quote:Op maandag 13 februari 2006 14:46 schreef SoA-Holic het volgende:
Trouwens ff heel iets anders, de doorbraak van Vermaelen vind ik echt een groot pluspunt dit jaar. Die jongen maakt af en toe nog wat foutjes, maar liever dat ie dat nu doet dan wanneer we volgend jaar in de halve finale cl staan.
Hij kiest voor voetballende oplossingen en heeft een goeie pass in de benen. Ook vind ik zn tackle een groot wapen! Goed bezig die thomas![]()
Je bent echt heel erg naief als je dat denkt. Er zal alleen maar olie op het vuur gegooid worden. Maar gelukkig zie ik sluiting niet als reele optie. Met een beetje nadenken kan iedereen de gevolgen indenken namelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Schanulleke het volgende:
Sluiten is het overwegen waard. Ik hoop dat er eindelijk eens een bestuurder echt in wil grijpen, en dan worden er maar een paar duizend lui gedupeerd door dit soort randdebielen. Ik geloof oprecht dat dat er toe zal leiden dat de bereidheid om aangifte te doen tegen dit soort nageboortes daar enorm van toeneemt. Wat toe te juichen is.
Dan kun je elk housefeest ook wel verbieden.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Roeni3 het volgende:
Natuurlijk zijn het niet alleen de wapens waarom Cohen overweegt het home te sluiten. Dingen als cocaine en speed zijn nou niet meteen de meest legale zaken.
op housefeesten wordt niets in de fik gestokenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan kun je elk housefeest ook wel verbieden.
Daar is ie weer:quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent echt heel erg naief als je dat denkt. Er zal alleen maar olie op het vuur gegooid worden. Maar gelukkig zie ik sluiting niet als reele optie. Met een beetje nadenken kan iedereen de gevolgen indenken namelijk.
Voor welke club ben jij eigenlijk? Want je praat vast wel anders als het om jouw eigen belangen gaat. Lekker makkelijk oordelen over anderen.
Ah, nu is het ook al de schuld van de Ajacieden dat hun eigen home in de fik gestoken wordt... Moet ik hier serieus op in gaan of wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op housefeesten wordt niets in de fik gestoken
Wat een nonargument. Het home is bedoeld om Ajax supporters de gelegenheid te geven bij elkaar te komen, om over Ajax te praten en inderdaad, te feesten. Niet om als centrale plaats voor harddrugs slikkende junks te fungeren.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan kun je elk housefeest ook wel verbieden.
Geloof je nou echt dat ze daar rekening mee gaan houden?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof alle kandidaat-deelnemers aan een confrontatie wedstrijd-bezoekende supporters zijn?
Ik zoek nog een plaatje voor een teletekstsupporter voor je. Wat kan jou dat home schelen, je komt er toch nooit. Nepperd.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daar is ie weer:
[afbeelding]
De MORAALRIDDER !!!
hoeft niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ah, nu is het ook al de schuld van de Ajacieden dat hun eigen home in de fik gestoken wordt... Moet ik hier serieus op in gaan of wat?
Ach ja, moet ik hier nog serieus op ingaan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een plaatje voor een teletekstsupporter voor je. Wat kan jou dat home schelen, je komt er toch nooit. Nepperd.
Wat een nonargument. Een housefeest is dat ook. Van mij mag er best harder opgetreden worden tegen (harddrugs) maar ga dat soort domme dingen nou niet als excuus gebruiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:57 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat een nonargument. Het home is bedoeld om Ajax supporters de gelegenheid te geven bij elkaar te komen, om over Ajax te praten en inderdaad, te feesten. Niet om als centrale plaats voor harddrugs slikkende junks te fungeren.
Staan in het vorige topicquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef Jopiler het volgende:
Ik ben op zoek naar de goals van Ajax van gisteren. Heb 'de wedstrijden' gemist, maar die worden niet online gezet door Talpa ivm rechten. Iemand de goals van Ajax en/of andere wedstrijden?
Doe maar niet, er komt toch weinig inhoudelijks uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach ja, moet ik hier nog serieus op ingaan?
Dat gebeurt vaak genoeg. Sterker nog, dat gebeurt in bijna elke kroeg/discotheek en veel vaker dan bij een voetbalclub/stadion.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeft niet.
maar ik denk dat als bezoekers van verschillende housefeesten met elkaar gaan vechten dat die housefeesten ook verboden zouden worden, en terecht
ik kom er toch nooit, dus mij maakt het niet veel uit.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
Lijkt wel of het meerendeel van de eigen supporters hier gewoon voor sluiting van het home is.
Je vindt het normaal dat er in het home harddrugs gebruikt worden? Ik zeg niet dat ik voor de sluiting van het home ben, maar begrijp de argumentatie van harddrugs wel als mogelijke overweging voor Cohen om dat te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een nonargument. Een housefeest is dat ook. Van mij mag er best harder opgetreden worden tegen (harddrugs) maar ga dat soort domme dingen nou niet als excuus gebruiken.
Lijkt wel of het meerendeel van de eigen supporters hier gewoon voor sluiting van het home is.
dat zijn kleine spontane ruzies. niet grote geplande debiele ruzies.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaak genoeg. Sterker nog, dat gebeurt in bijna elke kroeg/discotheek en veel vaker dan bij een voetbalclub/stadion.
*wake up call*
Persoonlijk lijkt mij het redelijk aannemelijk dat als het ajax supporters zijn die deze extreme dingen gedaan hebben ze regelmatig in het home kwamen, lijkt mij een mooie methode... Jij was het toch die vond dat er best een paar de dupe van de rest mochten worden als het ten goede van het team zou gaan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een nonargument. Een housefeest is dat ook. Van mij mag er best harder opgetreden worden tegen (harddrugs) maar ga dat soort domme dingen nou niet als excuus gebruiken.
Waar lees jij dat het er in het home harddrugs gebruikt zijn of worden? Heb ik nog nooit zien gebeuren en ik kom er toch echt wel regelmatig.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je vindt het normaal dat er in het home harddrugs gebruikt worden? Ik zeg niet dat ik voor de sluiting van het home ben, maar begrijp de argumentatie van harddrugs wel als mogelijke overweging voor Cohen om dat te doen.
ik oordeel toch niet gek.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
Dat bedoel ik dus, over iets oordelen terwijl je er geen fuck van weet of geen fuck interesseert. Lekker ook tegenover je mede-supporters, egoistische zooi.
Jij noemt jezelf ook ajax 'supporter' en komt nooit in het home. Je verdere vergelijking gaat helaas voor jou ook totaal niet op. Dat is in sportieve context, dit gaat gewoon over misdadigers. Die moet je individueel straffen, niet collectief.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt mij het redelijk aannemelijk dat als het ajax supporters zijn die deze extreme dingen gedaan hebben ze regelmatig in het home kwamen, lijkt mij een mooie methode... Jij was het toch die vond dat er best een paar de dupe van de rest mochten worden als het ten goede van het team zou gaan?
hij bedoelt dat die gekken die in Den Haag waren waarschijnlijk vaak in het home kwamen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf ook ajax 'supporter' en komt nooit in het home. Je verdere vergelijking gaat helaas voor jou ook totaal niet op. Dat is in sportieve context, dit gaat gewoon over misdadigers. Die moet je individueel straffen, niet collectief.
True, ik ben en blijf een ajax supporter, maar met deze maloten heb ik niets te maken. Het zijn criminelen die een link met Ajax hebben. Om ze individueel te kunnen straffen zul je ze collectief moeten achterhalenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf ook ajax 'supporter' en komt nooit in het home. Je verdere vergelijking gaat helaas voor jou ook totaal niet op. Dat is in sportieve context, dit gaat gewoon over misdadigers. Die moet je individueel straffen, niet collectief.
Oh ja, sorry, je moet de dealer niet straffen, maar alleen de gebruiker.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat het er in het home harddrugs gebruikt zijn of worden? Heb ik nog nooit zien gebeuren en ik kom er toch echt wel regelmatig.
Ik zag het ook nooit in de kroeg waar ik werktequote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat het er in het home harddrugs gebruikt zijn of worden? Heb ik nog nooit zien gebeuren en ik kom er toch echt wel regelmatig.
Waar baseer je dat dan op? Op dat ze Ajax 'supporters' zijn? Zie mijn quote. Het zou best kunnen natuurlijk, maar dat staat verder toch totaal los van die rellen in Den Haag?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij bedoelt dat die gekken die in Den Haag waren waarschijnlijk vaak in het home kwamen.
Ik ga er van uit dat het voor eigen gebruik was, volgens mij waren het ook geen grote hoeveelheden toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, je moet de dealer niet straffen, maar alleen de gebruiker.
Nee, ik noem de mensen in het home geen dealers, maar je begijpt mijn vergelijking wel.
Daarom, het gebeurt overal. Als je dat als argument op wilt dragen.... is het einde zoek.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag het ook nooit in de kroeg waar ik werkte.
als die mensen zich daar daadwerkelijk verzamelen staat het totaal niet los van de rellen in den haag natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat dan op? Op dat ze Ajax 'supporters' zijn? Zie mijn quote. Het zou best kunnen natuurlijk, maar dat staat verder toch totaal los van die rellen in Den Haag?
Zaterdag verzamelden ze zich bij de Arena. Ook maar sluiten?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als die mensen zich daar daadwerkelijk verzamelen staat het totaal niet los van de rellen in den haag natuurlijk.
het ligt natuurlijk aan het percentage van de mensen dat eraan meedoet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zaterdag verzamelden ze zich bij de Arena. Ook maar sluiten?
Inderdaad, gaat helemaal nergens over dit. Zijn gewoon normale supporters die daar komen, zelfs Bobby Haarms en die gast van de SVA (Daniel Dekker ofzo) komt er elke wedstrijd.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef BoNi het volgende:
Mensen die nooit in het home komen kunnen ook niet oordelen over het volk dat er komt.
Als ik sommige reacties hier lees dan heerst er het gevoel dat er in het home alleen volgesnoven hoolies lopen
Ga voor de grap eens binnen kijken, dan zul je zien dat dit zeker niet het geval is.
De zondag tegen FC Utrecht liep zelfs ons aller vriend, de heer Jaakke, er gewoon rustig rond.
Huh?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het ligt natuurlijk aan het percentage van de mensen dat eraan meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |