Als je op twee punten eindigt van de kampioen, ben je dichtbij (geweest). Beter dan net aan de play-offs halen, zoals vorig jaar gebeurde. Henk ten Cate moet gewoon blijven, denk ook niet dat er over hem getwijfeld wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je was héél dicht bij maar nu moeten zowel PSV als az punten laten liggen.
Die kans is gewoon klein en ben je in mijn optiek niet meer héél dicht bij het kampioenschap.
Ja vanaf 18:45quote:Op woensdag 18 april 2007 10:41 schreef zjroentje het volgende:
Stadionkassa's gewoon open vanavond?
Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Speed1971 het volgende:
WTF!? die afbeelding......
Ah, dan ga ik alsnog wel even heen.quote:
AJAX boven alles.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
Als je gaat hopen dat Louis van Gaal met AZ onze club Ajax de baas blijft, ben je voor mij een vieze NSB'er.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
Als je gaat hopen dat Louis van Gaal met AZ onze club Ajax de baas blijft, ben je voor mij een vieze NSB'er.![]()
[afbeelding]
Holy shit.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
[afbeelding]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!![]()
Mja, dat is nog tot daar aan toe.. Maar hopen dat AZ je eigen club de baas blijft?!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Ajacieden die nu nog sympathie voor AZ hebben..![]()
Daarom zeg ik, ik gun v. Gaal het allerbeste. Bij Ajax.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Dus sympathie hebben voor een van de beste trainers die Ajax heeft gehad kan niet maar iemand voor NSBer uitmaken kan wel.
Ik heb ergens wat gemist geloof ik.
Sympathie voor van Gaal is iets anders dan sympathie voor AZ. En ik gun nou eenmaal niet de titel!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Dus sympathie hebben voor een van de beste trainers die Ajax heeft gehad kan niet maar iemand voor NSBer uitmaken kan wel.
Ik heb ontzettend veel sympathie voor van Gaal, maar daarom hoop ik nog niet dat zijn clubs alle wedstrijden van Ajax winnen. Of dat AZ landskampioen wordt omdat de trainer van AZ toevallig loui van Gaal is.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
quote:
Je laat het kampioenschap wel liggen dit jaar maar het is geen drama zoals de voorgaand ejaren.. al heeft de concurrentie ook veel laten liggen maar ja als je ziet dat 1-2-3 zo dichtbij elkaar liggen dan is dat niet eens zo erg.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je op twee punten eindigt van de kampioen, ben je dichtbij (geweest). Beter dan net aan de play-offs halen, zoals vorig jaar gebeurde. Henk ten Cate moet gewoon blijven, denk ook niet dat er over hem getwijfeld wordt.
Niet eens zo erg? Als je godverdomme door Sparta, Excelsior, RKC, Vitesse (2-0 voor!!!) de kaas van het brood laat eten is dat gewoon een schande. Dat je vervolgens Feyenoord, Twente en PSV wel oprolt met duidelijke cijfers is allemaal leuk en aardig, maar je wordt nog altijd kampioen over 34 wedstrijden, en niet over 3 wedstrijden..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je laat het kampioenschap wel liggen dit jaar maar het is geen drama zoals de voorgaand ejaren.. al heeft de concurrentie ook veel laten liggen maar ja als je ziet dat 1-2-3 zo dichtbij elkaar liggen dan is dat niet eens zo erg.
http://www.az.nl/db/aanme(...)t_DSB_stadion_1_.docquote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef Speed1971 het volgende:
Tis idd schandalig wat Ajax heeft laten zien dit seizoen. Beneden alle peil!
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.az.nl/db/aanme(...)t_DSB_stadion_1_.doc
Dat is al voor het 3e jaar op rij of niet dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef Speed1971 het volgende:
Tis idd schandalig wat Ajax heeft laten zien dit seizoen. Beneden alle peil!
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al voor het 3e jaar op rij of niet dan?
en jij? ben jij trots op psv zo op deze manier? kan het me ook niet voorstellenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).
3 jaar.....was dat maar waar.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef Speed1971 het volgende:
Ze kunnen wat mij betreft allemaal de tering krijgen.
Vanavond winnen van RKC maakt het eigenlijk alleen maar pijnlijker.
Go Jan Vertonghen Go
Op de manier hoe het sinds de winterstop gaat ben ik niet trots nee, maar als ze nu nog de titel binnenhalen wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef mikey99 het volgende:
[..]
en jij? ben jij trots op psv zo op deze manier? kan het me ook niet voorstellen
We weten het nu wel hoor. Tering.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
Maar als PSV dit seizoen voor de 6e keer in 8 jaar kampioen wordt zegt dat toch genoeg over de gang van zaken bij ajax de laatste 8 jaar.
Dit seizoen was er tenminste nog wat te juichenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).
Goed zoquote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We weten het nu wel hoor. Tering.
Opzich wel ja, maar dan komt een deceptie zoals tegen RKC driedubbel hard aanquote:Op woensdag 18 april 2007 12:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit seizoen was er tenminste nog wat te juichen(gedurende het normale seizoen dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |