quote:Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet. Meer zwart ziet er meer intimiderend uit.
idd, heerlijke sfeer beeldenquote:
Aaitjequote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 23 april 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
En nu tegen Ron, Jans & de Kinderen.
Kan nog wel eens veel lastiger worden dan tegen Feyenoord.
laten we het maar hopen dan jaquote:Op zondag 23 april 2006 16:47 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Groningen het wel zal voelen hoor, die zijn het echt niet gewend om 3 weken lang 2 wedstrijden per week te spelen.
Inderdaad, dat is slecht voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 23 april 2006 16:49 schreef Nashje het volgende:
We moeten van Groningen winnen. Zou toch kut zijn als die voorronde CL spelen.
Precies, en ik schat f'noord ook hoger in dan Groningen. Ze spelen op hun toppen van hun tenen, die gasten kunnen elk moment instorten. En ik heb net die wedstrijd tegen AZ gezien, de verdediging zag er soms onzeker uit met Luirink en Sankoh. Ajax moet het thuis al direct afmaken dmv vol de aanval te kiezen.quote:Op zondag 23 april 2006 16:47 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Groningen het wel zal voelen hoor, die zijn het echt niet gewend om 3 weken lang 2 wedstrijden per week te spelen.
Ja, opzich wel. Maar dat is dus het risico, daar heeft de KNVB blijkbaar geen moeite mee.quote:Op zondag 23 april 2006 16:49 schreef Nashje het volgende:
We moeten van Groningen winnen. Zou toch kut zijn als die voorronde CL spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |