quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Houniet het volgende:
"Cohen overweegt het Home te sluiten"
http://www.afca.tk/quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
bron, link?
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Houniet het volgende:
"Cohen overweegt het Home te sluiten"
huh heb ik wat gemist? waar haal je dat vandaan dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik wist niet eens dat er morgen een nieuwe aanwinst gepresenteerd zou worden, ben benieuwd.
quote:Bij het supportershome van ADO Den Haag hebben zich afgelopen nacht ongeregeldheden voorgedaan. De daders zouden aanhangers zijn van Ajax. De politie heeft de zaak in onderzoek. Ajax spreekt zijn afschuw uit over deze wanordelijkheden.
De daders zullen door de overheid strafrechtelijk vervolgd moeten worden. Indien de daders een relatie hebben met Ajax en nog geen stadionverbod, zal de club deze verboden direct opleggen.
De jeugdwedstrijden tussen Ajax en ADO Den Haag van vandaag zijn in overleg met ADO Den Haag en de KNVB uitgesteld.
Als gevolg van de wanordelijkheden heeft Burgemeester Deetman van Den Haag besloten om morgen geen Ajax-supporters toe te laten. In het licht van de huidige situatie heeft Ajax begrip voor deze maatregel.
Ajax algemeen directeur Maarten Fontein: ,,Ik ben bijzonder geschokt door de ernst van deze ongeregeldheden. Ook omdat dit tot gevolg heeft dat trouwe, goedwillende supporters geen wedstrijden kunnen bezoeken. Er is Ajax alles aan gelegen om dit soort mensen blijvend uit ons stadion te weren. Zij horen niet bij Ajax thuis.''
quote:Ajax heeft het lastig in het Zuiderpark, maar wint wel
Was het puur killersinstinct of viel de winnende treffer van Klaas Jan Huntelaar anders te verklaren? De Ajax-spits gaf na ADO Den Haag - Ajax (1-2) na afloop hoogstpersoonlijk uitsluitsel. ,,Ik heb de hoek bewust gekozen'', verklaarde matchwinnaar Huntelaar. ,,Wat er verder aan vooraf ging, weet ik niet. Het schot was ook een beetje op gevoel.''
Hoe het ook was: met de 1-2 in het Zuiderpark, deed Ajax zondagmiddag weer eens goede zaken in competitieverband. De ploeg van trainer Danny Blind had het bij vlagen lastig tot zeer lastig met de Hagenaars. ,,Onze beste fases waren een kwartier voor en het eerste kwartier na rust’’, blikte de Ajax-coach op zijn beurt terug op het levendige duel. ,,De beginfase was duidelijk voor ADO. Voor ons waren in het eerste halfuur slechts kleine kansjes weggelegd. Met een schot op de paal als voornaamste kans.''
Na een klein halfuur spelen, kregen de Ajacieden iets meer grip op het duel. De Amsterdammers namen het initiatief van ADO Den Haag over en creëerden zichzelf meer en meer kansjes. Olaf Lindenbergh stond met zijn vrije trap vanaf rechts aan de basis van de openingsgoal. De middenvelder bereikte uiteindelijk op tamelijk curieuze wijze Zdenek Grygera. De mee opgekomen Tsjech (in balbezit gekomen nadat vele spelers de bal hadden gemist) kon de bal vlak voor de achterlijn inschieten: 0-1.
Veel tijd om van de voorsprong te genieten, kregen de gasten niet. Oud-Ajacied en ADO-uitblinker Michael Mols kon drie minuten later al vanaf de zestien verwoestend uithalen. Gezien het spelbeeld tot dat moment was de Haagse gelijkmaker niet onverdiend. ,,Toch hoop je in die goede fases de ruimtes beter te gebruiken'', aldus Blind. De trainer-coach doelde vooral op de fase, waarin zijn ploeg opnieuw de leiding had genomen. Tien minuten na rust scoorde Huntelaar op ogenschijnlijk simpele wijze de 1-2. ,,Al leek dat schot makkelijker dan het was'', sprak de aanvaller nuchter. Ook de tweede doelpuntenmaker aan Ajax-kant kreeg de bal van de waardevolle Lindenbergh.
Omdat ADO moest komen, kreeg Ajax meer en meer ruimte om te voetballen. Vooral ook door het felle aandringen van de thuisploeg sprongen de gasten niet effectief genoeg om met de geboden speelruimte. De Haagse formatie had overigens wel de pech dat Michael Mols voortijdig uitviel met een blessure. De prima spelende ex-Ajacied was ADO’s voornaamste speerpunt. Mols was een plaag voor de Amsterdamse defensie.
,,We konden het niet makkelijk uitvoetballen'', vond Blind. ,,In de slotfase zijn we zelfs nog door het oog van de naald gekropen.'' Ajax-doelman Maarten Stekelenburg bewees zijn waarde door invaller Paulus Roiha in de slotfase van de gelijkmaker af te houden. Huntelaar: ,,We hadden onze mogelijkheden beter uit moeten spelen. Waar dat aan lag? Vaak ontbrak het aan een goede eindpass. Een andere keer stond iemand buitenspel.''
Met zeges op Willem II en ADO Den Haag kan in elk geval met vertrouwen worden toegeleefd naar het komende duel tegen RBC Roosendaal. Ajax en RBC kruisen volgende week zondag de sportieve degens in de Amsterdam ArenA.
Bullshit, dat zal sowieso niet gebeuren en het home heeft weinig met de actie van vrijdag te maken, dus valt niet te rechtvaardigen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef Schanulleke het volgende:
Niets doen helpt zeker niets. Wat mij betreft mag het dicht tot alle 70 'helden' zich gemeld hebben.
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Die relschoppers zijn imo geen supporters, gewoon berechten onder het terorisme recht
quote:
Als er redelijkerwijs aangenomen kan worden dat de 70 van vrijdag uit het midden van de vaste bezoekers komen helpt het wel degelijk om de gehele groep daar op aan te spreken. Dat stimuleert de zelfreinigende werking van zo'n groep.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bullshit, dat zal sowieso niet gebeuren en het home heeft weinig met de actie van vrijdag te maken, dus valt niet te rechtvaardigen.
Volgens mij ook niet.quote:
Misschien waren het ook wel vaste bezoekers van de Efteling, zullen we die dan ook maar sluitenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als er redelijkerwijs aangenomen kan worden dat de 70 van vrijdag uit het midden van de vaste bezoekers komen helpt het wel degelijk om de gehele groep daar op aan te spreken. Dat stimuleert de zelfreinigende werking van zo'n groep.
Jij wilt dus gewoon pappen en nathouden. Dat gaat helpen!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien waren het ook wel vaste bezoekers van de Efteling, zullen we die dan ook maar sluiten
Kom op zeg, wat een onzin met je aannames en het duperen van duizenden echte supporters door een paar debielen.
Alsof alle kandidaat-deelnemers aan een confrontatie wedstrijd-bezoekende supporters zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef Cordoba32 het volgende:
De eerste wedstrijd, dat Ajax speelt en Ado niet, is tegen Inter. Zal wel veeel politie komen denk ik
Inderdaad, wapens zul je overal wel vinden. Je voorkomt misschien weer een brandstichting, en als ze bij het Home niet kunnen verzamelen dan zoeken ze wel iets andersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
Als Cohen besluit het home te sluiten, voorkomt hij wel brandstichting.
Maar goed, waarom zou het home moeten worden gesloten? Door al die wapens?
Wat lul je nou allemaal dom man. Je hebt nog geen argument genoemd en praat alleen maar onzin.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij wilt dus gewoon pappen en nathouden. Dat gaat helpen!![]()
Laat politie zich eens nuttig gaan maken en de daders van die brandstichting opsporen en beter toezicht houden om herhaling te voorkomen. Dan had die actie in Den Haag ook nooit geweest.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, wapens zul je overal wel vinden. Je voorkomt misschien weer een brandstichting, en als ze bij het Home niet kunnen verzamelen dan zoeken ze wel iets anders.
Sunrise?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, wapens zul je overal wel vinden. Je voorkomt misschien weer een brandstichting, en als ze bij het Home niet kunnen verzamelen dan zoeken ze wel iets anders.
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:46 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens ff heel iets anders, de doorbraak van Vermaelen vind ik echt een groot pluspunt dit jaar. Die jongen maakt af en toe nog wat foutjes, maar liever dat ie dat nu doet dan wanneer we volgend jaar in de halve finale cl staan.
Hij kiest voor voetballende oplossingen en heeft een goeie pass in de benen. Ook vind ik zn tackle een groot wapen! Goed bezig die thomas![]()
Je bent echt heel erg naief als je dat denkt. Er zal alleen maar olie op het vuur gegooid worden. Maar gelukkig zie ik sluiting niet als reele optie. Met een beetje nadenken kan iedereen de gevolgen indenken namelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Schanulleke het volgende:
Sluiten is het overwegen waard. Ik hoop dat er eindelijk eens een bestuurder echt in wil grijpen, en dan worden er maar een paar duizend lui gedupeerd door dit soort randdebielen. Ik geloof oprecht dat dat er toe zal leiden dat de bereidheid om aangifte te doen tegen dit soort nageboortes daar enorm van toeneemt. Wat toe te juichen is.
Dan kun je elk housefeest ook wel verbieden.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
Natuurlijk zijn het niet alleen de wapens waarom Cohen overweegt het home te sluiten. Dingen als cocaine en speed zijn nou niet meteen de meest legale zaken.
op housefeesten wordt niets in de fik gestokenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan kun je elk housefeest ook wel verbieden.
Daar is ie weer:quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent echt heel erg naief als je dat denkt. Er zal alleen maar olie op het vuur gegooid worden. Maar gelukkig zie ik sluiting niet als reele optie. Met een beetje nadenken kan iedereen de gevolgen indenken namelijk.
Voor welke club ben jij eigenlijk? Want je praat vast wel anders als het om jouw eigen belangen gaat. Lekker makkelijk oordelen over anderen.
Ah, nu is het ook al de schuld van de Ajacieden dat hun eigen home in de fik gestoken wordt... Moet ik hier serieus op in gaan of wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op housefeesten wordt niets in de fik gestoken
Wat een nonargument. Het home is bedoeld om Ajax supporters de gelegenheid te geven bij elkaar te komen, om over Ajax te praten en inderdaad, te feesten. Niet om als centrale plaats voor harddrugs slikkende junks te fungeren.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan kun je elk housefeest ook wel verbieden.
Geloof je nou echt dat ze daar rekening mee gaan houden?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof alle kandidaat-deelnemers aan een confrontatie wedstrijd-bezoekende supporters zijn?
Ik zoek nog een plaatje voor een teletekstsupporter voor je. Wat kan jou dat home schelen, je komt er toch nooit. Nepperd.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daar is ie weer:
[afbeelding]
De MORAALRIDDER !!!
hoeft niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ah, nu is het ook al de schuld van de Ajacieden dat hun eigen home in de fik gestoken wordt... Moet ik hier serieus op in gaan of wat?
Ach ja, moet ik hier nog serieus op ingaan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een plaatje voor een teletekstsupporter voor je. Wat kan jou dat home schelen, je komt er toch nooit. Nepperd.
Wat een nonargument. Een housefeest is dat ook. Van mij mag er best harder opgetreden worden tegen (harddrugs) maar ga dat soort domme dingen nou niet als excuus gebruiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat een nonargument. Het home is bedoeld om Ajax supporters de gelegenheid te geven bij elkaar te komen, om over Ajax te praten en inderdaad, te feesten. Niet om als centrale plaats voor harddrugs slikkende junks te fungeren.
Staan in het vorige topicquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef Jopiler het volgende:
Ik ben op zoek naar de goals van Ajax van gisteren. Heb 'de wedstrijden' gemist, maar die worden niet online gezet door Talpa ivm rechten. Iemand de goals van Ajax en/of andere wedstrijden?
Doe maar niet, er komt toch weinig inhoudelijks uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach ja, moet ik hier nog serieus op ingaan?
Dat gebeurt vaak genoeg. Sterker nog, dat gebeurt in bijna elke kroeg/discotheek en veel vaker dan bij een voetbalclub/stadion.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeft niet.
maar ik denk dat als bezoekers van verschillende housefeesten met elkaar gaan vechten dat die housefeesten ook verboden zouden worden, en terecht
ik kom er toch nooit, dus mij maakt het niet veel uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
Lijkt wel of het meerendeel van de eigen supporters hier gewoon voor sluiting van het home is.
Je vindt het normaal dat er in het home harddrugs gebruikt worden? Ik zeg niet dat ik voor de sluiting van het home ben, maar begrijp de argumentatie van harddrugs wel als mogelijke overweging voor Cohen om dat te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een nonargument. Een housefeest is dat ook. Van mij mag er best harder opgetreden worden tegen (harddrugs) maar ga dat soort domme dingen nou niet als excuus gebruiken.
Lijkt wel of het meerendeel van de eigen supporters hier gewoon voor sluiting van het home is.
dat zijn kleine spontane ruzies. niet grote geplande debiele ruzies.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaak genoeg. Sterker nog, dat gebeurt in bijna elke kroeg/discotheek en veel vaker dan bij een voetbalclub/stadion.
*wake up call*
Persoonlijk lijkt mij het redelijk aannemelijk dat als het ajax supporters zijn die deze extreme dingen gedaan hebben ze regelmatig in het home kwamen, lijkt mij een mooie methode... Jij was het toch die vond dat er best een paar de dupe van de rest mochten worden als het ten goede van het team zou gaan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een nonargument. Een housefeest is dat ook. Van mij mag er best harder opgetreden worden tegen (harddrugs) maar ga dat soort domme dingen nou niet als excuus gebruiken.
Waar lees jij dat het er in het home harddrugs gebruikt zijn of worden? Heb ik nog nooit zien gebeuren en ik kom er toch echt wel regelmatig.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je vindt het normaal dat er in het home harddrugs gebruikt worden? Ik zeg niet dat ik voor de sluiting van het home ben, maar begrijp de argumentatie van harddrugs wel als mogelijke overweging voor Cohen om dat te doen.
ik oordeel toch niet gek.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
Dat bedoel ik dus, over iets oordelen terwijl je er geen fuck van weet of geen fuck interesseert. Lekker ook tegenover je mede-supporters, egoistische zooi.
Jij noemt jezelf ook ajax 'supporter' en komt nooit in het home. Je verdere vergelijking gaat helaas voor jou ook totaal niet op. Dat is in sportieve context, dit gaat gewoon over misdadigers. Die moet je individueel straffen, niet collectief.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt mij het redelijk aannemelijk dat als het ajax supporters zijn die deze extreme dingen gedaan hebben ze regelmatig in het home kwamen, lijkt mij een mooie methode... Jij was het toch die vond dat er best een paar de dupe van de rest mochten worden als het ten goede van het team zou gaan?
hij bedoelt dat die gekken die in Den Haag waren waarschijnlijk vaak in het home kwamen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf ook ajax 'supporter' en komt nooit in het home. Je verdere vergelijking gaat helaas voor jou ook totaal niet op. Dat is in sportieve context, dit gaat gewoon over misdadigers. Die moet je individueel straffen, niet collectief.
True, ik ben en blijf een ajax supporter, maar met deze maloten heb ik niets te maken. Het zijn criminelen die een link met Ajax hebben. Om ze individueel te kunnen straffen zul je ze collectief moeten achterhalenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf ook ajax 'supporter' en komt nooit in het home. Je verdere vergelijking gaat helaas voor jou ook totaal niet op. Dat is in sportieve context, dit gaat gewoon over misdadigers. Die moet je individueel straffen, niet collectief.
Oh ja, sorry, je moet de dealer niet straffen, maar alleen de gebruiker.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat het er in het home harddrugs gebruikt zijn of worden? Heb ik nog nooit zien gebeuren en ik kom er toch echt wel regelmatig.
Ik zag het ook nooit in de kroeg waar ik werktequote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat het er in het home harddrugs gebruikt zijn of worden? Heb ik nog nooit zien gebeuren en ik kom er toch echt wel regelmatig.
Waar baseer je dat dan op? Op dat ze Ajax 'supporters' zijn? Zie mijn quote. Het zou best kunnen natuurlijk, maar dat staat verder toch totaal los van die rellen in Den Haag?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij bedoelt dat die gekken die in Den Haag waren waarschijnlijk vaak in het home kwamen.
Ik ga er van uit dat het voor eigen gebruik was, volgens mij waren het ook geen grote hoeveelheden toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, je moet de dealer niet straffen, maar alleen de gebruiker.
Nee, ik noem de mensen in het home geen dealers, maar je begijpt mijn vergelijking wel.
Daarom, het gebeurt overal. Als je dat als argument op wilt dragen.... is het einde zoek.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag het ook nooit in de kroeg waar ik werkte.
als die mensen zich daar daadwerkelijk verzamelen staat het totaal niet los van de rellen in den haag natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat dan op? Op dat ze Ajax 'supporters' zijn? Zie mijn quote. Het zou best kunnen natuurlijk, maar dat staat verder toch totaal los van die rellen in Den Haag?
Zaterdag verzamelden ze zich bij de Arena. Ook maar sluiten?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als die mensen zich daar daadwerkelijk verzamelen staat het totaal niet los van de rellen in den haag natuurlijk.
het ligt natuurlijk aan het percentage van de mensen dat eraan meedoet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zaterdag verzamelden ze zich bij de Arena. Ook maar sluiten?
Inderdaad, gaat helemaal nergens over dit. Zijn gewoon normale supporters die daar komen, zelfs Bobby Haarms en die gast van de SVA (Daniel Dekker ofzo) komt er elke wedstrijd.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef BoNi het volgende:
Mensen die nooit in het home komen kunnen ook niet oordelen over het volk dat er komt.
Als ik sommige reacties hier lees dan heerst er het gevoel dat er in het home alleen volgesnoven hoolies lopen
Ga voor de grap eens binnen kijken, dan zul je zien dat dit zeker niet het geval is.
De zondag tegen FC Utrecht liep zelfs ons aller vriend, de heer Jaakke, er gewoon rustig rond.
Huh?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het ligt natuurlijk aan het percentage van de mensen dat eraan meedoet.
True, maar ik heb voor het gemak aangenomen dat mensen met een stadionverbod voor de Arena daar wel gewoon naar toe kunnen?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef BoNi het volgende:
Mensen die nooit in het home komen kunnen ook niet oordelen over het volk dat er komt.
Als ik sommige reacties hier lees dan heerst er het gevoel dat er in het home alleen volgesnoven hoolies lopen
Ga voor de grap eens binnen kijken, dan zul je zien dat dit zeker niet het geval is.
De zondag tegen FC Utrecht liep zelfs ons aller vriend, de heer Jaakke, er gewoon rustig rond.
Wie? De politie/ ME of de supporters onderling?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat ze daar rekening mee gaan houden?
Ja, ze schijnen zelfs nog gewoon winkels te mogen bezoeken.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
True, maar ik heb voor het gemak aangenomen dat mensen met een stadionverbod voor de Arena daar wel gewoon naar toe kunnen?
Dus dan is de kans ook redelijk groot dat deze eikels in het home zitten... en daar horen ze dan ook niet...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, ze schijnen zelfs nog gewoon winkels te mogen bezoeken.
Maar onze Jaakke lust er dan ook wel pap vanquote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef BoNi het volgende:
Een stadion verbod betekent geen home verbod dus wettelijk heb je geen poot om op te staan. Maar dan nog is het geen enkele reden om het home te sluiten. Een goed argument daarvoor heb ik nog steeds niet gehoord. Enkel wat loze onbeargumenteerde kreten gebaseerd op een hoop aannames.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dus dan is de kans ook redelijk groot dat deze eikels in het home zitten... en daar horen ze dan ook niet...
Misschien was het spul wel van hemquote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar onze Jaakke lust er dan ook wel pap van [afbeelding]
heb jij toevallig een bron met wat er allemaal gevonden is in het home?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een stadion verbod betekent geen home verbod dus wettelijk heb je geen poot om op te staan. Maar dan nog is het geen enkele reden om het home te sluiten. Een goed argument daarvoor heb ik nog steeds niet gehoord. Enkel wat loze onbeargumenteerde kreten gebaseerd op een hoop aannames.
Check: http://www.anp-photo.com/search.pp?page=1&ShowPicture=2383189"e:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb jij toevallig een bron met wat er allemaal gevonden is in het home?
haha er zitten ook gewoon tentstokken bijquote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Check: http://www.anp-photo.com/search.pp?page=1&ShowPicture=2383189&
als ze bij mij een inval zouden doen dan zouden ze ook zo'n soort verzameling vinden (behalve de ploertendoder dan).quote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Valt opzich wel mee, maar het zijn ook weer geen klapperpistooltjes.
Zie je dat pakje Marlboro niet dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
en hoe groot is de grote hoeveelheid harddrugs precies?
Een houseparty is ook bedoeld om bij elkaar te komen, om over muziek te praten en inderdaad, te feesten. En wel eens op een houseparty geweest? Daar staat 70% zo strak als een banaan. Daar loopt ook geteisem rond. Moeten we dan die housepartys maar afschaffen?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat een nonargument. Het home is bedoeld om Ajax supporters de gelegenheid te geven bij elkaar te komen, om over Ajax te praten en inderdaad, te feesten. Niet om als centrale plaats voor harddrugs slikkende junks te fungeren.
ik zie volgens mij wel 4 van die envelopjes liggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie je dat pakje Marlboro niet dan?
78 kilo, 35 gram en twee pilletjes waarvan nog niet duidelijk is of het nou kingetjes zijn of XTC is...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
en hoe groot is de grote hoeveelheid harddrugs precies?
ik wil graag weten wie de waarheid spreekt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
78 kilo, 35 gram en twee pilletjes waarvan nog niet duidelijk is of het nou kingetjes of XTC is...
Wat wil je er nou mee bereiken dat allemaal te weten te komen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |