3 vakken 410 ook nog isquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Silenus het volgende:
31.000 man voor vanavond, aardige score voor een thuiswedstrijd tegen RKC. Hopen op een cupsfeertje!
Das niet veel tochquote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef Silenus het volgende:
31.000 man voor vanavond, aardige score voor een thuiswedstrijd tegen RKC. Hopen op een cupsfeertje!
Dat is wel veel hoor. Zeker vergeleken met andere bekerwedstrijden dit seizoen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das niet veel toch
Is het niet meer, je schijnt alleen nog kaarten te kunnen kopen voor vak 425 en nog een vak dacht ik
kwart voor negerquote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd vanavond eigenlijk? Ik hoop zo rond 19.15uur in het home te zijn.
20:45 uurquote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd vanavond eigenlijk? Ik hoop zo rond 19.15uur in het home te zijn.
20.45.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klinkt wel lekker! Paar seizoenen geleden werd er nog "Arie Rot Op!" gezongen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef Jasza het volgende:
Ari da Silva wat een naam, Ari Ari we worden kampioen
Mwaw, ik blijf het tegenvallend vinden.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel veel hoor. Zeker vergeleken met andere bekerwedstrijden dit seizoen.
Lolquote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mwaw, ik blijf het tegenvallend vinden.
Heerenveen speelt praktisch op de Ajaxmanier met een rechtsbuiten en een linkshalf/buiten. Heerenveen was op ongeveer dezelfde wijze afgestemd op Huntelaar, en die doet het toch ook redelijk bij jullie.. Als jullie ergens een Ajaxspits kunnen opduikelen is het wel bij ons.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef toma het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook betekenen dat de Nederlandse manier van spelen hem als voetballer gewoon beter ligt. En Heerenveen is trouwens ook helemaal afgestemd op Alves waardoor zijn kwaliteiten optimaal worden benut en hij misschien wel boven zichzelf aan het uitstijgen is. Ik denk dat hij het bij Ajax een stuk slechter zou doen. Niet dat hij dan slecht gaat spelen maar hij zal er bij Ajax geen 30 inleggen denk ik.
Prijs zal wel meevallen, als er echt grote clubs komen word Alves natuurlijk ook snel geirriteerd als H'veen niet mee werktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heerenveen speelt praktisch op de Ajaxmanier met een rechtsbuiten en een linkshalf/buiten. Heerenveen was op ongeveer dezelfde wijze afgestemd op Huntelaar, en die doet het toch ook redelijk bij jullie.. Als jullie ergens een Ajaxspits kunnen opduikelen is het wel bij ons.
Kost je dit keer wel het dubbele van the hunt.
Nurnberg.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:07 schreef S-Two het volgende:
Waar speelt Galásek nu eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |