Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
"De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden"
HtC in VI.
Joh!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.
Jij hoopt natuurlijk op AZ.quote:
In feite wordt het as zondag natuurlijk beslist. Heerenveen moet punten afsnoepen van AZ en Utrecht van PSV, niets is onmogelijk. Kansen dus meer dan 1%, laten we zeggen....2%.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik teken ervoor, maar schat de kans op minder dan 1%.
Idd. Kan 'ie lekker kijken hoe PSV en AZ tegen elkaar ploeteren.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Stam is op tijd fit voor de play-offs
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling om je te irriteren, maar dat snap je zelf ook wel daar ben je snugger genoeg voor BonJovi.
positive thinking is goodquote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Kan 'ie lekker kijken hoe PSV en AZ tegen elkaar ploeteren.
Wishful thinking, maar goed.
Als PSV het maar niet wordt.quote:
Dus mochten ze onverhoopt nog kampioen worden, zien we jou met een chagrijnige kop rondlopen en laat je de CL volgend jaar ook maar schieten?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als PSV het maar niet wordt.
Ajax....uit tegen RKC..........Come on! En vooral de manier waarop die 2-2 tot stand kwam....Mijn clubbie heeft me laten barsten. Ik hoop dat zij nu bartsen. Ja het zit diep.
Ik ga idd geen feest vieren mocht Ajax kampioen worden. CL hadden ze ook via de play-offs kunnen afdwingen...nja. Maar nee ik ga zeker geen feest vieren.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus mochten ze onverhoopt nog kampioen worden, zien we jou met een chagrijnige kop rondlopen en laat je de CL volgend jaar ook maar schieten?
Ajax speelde met 2-2 gelijk bij RKC Waalwijk en heeft jou daardoor laten barsten? En daarom hoop je nu maar dat Ajax helemaal geen kampioen meer wordt, omdat ze jou hebben laten barsten? Is dat logisch? Of ligt het aan mij?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als PSV het maar niet wordt.
Ajax....uit tegen RKC..........Come on! En vooral de manier waarop die 2-2 tot stand kwam....Mijn clubbie heeft me laten barsten. Ik hoop dat zij nu bartsen. Ja het zit diep.
Het is een nieuwe besmettelijke ziekte. Het heet "succes-supporterie".quote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax speelde met 2-2 gelijk bij RKC Waalwijk en heeft jou daardoor laten barsten? En daarom hoop je nu maar dat Ajax helemaal geen kampioen meer wordt, omdat ze jou hebben laten barsten? Is dat logisch? Of ligt het aan mij?
Ja dat snap ik dat maakt me ook boos, maar de concurrentie laat ook wel eens puntjes liggen kijk maar naar Psv, maar als we toch kampioen worden is iedereen het toch vergeten.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga (lang) niet zover als Speed, maar snap zijn gevoel wel een beetje.
het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.
Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!
Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????
Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..
Dat gedeelte snap ik dus.
Kampioen wordt je door over 34 wedstrijden het meeste punten te vergaren en of je dan je eerste vijf wedstrijden verliest, je laatste vijf wedstrijden verliest of verspreid over het hele seizoen vijf wedstrijden verliest, dat maakt helemaal niet uit. Kampioen is Kampioen, onterechte kampioenen bestaan niet!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga (lang) niet zover als Speed, maar snap zijn gevoel wel een beetje.
het gaat al jaren slecht met AJax qua kampioenschappen en dit jaar kon Ajax (weliswaar door falen van de concurrentie) weer eens kampioen worden, mits er gewonnen werd van een ploeg die 17e stond en waar we normaal gesproken geen moeite mee mogen hebben. Zeker als je PSV in eigen huis vernederd en f'noord flink klop geeft.
Niemand eiste daar een 0-6 maar 1-2 was voldoende geweest voor de titel. En wat blijkt? Ze hebben geen zin!!!! het is niet dat RKC beter was, ze vertikte het om te werken, te vechten!!!
Het seizoen was al verloren, ze kregen een paar maanden geleden de kans, die ging de mist is. Kan gebeuren, maar TWEE keer!!!????
Ik ben ook boos, zal opzich wel blij zijn met het kampioenschap mocht zowel PSV als AZ het weer verneuken, maar de verdienste van Ajax zelf? nee, dat zal het zeker niet zijn..
Dat gedeelte snap ik dus.
Ja precies als je van mindere ploegen verliest wil niks zeggen als je nog kampioen word dat het erger is, want dan heeft de concurrentie het ook verneukt.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kampioen wordt je door over 34 wedstrijden het meeste punten te vergaren en of je dan je eerste vijf wedstrijden verliest, je laatste vijf wedstrijden verliest of verspreid over het hele seizoen vijf wedstrijden verliest, dat maakt helemaal niet uit. Kampioen is Kampioen, onterechte kampioenen bestaan niet!
Ja als AJAX geen kampioen word was het vooral die wedstrijd waar ze het hebben laten liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Het is allemaal waar hoor.
Maar het was DE laatste kans, en het was tegen RKC, niet AZ ofzo. Dan moet je alles geven, vechten, knokken, beulen. Natuurlijk moet je elke wedstrijd proberen te winnen, maar dat lukt idd niet altijd.
Alleen er was geen strijd, het leek ze niets te boeien, pas de laatste 10 min beseften ze "opeens" dat ze het kampioenschap aan het verneuken waren.....
Ja, dan zit er iets niet goed bij deze jongens..
Maar áls je je nou tóch kampioen wordt, doordat PSV en AZ in de laatste twee wedstrijden alsnog punten verliezen, dan mag je toch even blij zijn met de titel als iedere andere titel?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Het is allemaal waar hoor.
Maar het was DE laatste kans, en het was tegen RKC, niet AZ ofzo. Dan moet je alles geven, vechten, knokken, beulen. Natuurlijk moet je elke wedstrijd proberen te winnen, maar dat lukt idd niet altijd.
Alleen er was geen strijd, het leek ze niets te boeien, pas de laatste 10 min beseften ze "opeens" dat ze het kampioenschap aan het verneuken waren.....
Ja, dan zit er iets niet goed bij deze jongens..
Jezus. Ik heb sinds 1981 een seizoenskaart!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is een nieuwe besmettelijke ziekte. Het heet "succes-supporterie".
Euh jaquote:Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja als AJAX geen kampioen word was het vooral die wedstrijd waar ze het hebben laten liggen
Dan ben je echt een azijnzeiker. Zeker als je bedenkt hoeveel pech Ajax tegen PSV (thuis) en AZ (uit) heeft gehad.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het gewoon niet als zze wel kampioen worden waarom je geen feest gaat vieren?quote:
jawel, maar des te bozer als ze het niet worden he?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar áls je je nou tóch kampioen wordt, doordat PSV en AZ in de laatste twee wedstrijden alsnog punten verliezen, dan mag je toch even blij zijn met de titel als iedere andere titel?
Je zegt letterlijk dat je hoopt dat het AZ van Louis van Gaal wint van Ajax, dan ben je een verrader, een NSB'er.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef Speed1971 het volgende:
En noemen jullie mij maar wat je willen. NSBer gaat trouwens wel erg ver.
Blij dat Martin van Geel meeleest hier:quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
SC Heerenveen ziet in Ari da Silva (Kalmar FF) de opvolger van Afonso Alves, deze eveneens Braziliaanse spits mocht zelfs al een keertje meetrainen met de Selecao. Misschien dus een idee om deze jongen te kopen? Scheelt zo'n 20 miljoen euro, als we hem niet van SC Heerenveen hoeven over te kopen.
quote:'Ook Ajax volgt Ari da Silva'
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 18 april om 14:13
In navolging van SC Heerenveen heeft ook Ajax belangstelling voor Kalmar FF-aanvaller Ari da Silva. Dit weet Fotbolskanalen, de Zweedse equivalent van Studio Sport, vandaag te melden.
Ajax zat afgelopen weekeinde voor Da Silva op de tribune tijdens het competitieduel tegen Brommapojkarna (2-2). In het bewuste duel wist de Braziliaanse spits niet te scoren, maar gaf hij wel een assist.
Hoewel Kalmar FF ontkent dat Ajax al contact heeft genomen met de club, weet de zaakwaarnemer van Da SIlva te melden dat de interesse van de Amsterdammers serieus is. Ook Heerenveen volgt de Braziliaan, die in het Abe Lenstra Stadion de opvolger moet worden van Afonso Alves.
De 21-jarige Da Silva werd vorig seizoen met vijftien treffers topscorer van Zweden en ook dit seizoen maakt hij een goede indruk. De spits mocht onlangs meetrainen met de Braziliaanse selectie toen de Selecao te gast waren in Zweden voor twee oefeninterlands.
Sorry hoor maar ik snap werkelijk niet waarom zulk taalgebruik hier getolereerd wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je hoopt dat het AZ van Louis van Gaal wint van Ajax, dan ben je een verrader, een NSB'er.
Tja, thuis werd er wel met 1-0 verloren.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Als het tussen Ajax en H'veen gaat zou Ajax dat toch moeten kunnen winnen lijkt me...
Ja denk het ook, tenzij het een vriend van Alves is en dat hij goede dingen over Heerenveen heeft gezegd.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Als het tussen Ajax en H'veen gaat zou Ajax dat toch moeten kunnen winnen lijkt me...
Heerenveen heeft wel een superreputatie in Skandinavie, denk dat jij je daar op verkijkt...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveel scoorde Afonso Alves in Zweden? Die speler is nu obetaalbaar voor (bijvoorbeeld) PSV, dus waarom niet gebruik maken van het goede scouten van SC Heerenveen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef PyTh het volgende:
Met 15 treffers topscorer worden, niet gek....
Ga toch huilen, Anton.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik snap werkelijk niet waarom zulk taalgebruik hier getolereerd wordt.
Daar gaat het niet om, ik vind het opvallend dat een speler met slechts 15 treffers topscorer kan worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel scoorde Afonso Alves in Zweden? Die speler is nu obetaalbaar voor (bijvoorbeeld) PSV, dus waarom niet gebruik maken van het goede scouten van SC Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |