abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:16:37 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34450399

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34450546
Hoe zien jullie de eventuele komst van Jenner? Ik ben er nog niet zo positief over.

Ik zie liever Maarten Martens van RKC komen, al speelt die dan op links.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:21:00 #3
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34450576
AJAXXXX
Jawel, je keek.
pi_34450613
Ik durf het niet te zeggen... Echt zo'n aankoop die zowel goed als verkeerd uit kan pakken. Zolang ze Sneijder maar niet laten lopen....
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:24:03 #5
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34450681
quote:
Manchester United keert terug op Amsterdam Tournament

Amsterdam, 25 januari 2006
The International Event Partnership (IEP) is verheugd te kunnen melden dat Manchester United Football Club hun deelname heeft bevestigd aan het LG Amsterdam Tournament. Het toernooi zal tijdens het eerste weekend van augustus 2006 gespeeld worden.

Manchester United en thuisclub AFC Ajax vormen de eerste twee deelnemers van het toernooi dat in de Amsterdam ArenA gespeeld zal worden. IEP verwacht de twee laatste deelnemers aan het toernooi binnen enkele weken bekend te kunnen maken.
David Broomhall, IEP’s Chief Executive, zegt: ,,Wij als organisator van het Amsterdam Tournament zijn uiteraard zeer trots op het feit dat Manchester United voor de tweede keer meedoet. Dit bewijst opnieuw dat het toernooi de beste en meest prestigieuze clubs in de wereld aantrekt.”

,,De laatste keer dat Manchester United meedeed, in 2002, hebben we een record aantal kaartjes verkocht. Meer dan 95.000 bezoekers over 2 dagen. We verwachten dit jaar hetzelfde. Daarnaast verwachten we live televisieuitzendingen in meer dan 100 landen. Ook dit bewijst weer dat het toernooi vele fans kent en dat de opzet garant staat voor een wereldwijd televisiespektakel .”

Sir Alex Ferguson, Manchester United’s Manager, is enthousiast: ,,We zijn verheugd dat we weer uitgenodigd zijn. Dit is het meest prestigieuze pre-season toernooi in Europa, dat altijd kwaliteit biedt. De ArenA is fantastisch en wij verheugen ons op deelname.”

Ajax-trainer, Danny Blind verheugt zich ook op de wedstrijd: ,,Ajax heeft een relatief jong team. Om tegen een meer ervaren ploeg als Manchester United te kunnen spelen, is voor ons heel nuttig. Dit moet voor onze spelers een geweldige wedstrijd zijn om te mogen spelen. En daarnaast denk ik dat dit ook voor de toeschouwers een wedstrijd is om naar uit te kijken."

De hoofdsponsor van het toernooi zal wederom de Koreaanse gigant LG Electronics zijn die doorgaat met het invullen van hun langetermijnovereenkomst.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34450695
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Hoe zien jullie de eventuele komst van Jenner? Ik ben er nog niet zo positief over.

Ik zie het wel zitten in Jenner, maar verwacht geen wonderen van hem op de korte termijn.
pi_34450873
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik zie het wel zitten in Jenner, maar verwacht geen wonderen van hem op de korte termijn.
Leuke bewegingen, maar nog niet echt constant aanwezig. En al redelijk op leeftijd.

En ik zou graag zien dat Babel verhuurd wordt aan RKC, lijkt me top voor hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_34451011
Ik weet het niet met Jenner. Maar we zullen zien.

Ik ben meer gecharmeerd van Benjamin de Ceulaer. Helaas een aankoop van onze vijand.
pi_34451098
ManU is een leuke tegenstander.
Laat Jenner maar komen hoor, zou wel eens positief uit kunnen pakken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:41:18 #10
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34451283
Jawel, je keek.
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:41:33 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34451296
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef methodmich het volgende:
Het is geen speler die er meteen staat, maar concurrentie voor Mauro Rosales is nooit weg.
quote:
In NL lopen maar weinig fatsoenlijke linksbuitens en ook Maarten Martens is geen Ajax-niveau.

Omdat BansheeBoy verbannen is, stel ik zijn vraag nog maar eens: "Is Anouar Diba niets voor Ajax?"
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:53:48 #12
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34451631
quote:
Blijft grappig inderdaad, vooral Galasek vind ik briljant!
................. zonder ons!!
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het is geen speler die er meteen staat, maar concurrentie voor Mauro Rosales is nooit weg.
[..]

In NL lopen maar weinig fatsoenlijke linksbuitens en ook Maarten Martens is geen Ajax-niveau.

Omdat BansheeBoy verbannen is, stel ik zijn vraag nog maar eens: "Is Anouar Diba niets voor Ajax?"
Wil je ook echt antwoord??
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34451674
quote:

[..]

Nee. Einde Diba discussie.
pi_34451919
quote:

[..]

[..]

Maarten Martens vind ik een veelbelovender speler dan Jenner hoor.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:10:44 #15
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_34452114
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maarten Martens vind ik een veelbelovender speler dan Jenner hoor.
Vraag me van beide af of ze het benodigde niveau hebben... Maar afwachten
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_34452849
Dat filmpje blijft geweldig
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34453252
quote:

[..]

[..]

Waar is BSB?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:49:48 #18
82589 S-Two
barba macacu
pi_34453479
Ik volg RKC niet echt dus weet niet of Martens goed genoeg is. Jenner heb ik ook nog weinig van gezien maar als hij niet duur is is het het proberen waard .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:55:33 #19
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34453684
hele onopvallende TVP

Martens is beter dan Jenner, maar ja, dat is een belg toch?
pi_34453952
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef Messenga het volgende:
hele onopvallende TVP

Martens is beter dan Jenner, maar ja, dat is een belg toch?
Ja
pi_34453979
Wie van jullie gaan er nou werkelijk naar de Kuip 5 februari? Normaal gesproken zitten jullie bijna allemaal op FOK! als Ajax thuis moet voetballen, en nu hebben jullie opeens kaarten voor het uitvak.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:09:07 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34454125
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie van jullie gaan er nou werkelijk naar de Kuip 5 februari? Normaal gesproken zitten jullie bijna allemaal op FOK! als Ajax thuis moet voetballen, en nu hebben jullie opeens kaarten voor het uitvak.
Ik ben sowieso van de partij, dit jaar alleen de uitwedstrijden tegen RBC, PSV, FC Utrecht en Arsenal geweest (thuis wél alles), maar Feyenoord-uit wil ik ook per sé heen.
pi_34454174
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ben sowieso van de partij, dit jaar alleen de uitwedstrijden tegen RBC, PSV, FC Utrecht en Arsenal geweest (thuis wél alles), maar Feyenoord-uit wil ik ook per sé heen.
Dat begrijp ik. Maar ik zie opeens allemaal mensen die zelfs met thuis wedstrijden van Ajax hier gewoon op FOK! zijn, nu opeens wel een kaartje voor in de Kuip hebben.
pi_34454235
"Ajax-trainer, Danny Blind verheugt zich ook op de wedstrijd"

Denk niet dat hij er dan nog zit
Houd van een lijntje.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:14:51 #25
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34454302
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord-uit is dan ook wel ff iets anders he..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')