4-3-3.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:22 schreef VoreG het volgende:
Is de opstelling al bekend?
we moeten eerst maar eens zien te winnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef devv05 het volgende:
Iedereen die hoopt dat AZ kampioen wordt, met of ondanks van Gaal, is geen Ajacied.
Gelukkig staan we vanavond in de finale.
Jonge jonge.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef M0NTANA het volgende:
Als je alleen al fan bent geworden vanwege de speelstijl .....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
Waar slaat dat op? Dat Ajax minder voetbalt dan vroeger? Dat ze niet meer zo aanvallend kunnen spelen (door gebrek aan kwaliteit) als 15 jaar geleden?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jonge jonge.
Ik ben geen fan van Ajax omdat ze wel of niet kampioen worden. Ik ben fan geworden van Ajax vanwege een bepaalde speelstijl. Ook sprak mij de attitude van Ajax mij erg aan. Lekker arrogant en het meestal nog waarmaken ook. HEERLIJK!
Daar is weinig van over. Het enige wat daarvan over is is de arrogante houding maar die wordt te weinig ingelost.
Ik hoop voor jullie dat Ajax kampioen wordt.
Mijn Ajax is op bloedde na dood. Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
Échte fans steunen hun club, door dik en dunquote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef Speed1971 het volgende:
Mijn Ajax is op bloedde na dood. Alleen echte fans zien dat, maar dat terzijde.
--->Dapp're strijders, fier en koen<---quote:Op woensdag 18 april 2007 20:22 schreef toma het volgende:
Het kan dooien het kan vriezen,
We kunnen winnen of verliezen,
maar een betere club dan deze is er niet.
Succes-supporters mogen een afslag verder op van de snelweg.
oja, en dat echte fans alleen zien dat Ajax op bloede na dood is....![]()
ik wil er mn kracht niet spenderen aan zulke debiele uitlatingen.
als ik jou was zou ik snel een seizoenskaart kopen van AZ die hebben wel ruimte over voor succes-supportes als jou.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ow er zijn wel meer redenen maar dat is wel 1 van de belangrijkste.
je kunt het ook gewoon tv kijken ipv teletekst.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:35 schreef Bananenman het volgende:
Wow, voor het eerst thuis zitten als Ajax speelt sinds een hele lange tijd weer. Wat een raar gevoel, deel uitmaken van de teletekstklasse
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Topper die Heintinga
Heitinga heeft dit seizoen al meer gescoord dan de aanval van Feyenoord bij elkaarquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Topper die Heintinga
hehe, ownedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Heitinga heeft dit seizoen al meer gescoord dan de aanval van Feyenoord bij elkaar![]()
Talpa is niet meer op normale tv te zien.. (ten minste niet hier in de regio) alleen op digitale tv..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Heb je geen tv? gewoon op Talpa hoor...en ja volley was lekker bijna net als PSValleen nu had de keeper hem met de handen gered.
je hebt toch ook internet streams? Sopcast ?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Talpa is niet meer op normale tv te zien.. (ten minste niet hier in de regio) alleen op digitale tv..
In welke grot woon jijquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef toma het volgende:
[..]
je hebt toch ook internet streams? Sopcast ?
Het wordt tijd voor Perez op linksbuiten inderdaad, het is niet veel soeps de laatste wedstrijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
wat is die babel een ongelovelijke kut speler
Ja maar ik had het tegen CSI Miamiquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]![]()
ik kijk ook gewoon op tv hoor. Maar ik kijk vaak op zondag via sopcast naar Ajax.
5 doelpunten en 4 assists in de competitie, lachwekkend eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor Perez op linksbuiten inderdaad, het is niet veel soeps de laatste wedstrijden![]()
goede man, zou hem wel in me elftal willenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
goed dat je het ook zo lekker onderbouwd. tot ziens dag , kutuserquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
Jullie zouden nog blij zijn met van de Haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goede man, zou hem wel in me elftal willen
Hun doelpunt was ook een blunder van AJAX hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef toma het volgende:
keeper blundert wel verschrikkelijk hoor.
geen blunder gewoon pech.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hun doelpunt was ook een blunder van AJAX hoor
opzich een talentvolle verdediger maar hij is wel heel laks in het uitverdedigen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies, ik zie Koenders zometee necht een fout maken
Als ik denk aan vs Meyde denk ik aan die super goal in de kruising in de Champions League en hoe hij ging juichenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef toma het volgende:
die combinaties tussen Ogararu en de Mul doen me denken aan Trabelsi en vd Meyde
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als ik denk aan vs Meyde denk ik aan die super goal in de kruising in de Champions League en hoe hij ging juichen
Ja preciesquote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijke goal al in de eerste minuut geloof ik tegen AS Roma.
nog 10 minuten en dan Finale, dan ga ik zeker naar Rotterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef toma het volgende:
[..]
410 helemaal los, Hoempa Hoempa Hoempa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |