abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35035028
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 13 februari 2006 @ 14:03:08 #2
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35035102
Nu behoor ik natuurlijk AJAX te roepen....

Morgen dus Nedved??
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35035142
Nedved, lijkt me wel .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 13 februari 2006 @ 14:04:22 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35035152
"Cohen overweegt het Home te sluiten"
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 13 februari 2006 @ 14:05:10 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35035186
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35035187
bron, link?
pi_35035292
Ik wist niet eens dat er morgen een nieuwe aanwinst gepresenteerd zou worden, ben benieuwd.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:08:09 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35035328
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Houniet het volgende:
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
bron, link?
http://www.afca.tk/

Onder nieuws
pi_35035416
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Houniet het volgende:

Ben benieuwd wat ie daar voor motivatie voor wil gebruiken. Lijkt me weinig bij te verzinnen.
pi_35035548
Zal toch niet? "Dan worden de supporters gestraft" etc...

Die relschoppers zijn imo geen supporters, gewoon berechten onder het terorisme recht
pi_35035557
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik wist niet eens dat er morgen een nieuwe aanwinst gepresenteerd zou worden, ben benieuwd.
huh heb ik wat gemist? waar haal je dat vandaan dan?
  maandag 13 februari 2006 @ 14:14:49 #12
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35035586
Niets doen helpt zeker niets. Wat mij betreft mag het dicht tot alle 70 'helden' zich gemeld hebben.
Life is what you make it.
pi_35035604
quote:
Bij het supportershome van ADO Den Haag hebben zich afgelopen nacht ongeregeldheden voorgedaan. De daders zouden aanhangers zijn van Ajax. De politie heeft de zaak in onderzoek. Ajax spreekt zijn afschuw uit over deze wanordelijkheden.

De daders zullen door de overheid strafrechtelijk vervolgd moeten worden. Indien de daders een relatie hebben met Ajax en nog geen stadionverbod, zal de club deze verboden direct opleggen.
De jeugdwedstrijden tussen Ajax en ADO Den Haag van vandaag zijn in overleg met ADO Den Haag en de KNVB uitgesteld.

Als gevolg van de wanordelijkheden heeft Burgemeester Deetman van Den Haag besloten om morgen geen Ajax-supporters toe te laten. In het licht van de huidige situatie heeft Ajax begrip voor deze maatregel.

Ajax algemeen directeur Maarten Fontein: ,,Ik ben bijzonder geschokt door de ernst van deze ongeregeldheden. Ook omdat dit tot gevolg heeft dat trouwe, goedwillende supporters geen wedstrijden kunnen bezoeken. Er is Ajax alles aan gelegen om dit soort mensen blijvend uit ons stadion te weren. Zij horen niet bij Ajax thuis.''
quote:
Ajax heeft het lastig in het Zuiderpark, maar wint wel

Was het puur killersinstinct of viel de winnende treffer van Klaas Jan Huntelaar anders te verklaren? De Ajax-spits gaf na ADO Den Haag - Ajax (1-2) na afloop hoogstpersoonlijk uitsluitsel. ,,Ik heb de hoek bewust gekozen'', verklaarde matchwinnaar Huntelaar. ,,Wat er verder aan vooraf ging, weet ik niet. Het schot was ook een beetje op gevoel.''

Hoe het ook was: met de 1-2 in het Zuiderpark, deed Ajax zondagmiddag weer eens goede zaken in competitieverband. De ploeg van trainer Danny Blind had het bij vlagen lastig tot zeer lastig met de Hagenaars. ,,Onze beste fases waren een kwartier voor en het eerste kwartier na rust’’, blikte de Ajax-coach op zijn beurt terug op het levendige duel. ,,De beginfase was duidelijk voor ADO. Voor ons waren in het eerste halfuur slechts kleine kansjes weggelegd. Met een schot op de paal als voornaamste kans.''
Na een klein halfuur spelen, kregen de Ajacieden iets meer grip op het duel. De Amsterdammers namen het initiatief van ADO Den Haag over en creëerden zichzelf meer en meer kansjes. Olaf Lindenbergh stond met zijn vrije trap vanaf rechts aan de basis van de openingsgoal. De middenvelder bereikte uiteindelijk op tamelijk curieuze wijze Zdenek Grygera. De mee opgekomen Tsjech (in balbezit gekomen nadat vele spelers de bal hadden gemist) kon de bal vlak voor de achterlijn inschieten: 0-1.

Veel tijd om van de voorsprong te genieten, kregen de gasten niet. Oud-Ajacied en ADO-uitblinker Michael Mols kon drie minuten later al vanaf de zestien verwoestend uithalen. Gezien het spelbeeld tot dat moment was de Haagse gelijkmaker niet onverdiend. ,,Toch hoop je in die goede fases de ruimtes beter te gebruiken'', aldus Blind. De trainer-coach doelde vooral op de fase, waarin zijn ploeg opnieuw de leiding had genomen. Tien minuten na rust scoorde Huntelaar op ogenschijnlijk simpele wijze de 1-2. ,,Al leek dat schot makkelijker dan het was'', sprak de aanvaller nuchter. Ook de tweede doelpuntenmaker aan Ajax-kant kreeg de bal van de waardevolle Lindenbergh.

Omdat ADO moest komen, kreeg Ajax meer en meer ruimte om te voetballen. Vooral ook door het felle aandringen van de thuisploeg sprongen de gasten niet effectief genoeg om met de geboden speelruimte. De Haagse formatie had overigens wel de pech dat Michael Mols voortijdig uitviel met een blessure. De prima spelende ex-Ajacied was ADO’s voornaamste speerpunt. Mols was een plaag voor de Amsterdamse defensie.

,,We konden het niet makkelijk uitvoetballen'', vond Blind. ,,In de slotfase zijn we zelfs nog door het oog van de naald gekropen.'' Ajax-doelman Maarten Stekelenburg bewees zijn waarde door invaller Paulus Roiha in de slotfase van de gelijkmaker af te houden. Huntelaar: ,,We hadden onze mogelijkheden beter uit moeten spelen. Waar dat aan lag? Vaak ontbrak het aan een goede eindpass. Een andere keer stond iemand buitenspel.''

Met zeges op Willem II en ADO Den Haag kan in elk geval met vertrouwen worden toegeleefd naar het komende duel tegen RBC Roosendaal. Ajax en RBC kruisen volgende week zondag de sportieve degens in de Amsterdam ArenA.
pi_35035624
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
Niets doen helpt zeker niets. Wat mij betreft mag het dicht tot alle 70 'helden' zich gemeld hebben.
Bullshit, dat zal sowieso niet gebeuren en het home heeft weinig met de actie van vrijdag te maken, dus valt niet te rechtvaardigen.
pi_35035645
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Die relschoppers zijn imo geen supporters, gewoon berechten onder het terorisme recht
pi_35035668
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

ok ok, het zijn iig geen supporters...
pi_35035676
AtJvApX

maandag 13 februari 2006 @ 14:18:59 #18
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35035770
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef Robar het volgende:
AtJvApX

Ik ben inmiddels overleden
  maandag 13 februari 2006 @ 14:24:08 #19
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35035956
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bullshit, dat zal sowieso niet gebeuren en het home heeft weinig met de actie van vrijdag te maken, dus valt niet te rechtvaardigen.
Als er redelijkerwijs aangenomen kan worden dat de 70 van vrijdag uit het midden van de vaste bezoekers komen helpt het wel degelijk om de gehele groep daar op aan te spreken. Dat stimuleert de zelfreinigende werking van zo'n groep.
Life is what you make it.
  maandag 13 februari 2006 @ 14:24:36 #20
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35035975
Morgen een nieuwe speler
  maandag 13 februari 2006 @ 14:25:12 #21
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  maandag 13 februari 2006 @ 14:26:41 #22
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35036050
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef TimmyAsd het volgende:
Morgen een nieuwe speler
Volgens mij ook niet.
pi_35036196
lijkt mij ook niet...
pi_35036209
De eerste wedstrijd, dat Ajax speelt en Ado niet, is tegen Inter. Zal wel veeel politie komen denk ik
Ajax!!
pi_35036215
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als er redelijkerwijs aangenomen kan worden dat de 70 van vrijdag uit het midden van de vaste bezoekers komen helpt het wel degelijk om de gehele groep daar op aan te spreken. Dat stimuleert de zelfreinigende werking van zo'n groep.
Misschien waren het ook wel vaste bezoekers van de Efteling, zullen we die dan ook maar sluiten

Kom op zeg, wat een onzin met je aannames en het duperen van duizenden echte supporters door een paar debielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')