http://www.az.nl/db/aanme(...)t_DSB_stadion_1_.docquote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef Speed1971 het volgende:
Tis idd schandalig wat Ajax heeft laten zien dit seizoen. Beneden alle peil!
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.az.nl/db/aanme(...)t_DSB_stadion_1_.doc
Dat is al voor het 3e jaar op rij of niet dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:00 schreef Speed1971 het volgende:
Tis idd schandalig wat Ajax heeft laten zien dit seizoen. Beneden alle peil!
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al voor het 3e jaar op rij of niet dan?
en jij? ben jij trots op psv zo op deze manier? kan het me ook niet voorstellenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).
3 jaar.....was dat maar waar.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef Speed1971 het volgende:
Ze kunnen wat mij betreft allemaal de tering krijgen.
Vanavond winnen van RKC maakt het eigenlijk alleen maar pijnlijker.
Go Jan Vertonghen Go
Op de manier hoe het sinds de winterstop gaat ben ik niet trots nee, maar als ze nu nog de titel binnenhalen wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:10 schreef mikey99 het volgende:
[..]
en jij? ben jij trots op psv zo op deze manier? kan het me ook niet voorstellen
We weten het nu wel hoor. Tering.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
Maar als PSV dit seizoen voor de 6e keer in 8 jaar kampioen wordt zegt dat toch genoeg over de gang van zaken bij ajax de laatste 8 jaar.
Dit seizoen was er tenminste nog wat te juichenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, al was het dit jaar echt zo wisselvallig. Vorig seizoen was Ajax gewoon bijna altijd zwak. Nu geven we PSV en F'noord dik klop en verliezen we punten tegen Sparta en RKC (oa).
Goed zoquote:Op woensdag 18 april 2007 12:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We weten het nu wel hoor. Tering.
Opzich wel ja, maar dan komt een deceptie zoals tegen RKC driedubbel hard aanquote:Op woensdag 18 april 2007 12:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Dit seizoen was er tenminste nog wat te juichen(gedurende het normale seizoen dan)
Dat had ik liever de vorige keer gezien....quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat ik maar eens opschieten. Eerst nog ff langs de supportersbalie en dan de stad in. Ik ben weer aan het treuzelen. Ik zou graag weer eens een ouderwets pak slaag voor RKC willen zien.
Die 2-2 tegen Excelsior mocht er anders ook wezen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel ja, maar dan komt een deceptie zoals tegen RKC driedubbel hard aan.
Jij kan tenminste nog naar de wedstrijdquote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Gelderland het volgende:
ik haat wekren ookdaar gaat me terras/zuipdag voor de wedstrijd
Aaargh, hou op HW! Is Rosales eindelijk weg, heeft 'ie weer iets anders om over te zeiken.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik liever de vorige keer gezien....
jawel, maar dat was de vorige kans alweer op de titel. Ze verneuken het, krijgen godverdomme NOG een kans van een zwalkend PSV en ze laten ze gewoon weer kampioen worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die 2-2 tegen Excelsior mocht er anders ook wezen hoor.
Nee, het was idd briljant van zequote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aaargh, hou op HW! Is Rosales eindelijk weg, heeft 'ie weer iets anders om over te zeiken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, maar dat was de vorige kans alweer op de titel. Ze verneuken het, krijgen godverdomme NOG een kans van een zwalkend PSV en ze laten ze gewoon weer kampioen worden.
Ik verdenk er echt een aantal van volgend jaar in Eindhoven te willen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |