"Je moet roeien met de zonder riemen die je hebt."quote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef DeTolk het volgende:
mijn TT: Tsja...
Hij vind dat het bij Ajax niet goed gaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou lijkt me wel, elders kan hij met veel meer plezier voetballen en zich ontwikkelen. Bij Ajax gaat dat op het moment niet goed. Dan kun je beter actie ondernemen en vertrekken.
Ik vind dat de houding van het publiek naar een speler los staat van hoe de trainer het doet. Je eigen spelers uitfluiten doe je niet. Punt. Daar mag Blind zeker wel wat van zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef twi het volgende:
Blind zegt ook dat het publiek zich schandelijk naar 1 speler toe uitliet. Ben ik met hem eens, maar dan moet hij toch eerst even naar zichzelf kijken.
Ik heb hetzelfde. Volgens mij is daar een woord voor: berusting.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:51 schreef twi het volgende:
Ligt het aan mij dat ik, wellicht wel balend, me hier steeds makkelijker overheen kan zetten?
Uiteraard, maar op het moment dat zo'n speler dan gewoon niet in de wedstrijd zit, moet je niet een speler die wel goed in de wedstrijd zit gaan wisselen. Juanfran en Emanuelson zouden immers prima samen in een elftal kunnen spelen, 1 van de 2 links op het middenveld.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:51 schreef Roeni3 het volgende:
Ik vind dat de houding van het publiek naar een speler los staat van hoe de trainer het doet. Je eigen spelers uitfluiten doe je niet. Punt. Daar mag Blind zeker wel wat van zeggen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Volgens mij is daar een woord voor: berusting gewenning
Daar heeft hij gelijk in, schandalig dat hij vanaf minuut 1 werd uitgefloten. Maar als Blind zelf ook enig inzicht had gehad, had hij hem gewoon eerder gewisseld. Zoals gezegd, Juanfran zat 10x zo goed in de wedstrijd als Boukhari.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Danny in de persconferentie: " Ik vind niet dat het publiek bepaald wie er gewisseld word, Boukari verdient het niet om uitgefloten te worden... Zeker niet in de eerste minuut"
Ik ben het met Blind eens..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Danny in de persconferentie: " Ik vind niet dat het publiek bepaald wie er gewisseld word, Boukari verdient het niet om uitgefloten te worden... Zeker niet in de eerste minuut"
Een door de wol geverfde buitenlandse coach. In ieder geval iemand die de nodige ervaring heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:57 schreef Messenga het volgende:
Iedereen roept dan wel "Jaa, Blind kan dr niks van, die mag der uit".
Voor wie dan?
Makkelijk, je snuitje voor het eerst laten zien op een weekend waarop het de concurrentie niet makkelijk vergaatquote:Op zondag 15 januari 2006 16:56 schreef venomsnake het volgende:
quote:'De deur staat open voor Julien Escude'
Zondag 15 januari, door SV, Amsterdam, 12.27u GMT+01.00, Skysports
Het Franse Socheax wil graag spoedig met Ajax-verdediger Julien Escude gaan praten over een transfer. Dit verklaarde voorzitter Jean-Claude Plessis tegenover Skysports.
'De deur staat open voor Escude', aldus de preses, die met hevige concurrentie te maken heeft. AS Monaco en Sevilla willen de Fransman ook graag inlijven. Volgens het medium hebben de Spanjaarden de beste papieren.
Noem er maar eens een paar die dat bij Ajax willen doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een door de wol geverfde buitenlandse coach. In ieder geval iemand die de nodige ervaring heeft.
Ja, maar dat gaat toch nooit gebeurenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:57 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik ben het met Blind eens..
Stel dat Boukari 2 goals maakte vandaag.. wat is dan de houding van het publiek? na de zielige fluit concerten
Dat zou ik wel eens graag willen zien.
Toch zonde, en enorm zielig voor Julien. Zich zo ingezet om Nederlands te leren, na een wat twijfelachtige eerste paar maanden zich uitstekend teruggespeeld in het elftal en nu zo uit de gratie geraakt. Kan eigenlijk ook niet door de beugel.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef Nashje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |