Dat had ik liever de vorige keer gezien....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat ik maar eens opschieten. Eerst nog ff langs de supportersbalie en dan de stad in. Ik ben weer aan het treuzelen. Ik zou graag weer eens een ouderwets pak slaag voor RKC willen zien.
Die 2-2 tegen Excelsior mocht er anders ook wezen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar dan komt een deceptie zoals tegen RKC driedubbel hard aan.
Jij kan tenminste nog naar de wedstrijdquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Gelderland het volgende:
ik haat wekren ookdaar gaat me terras/zuipdag voor de wedstrijd
Aaargh, hou op HW! Is Rosales eindelijk weg, heeft 'ie weer iets anders om over te zeiken.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik liever de vorige keer gezien....
jawel, maar dat was de vorige kans alweer op de titel. Ze verneuken het, krijgen godverdomme NOG een kans van een zwalkend PSV en ze laten ze gewoon weer kampioen worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die 2-2 tegen Excelsior mocht er anders ook wezen hoor.
Nee, het was idd briljant van zequote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aaargh, hou op HW! Is Rosales eindelijk weg, heeft 'ie weer iets anders om over te zeiken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, maar dat was de vorige kans alweer op de titel. Ze verneuken het, krijgen godverdomme NOG een kans van een zwalkend PSV en ze laten ze gewoon weer kampioen worden.
Ik verdenk er echt een aantal van volgend jaar in Eindhoven te willen spelen.
Maak je geen zorgen .. het effect komt met vertraging bij julliequote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als PSV dit seizoen voor de 6e keer in 8 jaar kampioen wordt zegt dat toch genoeg over de gang van zaken bij ajax de laatste 8 jaar.
Gelukkig roepen we dat dit jaar pas voor het eerstquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen .. het effect komt met vertraging bij jullie
Ik zou inderdaad vanavond liever uitgeschakeld worden en dan vorige keer gewonnen hebben. Dan zou je tenminste kampioen zijn geworden.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik liever de vorige keer gezien....
Met Koeman aan het roer daar maak ik me geen zorgenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig roepen we dat dit jaar pas voor het eerst.
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
Pyth je irriteerd me wel met je Psv gezeik we weten het nou al
Daar twijfel ik nog weleens aan.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.
Doe de barvrouw de groeten.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Tijd om richting de kroeg te gaan, ik wens iedereen een zinderende wedstrijd toe!
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.
Wat de neuk anders? Een tray Fanta?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef PLAE@ het volgende:
mogguh.
Ik word wakker gebelt of er een tray bier mee moet.
Tuurlijk moet dat mee![]()
ah dat bederft zo snel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Een paar pakken karnemelk meenemen is ook best relaxt natuurlijk.
Eén tray? Drinkt hij zelf niet mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef PLAE@ het volgende:
mogguh.
Ik word wakker gebelt of er een tray bier mee moet.
Tuurlijk moet dat mee![]()
quote:
sommigen denken wel aan de lijn hequote:Op woensdag 18 april 2007 12:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eén tray? Drinkt hij zelf niet mee?
Maar Stam is op tijd fit voor de play-offsquote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
"De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden"
HtC in VI.
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
"De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden"
HtC in VI.
Joh!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.
Jij hoopt natuurlijk op AZ.quote:
In feite wordt het as zondag natuurlijk beslist. Heerenveen moet punten afsnoepen van AZ en Utrecht van PSV, niets is onmogelijk. Kansen dus meer dan 1%, laten we zeggen....2%.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.
Idd. Kan 'ie lekker kijken hoe PSV en AZ tegen elkaar ploeteren.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Stam is op tijd fit voor de play-offs
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
positive thinking is goodquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Kan 'ie lekker kijken hoe PSV en AZ tegen elkaar ploeteren.
Wishful thinking, maar goed.
Als PSV het maar niet wordt.quote:
Dus mochten ze onverhoopt nog kampioen worden, zien we jou met een chagrijnige kop rondlopen en laat je de CL volgend jaar ook maar schieten?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als PSV het maar niet wordt.
Ajax....uit tegen RKC..........Come on! En vooral de manier waarop die 2-2 tot stand kwam....Mijn clubbie heeft me laten barsten. Ik hoop dat zij nu bartsen. Ja het zit diep.
Ik ga idd geen feest vieren mocht Ajax kampioen worden. CL hadden ze ook via de play-offs kunnen afdwingen...nja. Maar nee ik ga zeker geen feest vieren.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus mochten ze onverhoopt nog kampioen worden, zien we jou met een chagrijnige kop rondlopen en laat je de CL volgend jaar ook maar schieten?
Ajax speelde met 2-2 gelijk bij RKC Waalwijk en heeft jou daardoor laten barsten? En daarom hoop je nu maar dat Ajax helemaal geen kampioen meer wordt, omdat ze jou hebben laten barsten? Is dat logisch? Of ligt het aan mij?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als PSV het maar niet wordt.
Ajax....uit tegen RKC..........Come on! En vooral de manier waarop die 2-2 tot stand kwam....Mijn clubbie heeft me laten barsten. Ik hoop dat zij nu bartsen. Ja het zit diep.
Het is een nieuwe besmettelijke ziekte. Het heet "succes-supporterie".quote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax speelde met 2-2 gelijk bij RKC Waalwijk en heeft jou daardoor laten barsten? En daarom hoop je nu maar dat Ajax helemaal geen kampioen meer wordt, omdat ze jou hebben laten barsten? Is dat logisch? Of ligt het aan mij?
Ja dat snap ik dat maakt me ook boos, maar de concurrentie laat ook wel eens puntjes liggen kijk maar naar Psv, maar als we toch kampioen worden is iedereen het toch vergeten.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga (lang) niet zover als Speed, maar snap zijn gevoel wel een beetje.
het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.
Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!
Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????
Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..
Dat gedeelte snap ik dus.
Kampioen wordt je door over 34 wedstrijden het meeste punten te vergaren en of je dan je eerste vijf wedstrijden verliest, je laatste vijf wedstrijden verliest of verspreid over het hele seizoen vijf wedstrijden verliest, dat maakt helemaal niet uit. Kampioen is Kampioen, onterechte kampioenen bestaan niet!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga (lang) niet zover als Speed, maar snap zijn gevoel wel een beetje.
het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.
Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!
Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????
Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..
Dat gedeelte snap ik dus.
Ja precies als je van mindere ploegen verliest wil niks zeggen als je nog kampioen word dat het erger is, want dan heeft de concurrentie het ook verneukt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kampioen wordt je door over 34 wedstrijden het meeste punten te vergaren en of je dan je eerste vijf wedstrijden verliest, je laatste vijf wedstrijden verliest of verspreid over het hele seizoen vijf wedstrijden verliest, dat maakt helemaal niet uit. Kampioen is Kampioen, onterechte kampioenen bestaan niet!
Ja als AJAX geen kampioen word was het vooral die wedstrijd waar ze het hebben laten liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Het is allemaal waar hoor.
Maar het was DE laatste kans, en het was tegen RKC, niet AZ ofzo. Dan moet je alles geven, vechten, knokken, beulen. Natuurlijk moet je elke wedstrijd proberen te winnen, maar dat lukt idd niet altijd.
Alleen er was geen strijd, het leek ze niets te boeien, pas de laatste 10 min beseften ze "opeens" dat ze het kampioenschap aan het verneuken waren.....
Ja, dan zit er iets niet goed bij deze jongens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |