quote:Persbureau Reuters meldt dat Edgar Davids overweegt om terug te keren naar Ajax. In Amsterdam debuteerde Davids in het seizoen 1991-1992 met dertien duels en twee goals op het hoogste niveau.
De 33-jarige Pitbull is er nog niet helemaal uit. "Het is een moeilijke beslissing. Ik weet het nog niet. Uiteindelijk wil je toch terug naar huis. Het probleem is dat ik het hier enorm naar m'n zin heb. Tottenham is een goede omgeving voor me. Bovendien zijn er perfecte mogelijkheden om te presteren. We hebben een geweldig team, met spelers die uit zullen groeien tot wereldtoppers, zonder twijfel. Mijn contract duurt bovendien nog een jaar. Ik moet er nog maar eens goed over praten met een aantal mensen."
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:41 schreef Urquhart het volgende:
Even een overzicht van de geruchten na een rondje internet. Voor wat het waard is
- Ajax niet geinteresseerd in Hasan Sas
- Tumer Metin is optie als Davids niet komt, Schaars wordt nl moeilijk
- Davids twijfelt nog, maakt binnenkort beslissing
- Ogararu bijna rond
- Kromkamp definitief van de baan
- Pocognoli twijfelt of hij wel naar jong ajax wil
- Ajax richt doelen dus op Nicolita
- Defour begint moeilijke zaak te worden
- Mendes nog in wachtkamer
- Cziommer nog in wachtkamer
- Boukhari gaat liever naar buitenland, als geen goede club dan Ajax
- AZ doet deze week bod op Luirink; Luirink heeft voorkeur voor Ajax
- Ajax wacht af op Mathijssen
Ik zeg: Als Arsenal de CL wint, komt Davids naar Ajax.quote:
Dat zou best wel eens kunnen ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg: Als Arsenal de CL wint, komt Davids naar Ajax.Winnen ze 'm niet, blijft 'ie bij de Spurs.
Leg eens uitquote:Op zondag 7 mei 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg: Als Arsenal de CL wint, komt Davids naar Ajax.Winnen ze 'm niet, blijft 'ie bij de Spurs.
Ajaciedje van mequote:
Was het niet zo dat de winnaar zich niet automatisch plaatst voor de CL? Was hetzelfde gevalletje met Liverpool vorig jaar.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Als Arse de CL wint, gaan zij ipv de huidige nummer 4, Tottenham, naar de voorronde CLquote:
Klopt. Ten faveure van de laatstgeklasseerde Engelse ploeg wel te verstaan...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de winnaar zich niet automatisch plaatst voor de CL? Was hetzelfde gevalletje met Liverpool vorig jaar.
Dat hebben ze na dat debacle dus veranderd. Ik geloof zelfs dat Arsenal dan direct de tweede plaats overneemt, en SCUM/Liverpool dan zelfs de kwalificatiewedstrijden moeten spelen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:20 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de winnaar zich niet automatisch plaatst voor de CL? Was hetzelfde gevalletje met Liverpool vorig jaar.
Het lijkt me toch niet dat Ajax hem wilquote:Op zondag 7 mei 2006 12:16 schreef Black-Death het volgende:
- AZ doet deze week bod op Luirink; Luirink heeft voorkeur voor Ajax
Nee, ik heb liever dat we verliezenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef Houniet het volgende:
Mijn voorspelling:
34ste minuut Farfan
54ste minuut Huntelaar
78ste minuut Babel
Eindstand: 1-2
Kunnen jullie hiermee leven?
Nee, ik eigenlijk ook niet. Hoe dan ook weet je welke conclusies aan deze wedstrijd zitten .. of Ajax nou verliest of wint. Maar .. ik denk dat als het 17:55 uur is, de spanning wel wat gaat toenemenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef -Wolf- het volgende:
Vreemd genoeg kan ik van deze wedstrijd niet echt zenuwachtig worden. Als het nou de finale van de CL was, was het een ander verhaal geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |