quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Trancelocator het volgende:
Gemiste kans vandaag. Zij waren beter, wij konden winnen. We hadden die kut-kakkerlakken kunnen laten janken als nooit tevoren en dan hadden we ze nu niet gehoord.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef Wooldoor het volgende:
Eerste met deze jonge selectie en ontzettend veel geblesseerden, Ajax doet het goed
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.quote:
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.quote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.
Het is gewoon zwaar kut dat we geen europees voetbal spelen maar in een ander opzicht wel weer oke, met voorbereiding en inspelen van de nieuwe spelers ivm de spelers die weggaanquote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.
Die tijden zijn allang voorbij. Blijkbaar.quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.
Mee eens wel, ook met Noshiba. Late we het op een nare bijsmaak houden.quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.
Dus we doen al een aantal jaar mee voor spek en bonen, wat een onzin. Tuurlijk was het missen van europees voetbal een ramp maar je kan moeilijk zeggen fuck alles dan maar. Gewoon vol voor het kampioenschap gaan zodat we eens een keer gelijk aan de champions league mee kunnen doen.quote:
Mja, een kampioenschap kan het nog redden. Ik wilde vooral even een reallity check afgeven.quote:Op zondag 11 november 2007 21:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dus we doen al een aantal jaar mee voor spek en bonen, wat een onzin. Tuurlijk was het missen van europees voetbal een ramp maar je kan moeilijk zeggen fuck alles dan maar. Gewoon vol voor het kampioenschap gaan zodat we eens een keer gelijk aan de champions league mee kunnen doen.
Zag er een paar staan, gooit er één een steen. Over de trein heen! Wat een pannekoek, zeg.quote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef BoNi het volgende:
Wat een kutkneusjes toch weer die met stenen langs het spoor gaan staan, zo ongelofelijk kansloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |