Je mag hem veranderen van mijquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:40 schreef Messenga het volgende:
Mijn TT was leuker
Maar ik had em nog niet geopend.
Ik had: Het grote AFC Ajax-topic #338 : Zondag 0-10 voor 020.
whehehequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] HAHA!
Hendrie, wat een hoofd!
Hmmmm, als ie zoals gister speelt dan mag ie zker blijvequote:21/4/2006 - AD: Boukhari mag wellicht toch blijven
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad hebben de optredens van Boukhari de laatste tijd de clubleiding aan het denken gezet. Mogelijk zou de club de mentaal sterke middenvelder toch een contractverlenging willen aanbieden. Zelf zinspeelt hij echter op een vertrek naar het buitenland. "We hebben met elkaar gesproken.Echt veel valt daar nog niet over te zeggen. Ik wil in principe naar het buitenland. Dat heb ik een tijdje geleden al besloten, maar ik neem de tijd om een goede keuze te maken."
Ajax Netwerk
De behandeling die hij van het Ajax-publiek kreeg speelt mogelijk mee in zijn keuze: "Misschien wel, maar ik ben daar nu niet mee bezig. Het is gebeurd, ik heb het achter me gelaten. Tegelijk zal ik het nooit vergeten, ik vind het nog net zo schandalig als toen. Dat wil niet zeggen dat ik niet mijn best doe voor de supporters. Dat doe ik altijd. De mensen hebben voor veel geld een kaartje gekocht, wij als voetballers moeten ze daar iets voor teruggeven. Ik vind dat een voorrecht hoor, begrijp me goed."
Ik snap dat echt niet hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmmmm, als ie zoals gister speelt dan mag ie zker blijve
Nee weet ik maar als ie steeds zoals gister zou spelen bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor.
Meneer speelt weer eens een leuke wedstrijd, net als toen tegen PSV voor de JC-schaal en moet gelijk maar weer een nieuw contract krijgen. Elke speler zal vast wel eens een keer boven zijn kunnen uit stijgen en een goede dag hebben, maar moet je daarom die overige dramatische minuten dan maar vergeten?
Het was overall nog steeds te slecht voor Ajax om daadwerkelijk een constante verbetering te zijn. Hopelijk kan ie leuk ballen in het buitenland volgend seizoen. Het is hem gegund.
Heerlijk!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Trancelocator het volgende:
Nu ook op Ultrasuid een samenvatting te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |