Als je op twee punten eindigt van de kampioen, ben je dichtbij (geweest). Beter dan net aan de play-offs halen, zoals vorig jaar gebeurde. Henk ten Cate moet gewoon blijven, denk ook niet dat er over hem getwijfeld wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je was héél dicht bij maar nu moeten zowel PSV als az punten laten liggen.
Die kans is gewoon klein en ben je in mijn optiek niet meer héél dicht bij het kampioenschap.
Ja vanaf 18:45quote:Op woensdag 18 april 2007 10:41 schreef zjroentje het volgende:
Stadionkassa's gewoon open vanavond?
Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Speed1971 het volgende:
WTF!? die afbeelding......
Ah, dan ga ik alsnog wel even heen.quote:
AJAX boven alles.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
Als je gaat hopen dat Louis van Gaal met AZ onze club Ajax de baas blijft, ben je voor mij een vieze NSB'er.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
Als je gaat hopen dat Louis van Gaal met AZ onze club Ajax de baas blijft, ben je voor mij een vieze NSB'er.![]()
[afbeelding]
Holy shit.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat denk jij dan?
[afbeelding]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat dan? Word lekker voor AZ, zou ik zeggen. Verander je avatar meteen ook en kom nooit meer terug!![]()
Mja, dat is nog tot daar aan toe.. Maar hopen dat AZ je eigen club de baas blijft?!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Ajacieden die nu nog sympathie voor AZ hebben..![]()
Daarom zeg ik, ik gun v. Gaal het allerbeste. Bij Ajax.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Dus sympathie hebben voor een van de beste trainers die Ajax heeft gehad kan niet maar iemand voor NSBer uitmaken kan wel.
Ik heb ergens wat gemist geloof ik.
Sympathie voor van Gaal is iets anders dan sympathie voor AZ. En ik gun nou eenmaal niet de titel!quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Dus sympathie hebben voor een van de beste trainers die Ajax heeft gehad kan niet maar iemand voor NSBer uitmaken kan wel.
Ik heb ontzettend veel sympathie voor van Gaal, maar daarom hoop ik nog niet dat zijn clubs alle wedstrijden van Ajax winnen. Of dat AZ landskampioen wordt omdat de trainer van AZ toevallig loui van Gaal is.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
quote:
Je laat het kampioenschap wel liggen dit jaar maar het is geen drama zoals de voorgaand ejaren.. al heeft de concurrentie ook veel laten liggen maar ja als je ziet dat 1-2-3 zo dichtbij elkaar liggen dan is dat niet eens zo erg.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je op twee punten eindigt van de kampioen, ben je dichtbij (geweest). Beter dan net aan de play-offs halen, zoals vorig jaar gebeurde. Henk ten Cate moet gewoon blijven, denk ook niet dat er over hem getwijfeld wordt.
Niet eens zo erg? Als je godverdomme door Sparta, Excelsior, RKC, Vitesse (2-0 voor!!!) de kaas van het brood laat eten is dat gewoon een schande. Dat je vervolgens Feyenoord, Twente en PSV wel oprolt met duidelijke cijfers is allemaal leuk en aardig, maar je wordt nog altijd kampioen over 34 wedstrijden, en niet over 3 wedstrijden..quote:Op woensdag 18 april 2007 11:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je laat het kampioenschap wel liggen dit jaar maar het is geen drama zoals de voorgaand ejaren.. al heeft de concurrentie ook veel laten liggen maar ja als je ziet dat 1-2-3 zo dichtbij elkaar liggen dan is dat niet eens zo erg.
http://www.az.nl/db/aanme(...)t_DSB_stadion_1_.docquote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef Speed1971 het volgende:
Tis idd schandalig wat Ajax heeft laten zien dit seizoen. Beneden alle peil!
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.az.nl/db/aanme(...)t_DSB_stadion_1_.doc
Dat is al voor het 3e jaar op rij of niet dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef Speed1971 het volgende:
Tis idd schandalig wat Ajax heeft laten zien dit seizoen. Beneden alle peil!
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al voor het 3e jaar op rij of niet dan?
en jij? ben jij trots op psv zo op deze manier? kan het me ook niet voorstellenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).
3 jaar.....was dat maar waar.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef Speed1971 het volgende:
Ze kunnen wat mij betreft allemaal de tering krijgen.
Vanavond winnen van RKC maakt het eigenlijk alleen maar pijnlijker.
Go Jan Vertonghen Go
Op de manier hoe het sinds de winterstop gaat ben ik niet trots nee, maar als ze nu nog de titel binnenhalen wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef mikey99 het volgende:
[..]
en jij? ben jij trots op psv zo op deze manier? kan het me ook niet voorstellen
We weten het nu wel hoor. Tering.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
Maar als PSV dit seizoen voor de 6e keer in 8 jaar kampioen wordt zegt dat toch genoeg over de gang van zaken bij ajax de laatste 8 jaar.
Dit seizoen was er tenminste nog wat te juichenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).
Goed zoquote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We weten het nu wel hoor. Tering.
Opzich wel ja, maar dan komt een deceptie zoals tegen RKC driedubbel hard aanquote:Op woensdag 18 april 2007 12:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit seizoen was er tenminste nog wat te juichen(gedurende het normale seizoen dan)
Dat had ik liever de vorige keer gezien....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat ik maar eens opschieten. Eerst nog ff langs de supportersbalie en dan de stad in. Ik ben weer aan het treuzelen. Ik zou graag weer eens een ouderwets pak slaag voor RKC willen zien.
Die 2-2 tegen Excelsior mocht er anders ook wezen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar dan komt een deceptie zoals tegen RKC driedubbel hard aan.
Jij kan tenminste nog naar de wedstrijdquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Gelderland het volgende:
ik haat wekren ookdaar gaat me terras/zuipdag voor de wedstrijd
Aaargh, hou op HW! Is Rosales eindelijk weg, heeft 'ie weer iets anders om over te zeiken.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik liever de vorige keer gezien....
jawel, maar dat was de vorige kans alweer op de titel. Ze verneuken het, krijgen godverdomme NOG een kans van een zwalkend PSV en ze laten ze gewoon weer kampioen worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die 2-2 tegen Excelsior mocht er anders ook wezen hoor.
Nee, het was idd briljant van zequote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aaargh, hou op HW! Is Rosales eindelijk weg, heeft 'ie weer iets anders om over te zeiken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, maar dat was de vorige kans alweer op de titel. Ze verneuken het, krijgen godverdomme NOG een kans van een zwalkend PSV en ze laten ze gewoon weer kampioen worden.
Ik verdenk er echt een aantal van volgend jaar in Eindhoven te willen spelen.
Maak je geen zorgen .. het effect komt met vertraging bij julliequote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als PSV dit seizoen voor de 6e keer in 8 jaar kampioen wordt zegt dat toch genoeg over de gang van zaken bij ajax de laatste 8 jaar.
Gelukkig roepen we dat dit jaar pas voor het eerstquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen .. het effect komt met vertraging bij jullie
Ik zou inderdaad vanavond liever uitgeschakeld worden en dan vorige keer gewonnen hebben. Dan zou je tenminste kampioen zijn geworden.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik liever de vorige keer gezien....
Met Koeman aan het roer daar maak ik me geen zorgenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig roepen we dat dit jaar pas voor het eerst.
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
Pyth je irriteerd me wel met je Psv gezeik we weten het nou al
Daar twijfel ik nog weleens aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.
Doe de barvrouw de groeten.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Tijd om richting de kroeg te gaan, ik wens iedereen een zinderende wedstrijd toe!
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.
Wat de neuk anders? Een tray Fanta?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef PLAE@ het volgende:
mogguh.
Ik word wakker gebelt of er een tray bier mee moet.
Tuurlijk moet dat mee![]()
ah dat bederft zo snel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Een paar pakken karnemelk meenemen is ook best relaxt natuurlijk.
Eén tray? Drinkt hij zelf niet mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef PLAE@ het volgende:
mogguh.
Ik word wakker gebelt of er een tray bier mee moet.
Tuurlijk moet dat mee![]()
quote:
sommigen denken wel aan de lijn hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén tray? Drinkt hij zelf niet mee?
Maar Stam is op tijd fit voor de play-offsquote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
"De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden"
HtC in VI.
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
"De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden"
HtC in VI.
Joh!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.
Jij hoopt natuurlijk op AZ.quote:
In feite wordt het as zondag natuurlijk beslist. Heerenveen moet punten afsnoepen van AZ en Utrecht van PSV, niets is onmogelijk. Kansen dus meer dan 1%, laten we zeggen....2%.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.
Idd. Kan 'ie lekker kijken hoe PSV en AZ tegen elkaar ploeteren.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Stam is op tijd fit voor de play-offs
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
positive thinking is goodquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Kan 'ie lekker kijken hoe PSV en AZ tegen elkaar ploeteren.
Wishful thinking, maar goed.
Als PSV het maar niet wordt.quote:
Dus mochten ze onverhoopt nog kampioen worden, zien we jou met een chagrijnige kop rondlopen en laat je de CL volgend jaar ook maar schieten?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als PSV het maar niet wordt.
Ajax....uit tegen RKC..........Come on! En vooral de manier waarop die 2-2 tot stand kwam....Mijn clubbie heeft me laten barsten. Ik hoop dat zij nu bartsen. Ja het zit diep.
Ik ga idd geen feest vieren mocht Ajax kampioen worden. CL hadden ze ook via de play-offs kunnen afdwingen...nja. Maar nee ik ga zeker geen feest vieren.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus mochten ze onverhoopt nog kampioen worden, zien we jou met een chagrijnige kop rondlopen en laat je de CL volgend jaar ook maar schieten?
Ajax speelde met 2-2 gelijk bij RKC Waalwijk en heeft jou daardoor laten barsten? En daarom hoop je nu maar dat Ajax helemaal geen kampioen meer wordt, omdat ze jou hebben laten barsten? Is dat logisch? Of ligt het aan mij?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als PSV het maar niet wordt.
Ajax....uit tegen RKC..........Come on! En vooral de manier waarop die 2-2 tot stand kwam....Mijn clubbie heeft me laten barsten. Ik hoop dat zij nu bartsen. Ja het zit diep.
Het is een nieuwe besmettelijke ziekte. Het heet "succes-supporterie".quote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax speelde met 2-2 gelijk bij RKC Waalwijk en heeft jou daardoor laten barsten? En daarom hoop je nu maar dat Ajax helemaal geen kampioen meer wordt, omdat ze jou hebben laten barsten? Is dat logisch? Of ligt het aan mij?
Ja dat snap ik dat maakt me ook boos, maar de concurrentie laat ook wel eens puntjes liggen kijk maar naar Psv, maar als we toch kampioen worden is iedereen het toch vergeten.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga (lang) niet zover als Speed, maar snap zijn gevoel wel een beetje.
het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.
Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!
Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????
Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..
Dat gedeelte snap ik dus.
Kampioen wordt je door over 34 wedstrijden het meeste punten te vergaren en of je dan je eerste vijf wedstrijden verliest, je laatste vijf wedstrijden verliest of verspreid over het hele seizoen vijf wedstrijden verliest, dat maakt helemaal niet uit. Kampioen is Kampioen, onterechte kampioenen bestaan niet!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.
Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!
Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????
Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..
Ja precies als je van mindere ploegen verliest wil niks zeggen als je nog kampioen word dat het erger is, want dan heeft de concurrentie het ook verneukt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kampioen wordt je door over 34 wedstrijden het meeste punten te vergaren en of je dan je eerste vijf wedstrijden verliest, je laatste vijf wedstrijden verliest of verspreid over het hele seizoen vijf wedstrijden verliest, dat maakt helemaal niet uit. Kampioen is Kampioen, onterechte kampioenen bestaan niet!
Ja als AJAX geen kampioen word was het vooral die wedstrijd waar ze het hebben laten liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Het is allemaal waar hoor.
Maar het was DE laatste kans, en het was tegen RKC, niet AZ ofzo. Dan moet je alles geven, vechten, knokken, beulen. Natuurlijk moet je elke wedstrijd proberen te winnen, maar dat lukt idd niet altijd.
Alleen er was geen strijd, het leek ze niets te boeien, pas de laatste 10 min beseften ze "opeens" dat ze het kampioenschap aan het verneuken waren.....
Ja, dan zit er iets niet goed bij deze jongens..
Maar áls je je nou tóch kampioen wordt, doordat PSV en AZ in de laatste twee wedstrijden alsnog punten verliezen, dan mag je toch even blij zijn met de titel als iedere andere titel?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Het is allemaal waar hoor.
Maar het was DE laatste kans, en het was tegen RKC, niet AZ ofzo. Dan moet je alles geven, vechten, knokken, beulen. Natuurlijk moet je elke wedstrijd proberen te winnen, maar dat lukt idd niet altijd.
Alleen er was geen strijd, het leek ze niets te boeien, pas de laatste 10 min beseften ze "opeens" dat ze het kampioenschap aan het verneuken waren.....
Ja, dan zit er iets niet goed bij deze jongens..
Jezus. Ik heb sinds 1981 een seizoenskaart!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is een nieuwe besmettelijke ziekte. Het heet "succes-supporterie".
Euh jaquote:Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja als AJAX geen kampioen word was het vooral die wedstrijd waar ze het hebben laten liggen
Dan ben je echt een azijnzeiker. Zeker als je bedenkt hoeveel pech Ajax tegen PSV (thuis) en AZ (uit) heeft gehad.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het gewoon niet als zze wel kampioen worden waarom je geen feest gaat vieren?quote:
jawel, maar des te bozer als ze het niet worden he?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar áls je je nou tóch kampioen wordt, doordat PSV en AZ in de laatste twee wedstrijden alsnog punten verliezen, dan mag je toch even blij zijn met de titel als iedere andere titel?
Je zegt letterlijk dat je hoopt dat het AZ van Louis van Gaal wint van Ajax, dan ben je een verrader, een NSB'er.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef Speed1971 het volgende:
En noemen jullie mij maar wat je willen. NSBer gaat trouwens wel erg ver.
Blij dat Martin van Geel meeleest hier:quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
SC Heerenveen ziet in Ari da Silva (Kalmar FF) de opvolger van Afonso Alves, deze eveneens Braziliaanse spits mocht zelfs al een keertje meetrainen met de Selecao. Misschien dus een idee om deze jongen te kopen? Scheelt zo'n 20 miljoen euro, als we hem niet van SC Heerenveen hoeven over te kopen.
quote:'Ook Ajax volgt Ari da Silva'
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 18 april om 14:13
In navolging van SC Heerenveen heeft ook Ajax belangstelling voor Kalmar FF-aanvaller Ari da Silva. Dit weet Fotbolskanalen, de Zweedse equivalent van Studio Sport, vandaag te melden.
Ajax zat afgelopen weekeinde voor Da Silva op de tribune tijdens het competitieduel tegen Brommapojkarna (2-2). In het bewuste duel wist de Braziliaanse spits niet te scoren, maar gaf hij wel een assist.
Hoewel Kalmar FF ontkent dat Ajax al contact heeft genomen met de club, weet de zaakwaarnemer van Da SIlva te melden dat de interesse van de Amsterdammers serieus is. Ook Heerenveen volgt de Braziliaan, die in het Abe Lenstra Stadion de opvolger moet worden van Afonso Alves.
De 21-jarige Da Silva werd vorig seizoen met vijftien treffers topscorer van Zweden en ook dit seizoen maakt hij een goede indruk. De spits mocht onlangs meetrainen met de Braziliaanse selectie toen de Selecao te gast waren in Zweden voor twee oefeninterlands.
Sorry hoor maar ik snap werkelijk niet waarom zulk taalgebruik hier getolereerd wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je hoopt dat het AZ van Louis van Gaal wint van Ajax, dan ben je een verrader, een NSB'er.
Tja, thuis werd er wel met 1-0 verloren.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Als het tussen Ajax en H'veen gaat zou Ajax dat toch moeten kunnen winnen lijkt me...
Ja denk het ook, tenzij het een vriend van Alves is en dat hij goede dingen over Heerenveen heeft gezegd.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Als het tussen Ajax en H'veen gaat zou Ajax dat toch moeten kunnen winnen lijkt me...
Heerenveen heeft wel een superreputatie in Skandinavie, denk dat jij je daar op verkijkt...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel scoorde Afonso Alves in Zweden? Die speler is nu obetaalbaar voor (bijvoorbeeld) PSV, dus waarom niet gebruik maken van het goede scouten van SC Heerenveen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef PyTh het volgende:
Met 15 treffers topscorer worden, niet gek....
Ga toch huilen, Anton.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik snap werkelijk niet waarom zulk taalgebruik hier getolereerd wordt.
Daar gaat het niet om, ik vind het opvallend dat een speler met slechts 15 treffers topscorer kan worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel scoorde Afonso Alves in Zweden? Die speler is nu obetaalbaar voor (bijvoorbeeld) PSV, dus waarom niet gebruik maken van het goede scouten van SC Heerenveen?
Anton aus Tirol?quote:
H'veen heeft altijd heel goed gescout en gekocht in Scandinavie, maar krijg je daardoor een goeie naam? Italiaanse clubs scouten ook altijd perfect in Nederland, maar iedereen heeft een grafhekel aan die spaghetti vretersquote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heerenveen heeft wel een superreputatie in Skandinavie, denk dat jij je daar op verkijkt...
Zeker na het debacle van Markus Rosenberg....
Denk dat AJAX er alles aan gaat doen om te winnenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef Virus het volgende:
Ik hoop dat Ajax er vanavond weer geen zin in heeft, ik geloof dat dat de enige manier voor RKC is om te kunnen winnen. Een speler die op de loonlijst van Ajax staat zal er zeker weer zin in hebben en dat is Jan Vertonghen!
wahhaquote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
H'veen heeft altijd heel goed gescout en gekocht in Scandinavie, maar krijg je daardoor een goeie naam? Italiaanse clubs scouten ook altijd perfect in Nederland, maar iedereen heeft een grafhekel aan die spaghetti vreters.
Nope, Anton aus Werkendam.quote:
Twaalf clubs toch? Dus tweeëntwintig wedstrijden maar, dan is vijftien doelpunten netjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vind het opvallend dat een speler met slechts 15 treffers topscorer kan worden.
14 teams, 26 wedstrijden.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Twaalf clubs toch? Dus tweeëntwintig wedstrijden maar, dan is vijftien doelpunten netjes.
ik vind het vrij weinig in zo'n zwakke competitie..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
14 teams, 26 wedstrijden.
Niet slecht inderdaad.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
Heeft TR weer eens een ban? krijg zo'n vage pm van 'm .
Zolang de spelers ons cluppie leuk vinden interesseert het me geen reet wat die scandi's van ons vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
H'veen heeft altijd heel goed gescout en gekocht in Scandinavie, maar krijg je daardoor een goeie naam? Italiaanse clubs scouten ook altijd perfect in Nederland, maar iedereen heeft een grafhekel aan die spaghetti vreters.
Afonso Alves scoorde er in Zweden nooit meer dan veertien (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Afonso_Alves), maar in Nederland scoort hij aan de lopende band.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik vind het vrij weinig in zo'n zwakke competitie..![]()
dat zou betekenen dat je in NL met een goal of 18/19 topscorer kan worden..
Nee, daarom. Misschien heeft Heerenveen een goeie naam hoor, zou kunnen. Maar een club die altijd maar de toptalenten bij Scandinavische clubs wegplukt voor weinig lijkt me weinig populairquote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zolang de spelers ons cluppie leuk vinden interesseert het me geen reet wat die scandi's van ons vinden.
Zlatan.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarom. Misschien heeft Heerenveen een goeie naam hoor, zou kunnen. Maar een club die altijd maar de toptalenten bij Scandinavische clubs wegplukt voor weinig lijkt me weinig populair.
We zullen het zien, een speler kan er voor kiezen om te leren bij H'veen met de wetenschap dat hij toch wel naar Ajax gaat, of meteen naar Ajax...
Zlatan de heldquote:
TerroRobbie, ericajax en Vakkie_W zijn allemaal geband, eerstgenoemde zelfs voor een maand!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
Waar is Vakkie_w? Ik mis hem
Dat zegt natuurlijk niet meteen dat de de zweedste competitie sterk is. Dat kan ook een vorm van geluk zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afonso Alves scoorde er in Zweden nooit meer dan veertien (zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Afonso_Alves), maar in Nederland scoort hij aan de lopende band.
rellen in weddenopsport, daarom zit EricAjax er ook bijquote:Op woensdag 18 april 2007 15:26 schreef denthemen het volgende:
en waarom?
Dus dan ben je het eigenlijk weer niet eens met hem....quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef BonJovi het volgende:
Ja ok NSBer gaat wel ver ik ben er mee eens wat je zegt maar zeggen dat Az beter kampioen kan worden dan AJAX gaat me te ver.
Ik niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef denthemen het volgende:
Waar is Vakkie_w? Ik mis hem
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
TerroRobbie, ericajax en Vakkie_W zijn allemaal geband, eerstgenoemde zelfs voor een maand!![]()
het kan natuurlijk ook betekenen dat de Nederlandse manier van spelen hem als voetballer gewoon beter ligt. En Heerenveen is trouwens ook helemaal afgestemd op Alves waardoor zijn kwaliteiten optimaal worden benut en hij misschien wel boven zichzelf aan het uitstijgen is. Ik denk dat hij het bij Ajax een stuk slechter zou doen. Niet dat hij dan slecht gaat spelen maar hij zal er bij Ajax geen 30 inleggen denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet meteen dat de de zweedste competitie sterk is. Dat kan ook een vorm van geluk zijn natuurlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henrik_Larsson
Larsson scoorde wel gewoon 19 en 32 keer in Zweden dat is een gemiddelde van ruim 25 per seizoen.
quote:18/4/2007 - Volgt Ajax Samuel Holmén?
(Gepost door P.)
BRON: Aftonbladet
In de Zweedse krant Aftonbladet staat dat Ajax scout John Steen Olsen over Elfsborg-speler Samuel Holmén heeft gezegd dat hij een erg goede speler is. Er is echter geen sprake van concrete interesse voor de Zweedse speler die achter de spitsen, als rechtsbuiten of als rechtshalf kan spelen. Holmén is geboren op 28 juni 1984, is 1.78m lang en speelde negentien jeugdinterlands voor Zweden.
3 vakken 410 ook nog isquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Silenus het volgende:
31.000 man voor vanavond, aardige score voor een thuiswedstrijd tegen RKC. Hopen op een cupsfeertje!
Das niet veel tochquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Silenus het volgende:
31.000 man voor vanavond, aardige score voor een thuiswedstrijd tegen RKC. Hopen op een cupsfeertje!
Dat is wel veel hoor. Zeker vergeleken met andere bekerwedstrijden dit seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das niet veel toch
Is het niet meer, je schijnt alleen nog kaarten te kunnen kopen voor vak 425 en nog een vak dacht ik
kwart voor negerquote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd vanavond eigenlijk? Ik hoop zo rond 19.15uur in het home te zijn.
20:45 uurquote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd vanavond eigenlijk? Ik hoop zo rond 19.15uur in het home te zijn.
20.45.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klinkt wel lekker! Paar seizoenen geleden werd er nog "Arie Rot Op!" gezongen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef Jasza het volgende:
Ari da Silva wat een naam, Ari Ari we worden kampioen
Mwaw, ik blijf het tegenvallend vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel veel hoor. Zeker vergeleken met andere bekerwedstrijden dit seizoen.
Lolquote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mwaw, ik blijf het tegenvallend vinden.
Heerenveen speelt praktisch op de Ajaxmanier met een rechtsbuiten en een linkshalf/buiten. Heerenveen was op ongeveer dezelfde wijze afgestemd op Huntelaar, en die doet het toch ook redelijk bij jullie.. Als jullie ergens een Ajaxspits kunnen opduikelen is het wel bij ons.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef toma het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook betekenen dat de Nederlandse manier van spelen hem als voetballer gewoon beter ligt. En Heerenveen is trouwens ook helemaal afgestemd op Alves waardoor zijn kwaliteiten optimaal worden benut en hij misschien wel boven zichzelf aan het uitstijgen is. Ik denk dat hij het bij Ajax een stuk slechter zou doen. Niet dat hij dan slecht gaat spelen maar hij zal er bij Ajax geen 30 inleggen denk ik.
Prijs zal wel meevallen, als er echt grote clubs komen word Alves natuurlijk ook snel geirriteerd als H'veen niet mee werktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heerenveen speelt praktisch op de Ajaxmanier met een rechtsbuiten en een linkshalf/buiten. Heerenveen was op ongeveer dezelfde wijze afgestemd op Huntelaar, en die doet het toch ook redelijk bij jullie.. Als jullie ergens een Ajaxspits kunnen opduikelen is het wel bij ons.
Kost je dit keer wel het dubbele van the hunt.
Nurnberg.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:07 schreef S-Two het volgende:
Waar speelt Galásek nu eigenlijk?
1. FC Nurnberg, dacht ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:07 schreef S-Two het volgende:
Waar speelt Galásek nu eigenlijk?
6 meiquote:Op woensdag 18 april 2007 17:10 schreef BonJovi het volgende:
Weet iemand wanneer de finale trouwens is?
Gozerquote:Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef BonJovi het volgende:
Thanks, ik dacht dat het rond augustus was maar dat is de Johan Cruijf schaal
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef BonJovi het volgende:
Thanks, ik dacht dat het rond augustus was maar dat is de Johan Cruijf schaal
Surinaams eetgebeuren in de Bijlmer, gewoon Roti etc wss hequote:Op woensdag 18 april 2007 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo maar eens richting Mokum met mijn vriendin, zij had het over 1 of ander Surinaams eetgebeuren bij de Bijlmer, iemand bekend hiermee? Zal wel weer gezond zijn of zo, vrouwen...
Ja ik denk dat ze Kwakoe bedoeldquote:Op woensdag 18 april 2007 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo maar eens richting Mokum met mijn vriendin, zij had het over 1 of ander Surinaams eetgebeuren bij de Bijlmer, iemand bekend hiermee? Zal wel weer gezond zijn of zo, vrouwen...
Ja, waar zit jij Knelderland?quote:Op woensdag 18 april 2007 17:16 schreef Gelderland het volgende:
18/4/2007 - Oproep 410: Vak loopt van 409 t/m 411
(Gepost door )
Vandaag zal Vak 410 groter zijn dan normaal. Er wordt getracht één groot blok van drie vakken te vormen. heel Noord 2 en met name Vak 411 wordt opgeroepen mee te werken.
GVD ik had het halve elftal eruit gehaald uit principequote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Dat is in augustus (of bedoel je niet het festival?)quote:
Aah sorry ja ik had het ook over het festivalquote:Op woensdag 18 april 2007 17:35 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is in augustus (of bedoel je niet het festival?)
Dalijk ook richting Amsterdam.
Eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Dat had iedereen hier al een paar weken door.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:45 schreef BonJovi het volgende:
Ja ik ben niet echt 100%
Netjesquote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Silenus het volgende:
Ajax-Sparta a.s. zondag is uitverkocht.
4-3-3.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:22 schreef VoreG het volgende:
Is de opstelling al bekend?
we moeten eerst maar eens zien te winnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef devv05 het volgende:
Iedereen die hoopt dat AZ kampioen wordt, met of ondanks van Gaal, is geen Ajacied.
Gelukkig staan we vanavond in de finale.
Jonge jonge.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef M0NTANA het volgende:
Als je alleen al fan bent geworden vanwege de speelstijl .....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
Waar slaat dat op? Dat Ajax minder voetbalt dan vroeger? Dat ze niet meer zo aanvallend kunnen spelen (door gebrek aan kwaliteit) als 15 jaar geleden?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jonge jonge.
Ik ben geen fan van Ajax omdat ze wel of niet kampioen worden. Ik ben fan geworden van Ajax vanwege een bepaalde speelstijl. Ook sprak mij de attitude van Ajax mij erg aan. Lekker arrogant en het meestal nog waarmaken ook. HEERLIJK!
Daar is weinig van over. Het enige wat daarvan over is is de arrogante houding maar die wordt te weinig ingelost.
Ik hoop voor jullie dat Ajax kampioen wordt.
Mijn Ajax is op bloedde na dood. Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
Échte fans steunen hun club, door dik en dunquote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
Mijn Ajax is op bloedde na dood. Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
--->Dapp're strijders, fier en koen<---quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef toma het volgende:
Het kan dooien het kan vriezen,
We kunnen winnen of verliezen,
maar een betere club dan deze is er niet.
Succes-supporters mogen een afslag verder op van de snelweg.
oja, en dat echte fans alleen zien dat Ajax op bloede na dood is....![]()
ik wil er mn kracht niet spenderen aan zulke debiele uitlatingen.
als ik jou was zou ik snel een seizoenskaart kopen van AZ die hebben wel ruimte over voor succes-supportes als jou.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ow er zijn wel meer redenen maar dat is wel 1 van de belangrijkste.
je kunt het ook gewoon tv kijken ipv teletekst.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Bananenman het volgende:
Wow, voor het eerst thuis zitten als Ajax speelt sinds een hele lange tijd weer. Wat een raar gevoel, deel uitmaken van de teletekstklasse
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Topper die Heintinga
Heitinga heeft dit seizoen al meer gescoord dan de aanval van Feyenoord bij elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Topper die Heintinga
hehe, ownedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heitinga heeft dit seizoen al meer gescoord dan de aanval van Feyenoord bij elkaar![]()
Talpa is niet meer op normale tv te zien.. (ten minste niet hier in de regio) alleen op digitale tv..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Heb je geen tv? gewoon op Talpa hoor...en ja volley was lekker bijna net als PSValleen nu had de keeper hem met de handen gered.
je hebt toch ook internet streams? Sopcast ?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Talpa is niet meer op normale tv te zien.. (ten minste niet hier in de regio) alleen op digitale tv..
In welke grot woon jijquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef toma het volgende:
[..]
je hebt toch ook internet streams? Sopcast ?
Het wordt tijd voor Perez op linksbuiten inderdaad, het is niet veel soeps de laatste wedstrijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
wat is die babel een ongelovelijke kut speler
Ja maar ik had het tegen CSI Miamiquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]![]()
ik kijk ook gewoon op tv hoor. Maar ik kijk vaak op zondag via sopcast naar Ajax.
5 doelpunten en 4 assists in de competitie, lachwekkend eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor Perez op linksbuiten inderdaad, het is niet veel soeps de laatste wedstrijden![]()
goede man, zou hem wel in me elftal willenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
goed dat je het ook zo lekker onderbouwd. tot ziens dag , kutuserquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
Jullie zouden nog blij zijn met van de Haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goede man, zou hem wel in me elftal willen
Hun doelpunt was ook een blunder van AJAX hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef toma het volgende:
keeper blundert wel verschrikkelijk hoor.
geen blunder gewoon pech.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hun doelpunt was ook een blunder van AJAX hoor
opzich een talentvolle verdediger maar hij is wel heel laks in het uitverdedigen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies, ik zie Koenders zometee necht een fout maken
Als ik denk aan vs Meyde denk ik aan die super goal in de kruising in de Champions League en hoe hij ging juichenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef toma het volgende:
die combinaties tussen Ogararu en de Mul doen me denken aan Trabelsi en vd Meyde
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als ik denk aan vs Meyde denk ik aan die super goal in de kruising in de Champions League en hoe hij ging juichen
Ja preciesquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijke goal al in de eerste minuut geloof ik tegen AS Roma.
nog 10 minuten en dan Finale, dan ga ik zeker naar Rotterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef toma het volgende:
[..]
410 helemaal los, Hoempa Hoempa Hoempa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |