Als je op twee punten eindigt van de kampioen, ben je dichtbij (geweest). Beter dan net aan de play-offs halen, zoals vorig jaar gebeurde. Henk ten Cate moet gewoon blijven, denk ook niet dat er over hem getwijfeld wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je was héél dicht bij maar nu moeten zowel PSV als az punten laten liggen.
Die kans is gewoon klein en ben je in mijn optiek niet meer héél dicht bij het kampioenschap.
Ja vanaf 18:45quote:Op woensdag 18 april 2007 10:41 schreef zjroentje het volgende:
Stadionkassa's gewoon open vanavond?
Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Speed1971 het volgende:
WTF!? die afbeelding......
Ah, dan ga ik alsnog wel even heen.quote:
AJAX boven alles.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
Als je gaat hopen dat Louis van Gaal met AZ onze club Ajax de baas blijft, ben je voor mij een vieze NSB'er.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
Als je gaat hopen dat Louis van Gaal met AZ onze club Ajax de baas blijft, ben je voor mij een vieze NSB'er.![]()
[afbeelding]
Holy shit.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
[afbeelding]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!![]()
Mja, dat is nog tot daar aan toe.. Maar hopen dat AZ je eigen club de baas blijft?!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Ajacieden die nu nog sympathie voor AZ hebben..![]()
Daarom zeg ik, ik gun v. Gaal het allerbeste. Bij Ajax.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Dus sympathie hebben voor een van de beste trainers die Ajax heeft gehad kan niet maar iemand voor NSBer uitmaken kan wel.
Ik heb ergens wat gemist geloof ik.
Sympathie voor van Gaal is iets anders dan sympathie voor AZ. En ik gun nou eenmaal niet de titel!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Dus sympathie hebben voor een van de beste trainers die Ajax heeft gehad kan niet maar iemand voor NSBer uitmaken kan wel.
Ik heb ontzettend veel sympathie voor van Gaal, maar daarom hoop ik nog niet dat zijn clubs alle wedstrijden van Ajax winnen. Of dat AZ landskampioen wordt omdat de trainer van AZ toevallig loui van Gaal is.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |