Talpa is niet meer op normale tv te zien.. (ten minste niet hier in de regio) alleen op digitale tv..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Heb je geen tv? gewoon op Talpa hoor...en ja volley was lekker bijna net als PSValleen nu had de keeper hem met de handen gered.
je hebt toch ook internet streams? Sopcast ?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Talpa is niet meer op normale tv te zien.. (ten minste niet hier in de regio) alleen op digitale tv..
In welke grot woon jijquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef toma het volgende:
[..]
je hebt toch ook internet streams? Sopcast ?
Het wordt tijd voor Perez op linksbuiten inderdaad, het is niet veel soeps de laatste wedstrijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
wat is die babel een ongelovelijke kut speler
Ja maar ik had het tegen CSI Miamiquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]![]()
ik kijk ook gewoon op tv hoor. Maar ik kijk vaak op zondag via sopcast naar Ajax.
5 doelpunten en 4 assists in de competitie, lachwekkend eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor Perez op linksbuiten inderdaad, het is niet veel soeps de laatste wedstrijden![]()
goede man, zou hem wel in me elftal willenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
goed dat je het ook zo lekker onderbouwd. tot ziens dag , kutuserquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
Jullie zouden nog blij zijn met van de Haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goede man, zou hem wel in me elftal willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |