Ik opende hem met nog twee posts te gaan zodat ik een linkje naar dit topic kan plaatsen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
te vroeg?
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef PJORourke het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
KAMPIOENEN
Welk knaapje had je op het oog die bij Ajax past?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:56 schreef Roi het volgende:
Ik vindt dat ze beter een knaapje uit Brazilie ofzo hadden kunnnen halen dan een speler van een paar miljoen, die altijd op de bank zit. En het eigenlijk alleen nog maar 1toernooitje goed heeft gedaan.
*tvpquote:Op donderdag 30 december 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Charisteas lalalalalalalaaaaaaaaaaa...
Leuk, nog een Ledezma halen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:56 schreef Roi het volgende:
Ik vindt dat ze beter een knaapje uit Brazilie ofzo hadden kunnnen halen dan een speler van een paar miljoen, die altijd op de bank zit. En het eigenlijk alleen nog maar 1toernooitje goed heeft gedaan.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:26 schreef JaWi het volgende:
http://oudesite.ajax.nl/club/spelers/9798/ledezma.html!
als hij in vorm zou zijn dan is het denk ik wel terecht.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens, Ajax wil 4 miljoen vragen voor Sonck, vinden jullie dat ook niet wat veel??
Veel op basis van zijn prestaties. Genoeg op basis van zijn salaris en transfersom.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens, Ajax wil 4 miljoen vragen voor Sonck, vinden jullie dat ook niet wat veel??
Jawel joh, da's die gast die in een of andere schietpartij in een duister cafe in Costa Rica betrokken was.quote:
sonckquote:Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, da's die gast die in een of andere schietpartij in een duister cafe in Costa Rica betrokken was.
criminelen zat in amsterdamquote:Op donderdag 30 december 2004 14:05 schreef Roi het volgende:
Nou niet specifiek iemand, maar er lopen daar zoveel crimineeltjes rond die wel kunnen voetballen. En ook graag naar Ajax zouden willen gaan ! (Lage salaris natuurlijk, en na 2jaar gaat ie weg naar een clubje in Italie en verdient ajax weer wat geld!)
Hoezo tweede? Dat vind ik gewoon shit onzin. De beste moet spelen niks v an te voren tweede of derde of eerste. Niet goed spelen er gewoon uit en een betere neerzetten.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Babel heeft in een persoonlijk gesprek van ome Ronald gehoord dat hij sowieso tweede man is als nummer 9 en zeker genoeg minuten gaat maken.
Nou ik denk dat er alsnog een opvolger van Trabelsi komt in de zomer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Aangezien Ajax geen verdedigers zoekt, zal ik het niet te serieus nemen als ik jou was.
Ik zat ook aan Zlatan te denkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Ik doe mee met Zlatan Ibrahimovic en Ryan BABEL, gedeelde eerste plaats.
Mja das in die babes en beer teasers bar op de damrakquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Zlatan gaat al goed dus.
Rosales in de VI met Nederlandse kerstmeiden, die ouwe snoeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |