abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 13:20:22 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48458597
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
"De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden"

HtC in VI.
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 18 april 2007 @ 13:21:37 #82
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48458656
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Joh!
Let yourself go and enjoy the bassline...
  woensdag 18 april 2007 @ 13:22:35 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48458701
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Joh!
Jij hoopt natuurlijk op AZ.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 18 april 2007 @ 13:23:54 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_48458765
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

In feite wordt het as zondag natuurlijk beslist. Heerenveen moet punten afsnoepen van AZ en Utrecht van PSV, niets is onmogelijk. Kansen dus meer dan 1%, laten we zeggen....2%.
Gourmetten of steengrillen?
pi_48458784
25%!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_48458833
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Maar Stam is op tijd fit voor de play-offs
Idd. Kan 'ie lekker kijken hoe PSV en AZ tegen elkaar ploeteren.

Wishful thinking, maar goed.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48459001
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.
AFC AJAX
pi_48459034
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Idd. Kan 'ie lekker kijken hoe PSV en AZ tegen elkaar ploeteren.

Wishful thinking, maar goed.
positive thinking is good
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 13:33:55 #89
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48459226
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij hoopt natuurlijk op AZ.
Als PSV het maar niet wordt.

Ajax....uit tegen RKC..........Come on! En vooral de manier waarop die 2-2 tot stand kwam....Mijn clubbie heeft me laten barsten. Ik hoop dat zij nu bartsen. Ja het zit diep.
pi_48459330
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ajax....uit tegen RKC..........Come on! En vooral de manier waarop die 2-2 tot stand kwam....Mijn clubbie heeft me laten barsten. Ik hoop dat zij nu bartsen. Ja het zit diep.
Dus mochten ze onverhoopt nog kampioen worden, zien we jou met een chagrijnige kop rondlopen en laat je de CL volgend jaar ook maar schieten?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 18 april 2007 @ 13:40:39 #91
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48459512
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dus mochten ze onverhoopt nog kampioen worden, zien we jou met een chagrijnige kop rondlopen en laat je de CL volgend jaar ook maar schieten?
Ik ga idd geen feest vieren mocht Ajax kampioen worden. CL hadden ze ook via de play-offs kunnen afdwingen...nja. Maar nee ik ga zeker geen feest vieren.
pi_48459703
Ik denk dat je stiekem toch komt kijken.
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 13:45:14 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48459710
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ajax speelde met 2-2 gelijk bij RKC Waalwijk en heeft jou daardoor laten barsten? En daarom hoop je nu maar dat Ajax helemaal geen kampioen meer wordt, omdat ze jou hebben laten barsten? Is dat logisch? Of ligt het aan mij?
  woensdag 18 april 2007 @ 13:53:31 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48460054
Ik ga (lang) niet zover als Speed, maar snap zijn gevoel wel een beetje.

het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.

Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!

Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????

Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..

Dat gedeelte snap ik dus .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 18 april 2007 @ 13:53:39 #95
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48460060
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax speelde met 2-2 gelijk bij RKC Waalwijk en heeft jou daardoor laten barsten? En daarom hoop je nu maar dat Ajax helemaal geen kampioen meer wordt, omdat ze jou hebben laten barsten? Is dat logisch? Of ligt het aan mij?
Het is een nieuwe besmettelijke ziekte. Het heet "succes-supporterie".
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48460226
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:

het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.

Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!

Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????

Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..

Ja dat snap ik dat maakt me ook boos, maar de concurrentie laat ook wel eens puntjes liggen kijk maar naar Psv, maar als we toch kampioen worden is iedereen het toch vergeten.
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 13:57:37 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48460241
quote:

Kampioen wordt je door over 34 wedstrijden het meeste punten te vergaren en of je dan je eerste vijf wedstrijden verliest, je laatste vijf wedstrijden verliest of verspreid over het hele seizoen vijf wedstrijden verliest, dat maakt helemaal niet uit. Kampioen is Kampioen, onterechte kampioenen bestaan niet!
pi_48460377
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kampioen wordt je door over 34 wedstrijden het meeste punten te vergaren en of je dan je eerste vijf wedstrijden verliest, je laatste vijf wedstrijden verliest of verspreid over het hele seizoen vijf wedstrijden verliest, dat maakt helemaal niet uit. Kampioen is Kampioen, onterechte kampioenen bestaan niet!
Ja precies als je van mindere ploegen verliest wil niks zeggen als je nog kampioen word dat het erger is, want dan heeft de concurrentie het ook verneukt.
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 14:01:45 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48460429
Het is allemaal waar hoor .

Maar het was DE laatste kans, en het was tegen RKC, niet AZ ofzo. Dan moet je alles geven, vechten, knokken, beulen. Natuurlijk moet je elke wedstrijd proberen te winnen, maar dat lukt idd niet altijd.

Alleen er was geen strijd, het leek ze niets te boeien, pas de laatste 10 min beseften ze "opeens" dat ze het kampioenschap aan het verneuken waren.....

Ja, dan zit er iets niet goed bij deze jongens..
Get woke, go broke!
pi_48460527
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:

Maar het was DE laatste kans, en het was tegen RKC, niet AZ ofzo. Dan moet je alles geven, vechten, knokken, beulen. Natuurlijk moet je elke wedstrijd proberen te winnen, maar dat lukt idd niet altijd.

Alleen er was geen strijd, het leek ze niets te boeien, pas de laatste 10 min beseften ze "opeens" dat ze het kampioenschap aan het verneuken waren.....

Ja als AJAX geen kampioen word was het vooral die wedstrijd waar ze het hebben laten liggen
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 14:04:21 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48460554
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:

Maar áls je je nou tóch kampioen wordt, doordat PSV en AZ in de laatste twee wedstrijden alsnog punten verliezen, dan mag je toch even blij zijn met de titel als iedere andere titel?
  woensdag 18 april 2007 @ 14:08:48 #102
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48460750
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Het is een nieuwe besmettelijke ziekte. Het heet "succes-supporterie".
Jezus. Ik heb sinds 1981 een seizoenskaart!
  woensdag 18 april 2007 @ 14:10:07 #103
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48460809
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja als AJAX geen kampioen word was het vooral die wedstrijd waar ze het hebben laten liggen
Euh ja
pi_48460852
quote:
Dan ben je echt een azijnzeiker. Zeker als je bedenkt hoeveel pech Ajax tegen PSV (thuis) en AZ (uit) heeft gehad.

Als Ajax nog kampioen wordt, is dat dikverdiend. Hetzelfde geld voor AZ en iets minder voor PSV
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_48460864
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:10 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Euh ja
Ik snap het gewoon niet als zze wel kampioen worden waarom je geen feest gaat vieren?
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 14:14:36 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48461028
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar áls je je nou tóch kampioen wordt, doordat PSV en AZ in de laatste twee wedstrijden alsnog punten verliezen, dan mag je toch even blij zijn met de titel als iedere andere titel?
jawel, maar des te bozer als ze het niet worden he? .

Ongeluk, tja, leuk opzich maar feit is dat Ajax voor de winterstop heel erg zwak heeft gepresteerd natuurlijk. Een beetje het dipje dat PSV had, maar die hebben net op tijd de rug gerecht en pakken de punten nu weer.

Ajax is er net te laat mee dus.

Ik zal echt wel blij zijn met de titel natuurlijk, logisch. Maar ik heb er een hard hoofd in en het was zo fucking dichtbij. Ik heb me toch een potje lopen vloeken...
Get woke, go broke!
  woensdag 18 april 2007 @ 14:15:00 #107
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48461050
Ik had het nauwelijks beter kunnen verwoorden dan HW.

Die 2-2 tegen RKC hakte er enorm in bij mij. Tuurlijk gelijk spelen of verliezen kan altijd gebeuren maar op die manier? Nee. Er was geen bezieling. Het was een groot drama. Rot toch op zeg. Die gasten spelen voor een van de mooiste clubs van de wereld en krijgen er ook nog een een vet salaris voor. Dan kan je eindelijk eens die titel pakken door gewoon 3 punten tegen de nr 17 te pakken.....

En noemen jullie mij maar wat je willen. NSBer gaat trouwens wel erg ver.
pi_48461117
Ja ok NSBer gaat wel ver ik ben er mee eens wat je zegt maar zeggen dat Az beter kampioen kan worden dan AJAX gaat me te ver.
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 14:18:30 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48461218
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef Speed1971 het volgende:

En noemen jullie mij maar wat je willen. NSBer gaat trouwens wel erg ver.
Je zegt letterlijk dat je hoopt dat het AZ van Louis van Gaal wint van Ajax, dan ben je een verrader, een NSB'er.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:23:37 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48461449
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
SC Heerenveen ziet in Ari da Silva (Kalmar FF) de opvolger van Afonso Alves, deze eveneens Braziliaanse spits mocht zelfs al een keertje meetrainen met de Selecao. Misschien dus een idee om deze jongen te kopen? Scheelt zo'n 20 miljoen euro, als we hem niet van SC Heerenveen hoeven over te kopen.
Blij dat Martin van Geel meeleest hier:
quote:
'Ook Ajax volgt Ari da Silva'
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 18 april om 14:13

In navolging van SC Heerenveen heeft ook Ajax belangstelling voor Kalmar FF-aanvaller Ari da Silva. Dit weet Fotbolskanalen, de Zweedse equivalent van Studio Sport, vandaag te melden.

Ajax zat afgelopen weekeinde voor Da Silva op de tribune tijdens het competitieduel tegen Brommapojkarna (2-2). In het bewuste duel wist de Braziliaanse spits niet te scoren, maar gaf hij wel een assist.

Hoewel Kalmar FF ontkent dat Ajax al contact heeft genomen met de club, weet de zaakwaarnemer van Da SIlva te melden dat de interesse van de Amsterdammers serieus is. Ook Heerenveen volgt de Braziliaan, die in het Abe Lenstra Stadion de opvolger moet worden van Afonso Alves.

De 21-jarige Da Silva werd vorig seizoen met vijftien treffers topscorer van Zweden en ook dit seizoen maakt hij een goede indruk. De spits mocht onlangs meetrainen met de Braziliaanse selectie toen de Selecao te gast waren in Zweden voor twee oefeninterlands.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:24:03 #111
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48461467
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk dat je hoopt dat het AZ van Louis van Gaal wint van Ajax, dan ben je een verrader, een NSB'er.
Sorry hoor maar ik snap werkelijk niet waarom zulk taalgebruik hier getolereerd wordt.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:24:47 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48461501
Als het tussen Ajax en H'veen gaat zou Ajax dat toch moeten kunnen winnen lijkt me...
Get woke, go broke!
  woensdag 18 april 2007 @ 14:26:00 #113
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48461557
Met 15 treffers topscorer worden, niet gek....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48461568
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Als het tussen Ajax en H'veen gaat zou Ajax dat toch moeten kunnen winnen lijkt me...
Tja, thuis werd er wel met 1-0 verloren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_48461594
quote:
Ja denk het ook, tenzij het een vriend van Alves is en dat hij goede dingen over Heerenveen heeft gezegd.
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 14:27:13 #116
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48461613
quote:
Heerenveen heeft wel een superreputatie in Skandinavie, denk dat jij je daar op verkijkt...

Zeker na het debacle van Markus Rosenberg....
  woensdag 18 april 2007 @ 14:27:30 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48461633
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef PyTh het volgende:
Met 15 treffers topscorer worden, niet gek....
Hoeveel scoorde Afonso Alves in Zweden? Die speler is nu obetaalbaar voor (bijvoorbeeld) PSV, dus waarom niet gebruik maken van het goede scouten van SC Heerenveen?
  woensdag 18 april 2007 @ 14:28:55 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48461706
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar ik snap werkelijk niet waarom zulk taalgebruik hier getolereerd wordt.
Ga toch huilen, Anton.
  woensdag 18 april 2007 @ 14:29:32 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48461736
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoeveel scoorde Afonso Alves in Zweden? Die speler is nu obetaalbaar voor (bijvoorbeeld) PSV, dus waarom niet gebruik maken van het goede scouten van SC Heerenveen?
Daar gaat het niet om, ik vind het opvallend dat een speler met slechts 15 treffers topscorer kan worden.
pi_48461758
Ik hoop dat Ajax er vanavond weer geen zin in heeft, ik geloof dat dat de enige manier voor RKC is om te kunnen winnen. Een speler die op de loonlijst van Ajax staat zal er zeker weer zin in hebben en dat is Jan Vertonghen!
Een van de grote hoofden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')