of
Heb die onderste ff opnieuw gemaakt (zat teveel ruimte tussen sommige puntjes en letters).
Over die tribal van p$v, die is erg stoer, denk alleen dat dat voor AJAX iets moeilijker is.
Die since 1900 ken ik
is een mooie maar dat hoef ik er niet bij.
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 07-05-2003 12:23]
quote:Jubileumtopic!!!
Op woensdag 7 mei 2003 12:11 schreef Doopy-X- het volgende:
en weer verder
*snel naar Hools loopt voor champagne...!!!
http://home.wanadoo.nl/psvoost/fotos_tattoos.html
Die linksbovenaan is zo een tribal.
quote:nop, ga hem pas na de zomer zetten dus heb nog ff
Op woensdag 7 mei 2003 12:12 schreef zjroentje het volgende:
Al beslist over de tattoo?
quote:Wil je perse een van die twee hebben?
Op woensdag 7 mei 2003 12:16 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
nop, ga hem pas na de zomer zetten dus heb nog ff
quote:zal wel zoiets worden, wil geen logo...
Op woensdag 7 mei 2003 12:17 schreef zjroentje het volgende:[..]
Wil je perse een van die twee hebben?
http://home.wanadoo.nl/ajaxamsterdam/tattoos/
Vele Ajax-tattoos.
quote:Alleen Ajax in dat lettertype lijkt me ook mooi.
Op woensdag 7 mei 2003 12:18 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zal wel zoiets worden, wil geen logo...
quote:die kon ik al, but tnx
Op woensdag 7 mei 2003 12:19 schreef Bobu het volgende:
Wsl zelf al gevonden, maar kijk ook eens ophttp://home.wanadoo.nl/ajaxamsterdam/tattoos/
Vele Ajax-tattoos.
quote:weet iemand het lettertype van die since 1900?
Op woensdag 7 mei 2003 12:19 schreef zjroentje het volgende:[..]
Alleen Ajax in dat lettertype lijkt me ook mooi.
edit: la maar, is ook Old English maar dan andere style, ff zoeke
edit2: kan hem niet vinden
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 07-05-2003 12:54]
Naja, ik zou het eigenlijk allebei niet laten doen. Maar als jij zoiets wilt, zie hierboven .
IRNA: Ajax bekijkt Iraanse spits
IRNA (Islamic Republic News Agency) meldt vandaag op basis van een bericht in de krant Al Ittihad dat Ajax de Iraanse spits Farhad Majidi zou volgen. Het contract van de Iraniër bij Al Wasl loopt aan het einde van het seizoen af. Al Ittihad komt uit in de competitie van de Verenigde Arabische Emiraten. Het persbureau noemt de hoofdcoach van de Amsterdammers overigens consequent 'Hooker'.
http://www.irna.com/en/sport/030507131619.esp.shtml
http;//ajax.netwerk.to
eeeh
quote:Dat is goed, want dan zou hij wél makkelijk terug kunnen komen. Maar dan hebben we een Afrikaans international erbij en die jongens zijn wel erg vaak weg (vooral in van die stabiele landen als Angola kunnen spelers wel eens wat langer wegblijven dan de bedoeling) dus of we dat nou willen
De voetbalbond van Angola stelt pogingen in het werk om Nando Rafael te strikken voor het nationale elftal van Angola. Dat meldt de BBC vandaag. Rafael ontvluchtte Angola het door een burgeroorlog getroffen land negen jaar geleden. Nu hij doorbreekt op het hoogste niveau bij Hertha BSC heeft de Angolese bond haar oog laten vallen op de talentvolle aanvaller. Zelf zou hij een voorkeur hebben voor het Nederlands elftal. Dan zal hij wel eerst een nederlands paspoort moeten krijgen. Het naturalisatieproces loopt nog steeds.
Wel mooi dat hij liever voor het Nederlands Elftal wil uitkomen. Maar ja, dan moet hij wel de Nederlandse nationaliteit hebben
.
quote:Wie wil er nou voor buitenlanders voetballen?
Op woensdag 7 mei 2003 16:48 schreef keeper het volgende:[..]
Dat is goed, want dan zou hij wél makkelijk terug kunnen komen. Maar dan hebben we een Afrikaans international erbij en die jongens zijn wel erg vaak weg (vooral in van die stabiele landen als Angola kunnen spelers wel eens wat langer wegblijven dan de bedoeling) dus of we dat nou willen
.
Wel mooi dat hij liever voor het Nederlands Elftal wil uitkomen. Maar ja, dan moet hij wel de Nederlandse nationaliteit hebben
![]()
.
beetje vage spelers vind ik dat, maarja zulke spelers hebben we al in het nederlands elftal dus 1 erbij maakt ook weinig uit.
is die gozer echt zo goed dan?
quote:zeker geen ajax-fan?
Op woensdag 7 mei 2003 17:08 schreef snowwie2 het volgende:[..]
Wie wil er nou voor buitenlanders voetballen?
Ik ga toch ook niet me beschikbaar stellen voor syrie?
beetje vage spelers vind ik dat, maarja zulke spelers hebben we al in het nederlands elftal dus 1 erbij maakt ook weinig uit.is die gozer echt zo goed dan?
en jij bent zeker ook niet in syrie geboren waarna nadat op 9 jarige leeftijd je ouders vermoord werden je naar nederland vluchtte?
quote:Ja, ik had ff gebeld en hij zei dat hij het in gewoon Old English had.....
Op woensdag 7 mei 2003 16:45 schreef Doopy-X- het volgende:
NOORD-414, zou jij aan je neef kunnen vragen welk lettertype dat is?
quote:hoe KAN dat nou, overal op i-net zie je de old english die niet hetzelfde is
Op woensdag 7 mei 2003 19:59 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
Ja, ik had ff gebeld en hij zei dat hij het in gewoon Old English had.....
ter vergelijking:
fuckzzz
iig bedankt voor het bellen
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 07-05-2003 20:33]
quote:uiteraard
Op woensdag 7 mei 2003 20:01 schreef GerardVanAs het volgende:
Ah, weer Ajax in hoofdletters in de titel, zoals het hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |