maar toch ben ik 100 keer trotser op Ajax dan op die rot club. Smakeloos wanhoops-voetbal en dat moet dan Nederland vertegenwoordigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef Suijk het volgende:
Het punt is dat de resultaten niet achterblijven daar. Wij hebben altijd van die kutsmoesjes dat we een team in opbouw zijn. PSV speelt de eerste 2 wedstrijden van de voorbereiding kut en staat er dan gewoon.
Wat hebben wij nu in godsnaam om trots op te zijn. Natuurlijk support ik Ajax, maar al 3 jaar erger ik me dood dan dat ik met een trots gevoel naar huis ga.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef toma het volgende:
[..]
maar toch ben ik 100 keer trotser op Ajax dan op die rot club. Smakeloos wanhoops-voetbal en dat moet dan Nederland vertegenwoordigen. Als je de wedstrijd zag gister tegen Arsenal de hele wedstrijd met 10 man in je eigen strafschop gebied blijven hangen en dan uit een standaard situatie scoren
. Dat is gewoon anti-voetbal, ik heb nog geen 1 vloeiende combinatie gezien van PSV.
Het is natuurlijk wel zo dat zij in een standaard situatie gewoon mensen hebben die daarmee een wedstrijd kunnen beslissen. Daar heb ik respect voor, maar als je met dat soort voetbal kampioen moet worden dan word ik maar liever geen kampioen.
Leest wel kutquote:8/3/2007 - Leonardo strijdbaar: ik kom terug
BRON: Sportweek
Tegenover het weekblad Sportweek liet Leonardo weten strijdbaar te zijn en absoluut terug te keren op topniveau.
“Mijn jaar is voorbij. Pas net begonnen. Ongeloven. Ik nog niet helemaal beseffen. Nog niet in put. Ik besef nog niet dat het zo lang gaat duren. Revalidatie. Zó lang. Ziekenhuis weer. Bah. Maar ja, ik kan niet veranderen. Pech. Dom pech. Jammer. Ik voel vorm kwam terug. Eerste actie tegen Heerenveen was top. Ik dacht: wordt mijn dag. Toen die man, van Heerenveen, hij komen keihard op mij. Lompe actie. Voet verdraaide, ik kon nergens heen. Pijn. Ik schreeuwen: ‘auw auw auw aan knie’. Ik wist was verkeerd. Ik heb eerder meegemaakt. Aan ander knie. Balen. Kut.
“Maar ik weet ook: ik kom terug. Dit is leven. Ik ben jong. Carrière nog niet over. Heb goede jaar gehad. Mensen niet verwacht. Dachten: is voorbij met Leo. Maar Leo kon het nog steeds. Bij NAC. Bij Ajax. Ik voel mentaal sterk. Heb het één keer gedaan, nu nóg keer laten zien. Gelukkig ik heb contract bij Ajax. Móét doorgaan. Vertrouwen houden.
“Maar sjeesoesmina, is wel kutmoment. Ik mis play-offs. Ik mis ook halve finale tegen NAC! Shit! Had zin in. Laten zien aan iedereen bij NAC. Iedereen mij bellen nu. Veel mens leef mee. Doet mij goed. Toch niet alleen maar lastige jongen hè. Nu slapen. Hopen morgen is nachtmerrie.”
Ik ga vanuit Amsterdam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er hier naar FCT-uit? En hoe? Alternatieve opstapplaats of vanaf Amsterdam?
PSV heeft ook een terugval gehad tegen Roda JC, AZ en Sparta, en ook nog een slechte wedstrijd in de beker tegen Go Ahead. PSV is nog oppermachtig, maar niet meer zoals in 2004-2006, vind ik. Hopelijk volgend seizoen een veel spannender seizoen, met in ieder geval het aanhaken van Ajax. Puntverlies tegen clubs als Excelsior, Sparta, Heerenveen thuis, moet echt vermeden worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef Suijk het volgende:
Het punt is dat de resultaten niet achterblijven daar. Wij hebben altijd van die kutsmoesjes dat we een team in opbouw zijn. PSV speelt de eerste 2 wedstrijden van de voorbereiding kut en staat er dan gewoon.
Alweer aankopen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef RayMania het volgende:
Ik blijf mij maar vasthouden aan het eerste seizoen van Barcelona onder leiding van Ten Cate en Rijkaard. Dat was ook dra-ma-tisch. Daarna twee keer kampioen en de Champions League gewonnen. Met de nodige aankopen moet Ajax er in augustus gewoon staan, eigenlijk eerst nog in de playoffs.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien moeten we Peter Bosz 8 maanden laten rondlopen bij de club. Kan hij mooi analyseren wat er mis is en een plan van aanpak opstellen.
Op korte termijn vind je inderdaad geen betere spelers dan Huntelaar, Gabri, Davids, Stam, Sneijder en Perez. Waarom komt het er niet uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef zjroentje het volgende:
Het is vooral frustrerend, omdat het materiaal gewoon aanwezig is.
Aankopen zijn mijns inziens ook niet nodig, op een linksback misschien na dan.quote:
Verdediger erbij is geen overbodige luxe. Linksback positie is niet dubbel bezet, en zonder Grygera missen we een echte centrale verdediger. Alleen Vermaelen, Heitinga en Stam, maar dat is te weinig.quote:
Aankopen zijn juist wel nodig. Een backup voor de linkback positie( iemand die meer een verdiger is als Urby en die ook centraal kan spelen) , een centrale verdediger, een controlerende middenvelder en een rechtsbuiten sowieso. En dan nog vervangers indien Huntelaar en/of Sneijder vertrekken. Het wordt tijd om door te selecteren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Aankopen zijn mijns inziens ook niet nodig, op een linksback misschien na dan.
Met deze selectie moet je gewoon kampioen worden.
de start van PSV was ook niet zo best.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV heeft ook een terugval gehad tegen Roda JC, AZ en Sparta, en ook nog een slechte wedstrijd in de beker tegen Go Ahead. PSV is nog oppermachtig, maar niet meer zoals in 2004-2006, vind ik. Hopelijk volgend seizoen een veel spannender seizoen, met in ieder geval het aanhaken van Ajax. Puntverlies tegen clubs als Excelsior, Sparta, Heerenveen thuis, moet echt vermeden worden.
Dat zeggen we elk jaar. En elk jaar hebben we goede hoop, maar ook elk jaar wordt het verprutst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef RayMania het volgende:
Ik blijf mij maar vasthouden aan het eerste seizoen van Barcelona onder leiding van Ten Cate en Rijkaard. Dat was ook dra-ma-tisch. Daarna twee keer kampioen en de Champions League gewonnen. Met de nodige aankopen moet Ajax er in augustus gewoon staan, eigenlijk eerst nog in de playoffs.
Oi..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:57 schreef Nashje het volgende:
Hallo lieve Ajaciedjes van me
[..]
Dat zeggen we elk jaar. En elk jaar hebben we goede hoop, maar ook elk jaar wordt het verprutst.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Jasza het volgende:
En dan noemen ze kneusje Borst ons de schande van Europa, moet je nu ned 1 opzetten
Stel je het gezicht van Scheringa ff voorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Riro het volgende:
Ik kon een flinke lach niet onderdrukken inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |