quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Trancelocator het volgende:
Gemiste kans vandaag. Zij waren beter, wij konden winnen. We hadden die kut-kakkerlakken kunnen laten janken als nooit tevoren en dan hadden we ze nu niet gehoord.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef Wooldoor het volgende:
Eerste met deze jonge selectie en ontzettend veel geblesseerden, Ajax doet het goed
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.quote:
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.quote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.
Het is gewoon zwaar kut dat we geen europees voetbal spelen maar in een ander opzicht wel weer oke, met voorbereiding en inspelen van de nieuwe spelers ivm de spelers die weggaanquote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Al word je kampioen, Europees ben je een lachertje. En dat doet pijn. Kan me er wel wat bij voorstellen.
Die tijden zijn allang voorbij. Blijkbaar.quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.
Mee eens wel, ook met Noshiba. Late we het op een nare bijsmaak houden.quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Klopt maar elke club heeft dat wel eens. Voorbeeld Real Madrid ook 4 jaar een lachtertje geweest. Ajax heeft zo enorm zijn stempel op Europa gedrukt dat raak je echt niet meer kwijt.
Dus we doen al een aantal jaar mee voor spek en bonen, wat een onzin. Tuurlijk was het missen van europees voetbal een ramp maar je kan moeilijk zeggen fuck alles dan maar. Gewoon vol voor het kampioenschap gaan zodat we eens een keer gelijk aan de champions league mee kunnen doen.quote:
Mja, een kampioenschap kan het nog redden. Ik wilde vooral even een reallity check afgeven.quote:Op zondag 11 november 2007 21:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dus we doen al een aantal jaar mee voor spek en bonen, wat een onzin. Tuurlijk was het missen van europees voetbal een ramp maar je kan moeilijk zeggen fuck alles dan maar. Gewoon vol voor het kampioenschap gaan zodat we eens een keer gelijk aan de champions league mee kunnen doen.
Zag er een paar staan, gooit er één een steen. Over de trein heen! Wat een pannekoek, zeg.quote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef BoNi het volgende:
Wat een kutkneusjes toch weer die met stenen langs het spoor gaan staan, zo ongelofelijk kansloos...
het zou ook zo de buitenechtelijke zoon Koster kunnen zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 21:33 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind Siem qua uiterlijk lijken op Cruijff in z'n vroegere jaren ! Hopelijk ook qua voetbal in de toekomst.
Klasse gespeeld vandaag Siem.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
het zou ook zo de buitenechtelijke zoon Koster kunnen zijn.
Adri is toch nog maagd?quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
het zou ook zo de buitenechtelijke zoon Koster kunnen zijn.
daar heb je een puntquote:Op zondag 11 november 2007 22:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Tyf nou eens op met dat gehuil over die scheids. Degene die jullie het meest benadeeld heeft zijn Luque en Suarez en in mindere mate Emanuelsson en de rest van jullie elftal, niet de Bleecker.
Speelt ook mee maar die staan niet direct in verband met een tegengoal.quote:Op zondag 11 november 2007 22:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Tyf nou eens op met dat gehuil over die scheids. Degene die jullie het meest benadeeld heeft zijn Luque en Suarez en in mindere mate Emanuelsson en de rest van jullie elftal, niet de Bleecker.
Het heeft geen zin om je te focussen op een tegengoal als je al zo goed weggekomen bent en jullie 'problemen' heel ergens anders liggen. Dan had je vandaag lucky en 100 % onterecht kunnen winnen maar het zou mij meer zorgen baren dat je spelers elkaar schoppen in de kleedkamer en dat je veels te weinig ervaring in je elftal hebt.quote:Op zondag 11 november 2007 22:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Speelt ook mee maar die staan niet direct in verband met een tegengoal.
Had het maar uitgebuitquote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om je te focussen op een tegengoal als je al zo goed weggekomen bent en jullie 'problemen' heel ergens anders liggen.
Mee eens. Maar daar maak ik me niet zo heel erg veel zorgen over eigenlijk. Dat is iets wat vanzelf wel goedkomt.quote:
Die grap blijft leuk hequote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Bullebak het volgende:
Of een pizza! Jorien heeft er nog wel wat over.
Waren er 3quote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Ah, hij is 1 van die 2 supporters die zich helemaal afzonderen als feyenoord tegen ajax speelt?
Jawel die tijden wel, maar de status die Ajax heeft die raakt ie ook niet meer kwijt. Ik bedoel psv doet het opmerkelijk veel beter dan in europa dan ajax de laatste 10 jaar. Maar in veel landen zijn nog genoeg mensen die psv niet kennen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die tijden zijn allang voorbij. Blijkbaar.
Mij wel ik had liever en de schaal gehad en Europees ver gekomen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:46 schreef twi het volgende:
Het interesseert mij straks echt geen klote dat we Europees een lachertje zijn, wanneer we straks met de schaal in de handen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |