten niet achterblijven daar. Wij hebben altijd van die kutsmoesjes dat we een team in opbouw zijn. PSV speelt de eerste 2 wedstrijden van de voorbereiding kut en staat er dan gewoon.
Wat hebben wij nu in godsnaam om trots op te zijn. Natuurlijk support ik Ajax, maar al 3 jaar erger ik me dood dan dat ik met een trots gevoel naar huis ga.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef toma het volgende:
[..]
maar toch ben ik 100 keer trotser op Ajax dan op die rot club. Smakeloos wanhoops-voetbal en dat moet dan Nederland vertegenwoordigen. Als je de wedstrijd zag gister tegen Arsenal de hele wedstrijd met 10 man in je eigen strafschop gebied blijven hangen en dan uit een standaard situatie scoren
. Dat is gewoon anti-voetbal, ik heb nog geen 1 vloeiende combinatie gezien van PSV.
Het is natuurlijk wel zo dat zij in een standaard situatie gewoon mensen hebben die daarmee een wedstrijd kunnen beslissen. Daar heb ik respect voor, maar als je met dat soort voetbal kampioen moet worden dan word ik maar liever geen kampioen.
Leest wel kutquote:8/3/2007 - Leonardo strijdbaar: ik kom terug
BRON: Sportweek
Tegenover het weekblad Sportweek liet Leonardo weten strijdbaar te zijn en absoluut terug te keren op topniveau.
“Mijn jaar is voorbij. Pas net begonnen. Ongeloven. Ik nog niet helemaal beseffen. Nog niet in put. Ik besef nog niet dat het zo lang gaat duren. Revalidatie. Zó lang. Ziekenhuis weer. Bah. Maar ja, ik kan niet veranderen. Pech. Dom pech. Jammer. Ik voel vorm kwam terug. Eerste actie tegen Heerenveen was top. Ik dacht: wordt mijn dag. Toen die man, van Heerenveen, hij komen keihard op mij. Lompe actie. Voet verdraaide, ik kon nergens heen. Pijn. Ik schreeuwen: ‘auw auw auw aan knie’. Ik wist was verkeerd. Ik heb eerder meegemaakt. Aan ander knie. Balen. Kut.
“Maar ik weet ook: ik kom terug. Dit is leven. Ik ben jong. Carrière nog niet over. Heb goede jaar gehad. Mensen niet verwacht. Dachten: is voorbij met Leo. Maar Leo kon het nog steeds. Bij NAC. Bij Ajax. Ik voel mentaal sterk. Heb het één keer gedaan, nu nóg keer laten zien. Gelukkig ik heb contract bij Ajax. Móét doorgaan. Vertrouwen houden.
“Maar sjeesoesmina, is wel kutmoment. Ik mis play-offs. Ik mis ook halve finale tegen NAC! Shit! Had zin in. Laten zien aan iedereen bij NAC. Iedereen mij bellen nu. Veel mens leef mee. Doet mij goed. Toch niet alleen maar lastige jongen hè. Nu slapen. Hopen morgen is nachtmerrie.”
Ik ga vanuit Amsterdam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er hier naar FCT-uit? En hoe? Alternatieve opstapplaats of vanaf Amsterdam?
PSV heeft ook een terugval gehad tegen Roda JC, AZ en Sparta, en ook nog een slechte wedstrijd in de beker tegen Go Ahead. PSV is nog oppermachtig, maar niet meer zoals in 2004-2006, vind ik. Hopelijk volgend seizoen een veel spannender seizoen, met in ieder geval het aanhaken van Ajax. Puntverlies tegen clubs als Excelsior, Sparta, Heerenveen thuis, moet echt vermeden worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef Suijk het volgende:
Het punt is dat de resultaten niet achterblijven daar. Wij hebben altijd van die kutsmoesjes dat we een team in opbouw zijn. PSV speelt de eerste 2 wedstrijden van de voorbereiding kut en staat er dan gewoon.
Alweer aankopen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef RayMania het volgende:
Ik blijf mij maar vasthouden aan het eerste seizoen van Barcelona onder leiding van Ten Cate en Rijkaard. Dat was ook dra-ma-tisch. Daarna twee keer kampioen en de Champions League gewonnen. Met de nodige aankopen moet Ajax er in augustus gewoon staan, eigenlijk eerst nog in de playoffs.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien moeten we Peter Bosz 8 maanden laten rondlopen bij de club. Kan hij mooi analyseren wat er mis is en een plan van aanpak opstellen.
Op korte termijn vind je inderdaad geen betere spelers dan Huntelaar, Gabri, Davids, Stam, Sneijder en Perez. Waarom komt het er niet uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef zjroentje het volgende:
Het is vooral frustrerend, omdat het materiaal gewoon aanwezig is.
Aankopen zijn mijns inziens ook niet nodig, op een linksback misschien na dan.quote:
Verdediger erbij is geen overbodige luxe. Linksback positie is niet dubbel bezet, en zonder Grygera missen we een echte centrale verdediger. Alleen Vermaelen, Heitinga en Stam, maar dat is te weinig.quote:
Aankopen zijn juist wel nodig. Een backup voor de linkback positie( iemand die meer een verdiger is als Urby en die ook centraal kan spelen) , een centrale verdediger, een controlerende middenvelder en een rechtsbuiten sowieso. En dan nog vervangers indien Huntelaar en/of Sneijder vertrekken. Het wordt tijd om door te selecteren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Aankopen zijn mijns inziens ook niet nodig, op een linksback misschien na dan.
Met deze selectie moet je gewoon kampioen worden.
de start van PSV was ook niet zo best.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV heeft ook een terugval gehad tegen Roda JC, AZ en Sparta, en ook nog een slechte wedstrijd in de beker tegen Go Ahead. PSV is nog oppermachtig, maar niet meer zoals in 2004-2006, vind ik. Hopelijk volgend seizoen een veel spannender seizoen, met in ieder geval het aanhaken van Ajax. Puntverlies tegen clubs als Excelsior, Sparta, Heerenveen thuis, moet echt vermeden worden.
Dat zeggen we elk jaar. En elk jaar hebben we goede hoop, maar ook elk jaar wordt het verprutst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef RayMania het volgende:
Ik blijf mij maar vasthouden aan het eerste seizoen van Barcelona onder leiding van Ten Cate en Rijkaard. Dat was ook dra-ma-tisch. Daarna twee keer kampioen en de Champions League gewonnen. Met de nodige aankopen moet Ajax er in augustus gewoon staan, eigenlijk eerst nog in de playoffs.
Oi..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:57 schreef Nashje het volgende:
Hallo lieve Ajaciedjes van me
[..]
Dat zeggen we elk jaar. En elk jaar hebben we goede hoop, maar ook elk jaar wordt het verprutst.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Jasza het volgende:
En dan noemen ze kneusje Borst ons de schande van Europa, moet je nu ned 1 opzetten
Stel je het gezicht van Scheringa ff voorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Riro het volgende:
Ik kon een flinke lach niet onderdrukken inderdaad
En de gezichten van iedereen hier om me heenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Stel je het gezicht van Scheringa ff voor![]()
Wat stel me niet aan, je wil zeggen dat ze de eerste 25 minuten niet helemaal werden overlopen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef Sethje het volgende:
stel je niet aan jasza...az komt hier wel bovenop hooor..zie ze nog makkelijk op 3-2 of 3-3 komen en anders maken ze het in de thuiswedstrijd wel af
Ben bang voor ze dat ze Martins thuis niet tegen houdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Sethje het volgende:
Ja ze werden overlopen maar az heeft de kwaliteiten om hier bovenop te komen.. nu 4-1 maar toch, dit az kan thuis een 2-0 zege bewerkstelligen...als ze er vnv nog maar 1,2 inschoppe daaro
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien moeten we Peter Bosz 8 maanden laten rondlopen bij de club. Kan hij mooi analyseren wat er mis is en een plan van aanpak opstellen.
zijn andere topics voor sjakie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Camplo het volgende:
N et trug vant lopen/.;. hoeveel staat et nu?
Jah weet het al nuquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
zijn andere topics voor sjakie.
Vooral die ene bal tegen inter die hij meteen verkeerd doorspeelde bij een counter waar een goal uit viel, dat was wel heel jammerquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:17 schreef M0NTANA het volgende:
Die speelde inderdaad zwaar beroerd, wel zoals we hem kennen: de ene wedstrijd geniaal, de andere wedstrijd de allerslechtste van het veld. Zijn wisselvalligheid heeft hem bij Ajax opgebroken.
Einde van de maand (salaris & stufi) of in april (no-claim terug) of in mei (vakantiegeld) of juni (belastinggeld terug).quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de maand maart heb jij je SCC voor volgend seizoen ook al bij elkaar gespaard of niet dan? [afbeelding]
Kan je tenminste gaan staan zonder ruziequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Einde van de maand (salaris & stufi) of in april (no-claim terug) of in mei (vakantiegeld) of juni (belastinggeld terug).
Ik koop een heel vak voor mezelf.
Kwam hier langs toen het nieuwe model van Adidas bekend werd. Hoe diegene aan de kleuren kwam weet ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Op een ander forum is deze langsgekomen.
[afbeelding]
Idd, echt te triestquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat gezeik altijd als je gaat staan
En dat zijn dan meestal ook nog mensen die 1 keer per jaar in de arena komen. Tuig.
Aha, redelijk. Alleen weer simpel van Adidas om ongeveer hetzelfde motief te gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Dit gephotoshopte shirt staat al maanden op Ajax Netwerk. Is een tijd geleden ook al in het Voetbalshirtstopic gepost.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |