Van mij mag hij de Amsterdam ArenA kopen, hoor. Misschien dat Ajax dan een voetbalstadion gaat bouwen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard want hij doet het nog ook hoor...
Dat gerucht was al 2 weken ja, Stekelenburg zou geen vertrouwen meer voelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:57 schreef Ordinair het volgende:
Stekelenburg naar AZ..
Of was dat al langs gekomen?
Mogen ze ff met de aannemer van het nieuwe arsenal stadion gaan praten.. hoe vet zegquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij mag hij de Amsterdam ArenA kopen, hoor. Misschien dat Ajax dan een voetbalstadion gaat bouwen?
Die tweede is stukken beter. Zit meer voetbal in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben bang dat we volgens de eerste opstelling gaan spelen. Maar ik hoop volgens de 2e
Dit lulverhaal komt rechtstreeks uit de vergeelde duim van die snor.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd zeg, die Stekelenburg moet zijn kop ff lekker houden. HIj mag elke keer blijven staan terwijl hij onzekerder en slechter keept.
Wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd zeg, die Stekelenburg moet zijn kop ff lekker houden.
Wel altijd de kleine lettertjes lezen he:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Dit wisten wij allang, die hiernaast weten het nog nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Landskampioen AJAX 29 psv 19. Knvb beker AJAX 16 psv 8. Champions league AJAX 4 psv 1. Europese supercup AJAX 3 psv 0 Wereldbeker AJAX 2 psv 0.......
Het klopt ook niet:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel altijd de kleine lettertjes lezen he:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Aan ze postgeschiedenis te zien geilt hij op De Gouden Kooiquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef BoNi het volgende:
Wiens kloon is dat nou weer.....?
De Gouden Kloonquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aan ze postgeschiedenis te zien geilt hij op De Gouden Kooi![]()
quote:Maduro moet contractverlenging afdwingen
Donderdag 8 maart, door SV, Amsterdam, 11.06u GMT+01.00, ELF
Hedwiges Maduro moet de komende maanden een contractverlenging bij Ajax afdwingen. De jonge middenvelder sprak aan het begin van deze week met technisch directeur Martin van Geel.
In dat gesprek heeft Van Geel aangegeven wat hij van Maduro verwacht in de komende weken. Eerder liet PSV weten geïnteresseerd te zijn in een overname van Maduro.
Dat ie bij Ajax niet goed presteert wil niet automatisch zeggen dat dat bij een andere club ook zo zou zijn. Misschien is hij toen aan iets nieuws. HIj heeft in zijn eerste periode bij Ajax en bij Jong Oranje laten zien dat hij wel degelijk over de kwaliteiten beschikt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Als Koeman idd Maduro wil halen zie ik echt de ondergang van PSV in, die gast bakt er helemaal niets meer van en zou PSV sterker moeten maken dan nu??
Daar hebben wel meer spelers bij ons last vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef BoNi het volgende:
Eigenlijk had hij allang talent af moeten zijn
je vergeet de UEFAcup en de EC2quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
De feiten.
Eind jaren 80 t/m begin jaren 90 domineerde psv ook de nederlandse competitie. Toen kwam Ajax ook ijzersterk terug. Ik klam mij maar vast aan die gedachtequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef Jaggunsu het volgende:
Als ik zo vanavond kijk wat PSV weer voor elkaar krijgt....1/8 finale CL en zoveel voorsprong in de competitie, waarom lukt AJAX dat al zoveel jaren niet?
ze moeten die grachten gewoon dicht gooien en een ring erboven op bouwen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mogen ze ff met de aannemer van het nieuwe arsenal stadion gaan praten.. hoe vet zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |