abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52846653
quote:
Ajax middenvelder Olaf Lindenbergh zal per direct de overstap gaan maken naar Sparta Rotterdam.

Het bovenstaande nieuws werd zojuist gemeld door "Amsterdam FM". Volgens de berichtgeving tekent Lindenbergh in Rotterdam een contract voor één seizoen bij de club waar Danny Blind momenteel de Technisch directeur is. Sparta toonde al eerder interesse in de middenvelder maar kon het geen akkoord bereiken met Ajax.
http://www.soccerplaza.be/nieuws/13369

"Onze Olaf!"

Daar gaat hij dan, na een aantal dagen/weken van onzekerheid vertrekt weer een topper vanuit de amsterdamse ondergrond zoals zovelen hem al zijn voorgegaan. Na een seizoen vol ups en downs zal Olaf ons nu definitief verlaten omdat hij naar eigen zeggen: "Een nieuwe wending in een wereld vol avontuur tegemoet wilt zien gaan!"
Olaf, al jouw voetballende kwaliteiten zijn geweldig naar voren gekomen in deze geweldige jaren, we zullen jou oprecht missen en hopen je ooit weer in het Rood Wit terug te mogen zien, en zeggen: "Daar gaat Olaf de belichaaming van een Ajax ziel!"

"Olaf: Ik ga Ajax zeker missen maar vrienden als Tom en Mauro waren toch al weg..."

quote:
"Rellen in Amsterdam!"
Datum: 31-aug-2007 17:43

Kort nadat bekend werd gemaakt dat Olaf Lindeberg Ajax heeft verlaten is er in de hoofdstad van nederland een waar vuurgevecht uitgebroken. Supporters van Ajax hebben de Arena en haar omgeving verandert in een waar slagveld waar naar verluidt al een tiental mensen het leven hebben gelaten waaronder een speler van Ajax Colin!
Supporters schreeuwden: "Wij willen Lindeberg!"

De politie zegt dat de rellen zijn uitgebroken omdat Mnr. Van Geel, zijn belofte niemand meer te verkopen heeft gebroken, supporters spreken van een zoek einde en apocalyptische toekomstperspectieven.

Meer volgt.

[ Bericht 60% gewijzigd door Pizzakoppo op 31-08-2007 17:50:36 ]
pi_52846747
Groningen, winnen we ook niet zomaar van. .
pi_52846786
Dag Olaf, succes bij Sparta.

En Groningen word lastig. Ik gok dat we weer een KUTwedstrijd gaan spelen. Misschien gelijkspelletje ofzo.
pi_52846812
Nummer veranderd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52846861
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:22 schreef rompompom het volgende:
Nee maar Groningen is ook niet in vorm dus moet wel lukken.
AFC Ajax
pi_52846868
Groningen heeft volgens mij nog steeds geen aanval en zo lekker gaat het daar ook weer niet, dus met minder dan een zege neem ik geen genoegen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52846899
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:25 schreef kevin6188 het volgende:
Groningen heeft volgens mij nog steeds geen aanval en zo lekker gaat het daar ook weer niet, dus met minder dan een zege neem ik geen genoegen...
Idd, dit moet te doen zijn, al hoop ik dat ze de tranen van woensdag niet meer in de oogjes hebben!
pi_52846916
Thuis moeten we gewoon winnen van Groningen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52846937
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Idd, dit moet te doen zijn, al hoop ik dat ze de tranen van woensdag niet meer in de oogjes hebben!
Ze leken er niet zo mee te zitten, vooral HtC niet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52847007
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:27 schreef Longmen het volgende:
Thuis moeten we gewoon winnen van Groningen
Van Slavia Praag ook.
pi_52847013
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze leken er niet zo mee te zitten, vooral HtC niet .
Nee maar dat kwam omdat ze eigenlijk moesten winnen, maar het per ongeluk nalieten, dit is puur een opstapeling van karma en pech!
pi_52847053
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:22 schreef rompompom het volgende:
Hoop geblesseerden bij Groningen. Levchenko, VD Laak, Kolder, Nevland en Stenman.
Vooral Stenman en Nevland zijn een aderlating. Stenman is gewoon een grote aanwinst.

Ik denk niet dat Groningen veel kans maakt.
Ik hoop op een stuntje.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52847170
Lindenbergh ook nog weg . Kan er ook nog wel bij. Ik dacht dat er niemand meer zou vertrekken Van Geel?
pi_52847251
die Lindenbergh , eerst wil die zijn zakken gaan vullen en dan toch maar naar Sparta Danny Blind zal er ook wel een groot aandeel in hebben.
pi_52847336
dag Olaf
pi_52847353
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef Nashje het volgende:
Lindenbergh ook nog weg . Kan er ook nog wel bij. Ik dacht dat er niemand meer zou vertrekken Van Geel?
Dit is de laatste druppel, Van Geel! Opzouten met die hap!

Weg titelaspiraties!
pi_52847365
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef Nashje het volgende:
net alsof Lindenbergh zo'n dragende speler is
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:43:01 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52847403
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:31 schreef venomsnake het volgende:

Ik hoop op een stuntje.
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52847457
Wanneer neemt Olaf afscheid?
pi_52847462
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Ik bedoel maar..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52847568
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:44 schreef Madine het volgende:
Wanneer neemt Olaf afscheid?
Tijdens de Olaf Lindeberg benefiet wedstrijd tussen het Ajax dreamteam en het Friends von Olaf team!
pi_52847775
Dus Maduro loopt volgend jaar gratis de deur uit als ie net weer in vorm is? Dat zou toch niet meer gebeuren volgens van Geel? Mooi staaltje beleid weer..
pi_52847874
TT en OP
Konden we ook maar zeggen: Ciao Jurgen, Ciao Dennis, Ciao Laurent en Ciao Ismaël
pi_52847889
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:41 schreef toma het volgende:

[..]

net alsof Lindenbergh zo'n dragende speler is
Nou ik vind hem wel belangrijk. Het is een voorbeeld voor de jeugd met zijn leeftijd en ervaring.
pi_52848144

Hij lacht echt als een boer met kiespijn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')