Ik opende hem met nog twee posts te gaan zodat ik een linkje naar dit topic kan plaatsen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
te vroeg?
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef PJORourke het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
KAMPIOENEN
Welk knaapje had je op het oog die bij Ajax past?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:56 schreef Roi het volgende:
Ik vindt dat ze beter een knaapje uit Brazilie ofzo hadden kunnnen halen dan een speler van een paar miljoen, die altijd op de bank zit. En het eigenlijk alleen nog maar 1toernooitje goed heeft gedaan.
*tvpquote:Op donderdag 30 december 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Charisteas lalalalalalalaaaaaaaaaaa...
Leuk, nog een Ledezma halen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:56 schreef Roi het volgende:
Ik vindt dat ze beter een knaapje uit Brazilie ofzo hadden kunnnen halen dan een speler van een paar miljoen, die altijd op de bank zit. En het eigenlijk alleen nog maar 1toernooitje goed heeft gedaan.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:26 schreef JaWi het volgende:
http://oudesite.ajax.nl/club/spelers/9798/ledezma.html!
als hij in vorm zou zijn dan is het denk ik wel terecht.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens, Ajax wil 4 miljoen vragen voor Sonck, vinden jullie dat ook niet wat veel??
Veel op basis van zijn prestaties. Genoeg op basis van zijn salaris en transfersom.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens, Ajax wil 4 miljoen vragen voor Sonck, vinden jullie dat ook niet wat veel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |