Ik opende hem met nog twee posts te gaan zodat ik een linkje naar dit topic kan plaatsen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
te vroeg?
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef PJORourke het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
KAMPIOENEN
Welk knaapje had je op het oog die bij Ajax past?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:56 schreef Roi het volgende:
Ik vindt dat ze beter een knaapje uit Brazilie ofzo hadden kunnnen halen dan een speler van een paar miljoen, die altijd op de bank zit. En het eigenlijk alleen nog maar 1toernooitje goed heeft gedaan.
*tvpquote:Op donderdag 30 december 2004 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Charisteas lalalalalalalaaaaaaaaaaa...
Leuk, nog een Ledezma halen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:56 schreef Roi het volgende:
Ik vindt dat ze beter een knaapje uit Brazilie ofzo hadden kunnnen halen dan een speler van een paar miljoen, die altijd op de bank zit. En het eigenlijk alleen nog maar 1toernooitje goed heeft gedaan.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:26 schreef JaWi het volgende:
http://oudesite.ajax.nl/club/spelers/9798/ledezma.html!
als hij in vorm zou zijn dan is het denk ik wel terecht.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens, Ajax wil 4 miljoen vragen voor Sonck, vinden jullie dat ook niet wat veel??
Veel op basis van zijn prestaties. Genoeg op basis van zijn salaris en transfersom.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef F1Bas het volgende:
Trouwens, Ajax wil 4 miljoen vragen voor Sonck, vinden jullie dat ook niet wat veel??
Jawel joh, da's die gast die in een of andere schietpartij in een duister cafe in Costa Rica betrokken was.quote:
sonckquote:Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel joh, da's die gast die in een of andere schietpartij in een duister cafe in Costa Rica betrokken was.
criminelen zat in amsterdamquote:Op donderdag 30 december 2004 14:05 schreef Roi het volgende:
Nou niet specifiek iemand, maar er lopen daar zoveel crimineeltjes rond die wel kunnen voetballen. En ook graag naar Ajax zouden willen gaan ! (Lage salaris natuurlijk, en na 2jaar gaat ie weg naar een clubje in Italie en verdient ajax weer wat geld!)
Hoezo tweede? Dat vind ik gewoon shit onzin. De beste moet spelen niks v an te voren tweede of derde of eerste. Niet goed spelen er gewoon uit en een betere neerzetten.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Babel heeft in een persoonlijk gesprek van ome Ronald gehoord dat hij sowieso tweede man is als nummer 9 en zeker genoeg minuten gaat maken.
Nou ik denk dat er alsnog een opvolger van Trabelsi komt in de zomer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Aangezien Ajax geen verdedigers zoekt, zal ik het niet te serieus nemen als ik jou was.
Ik zat ook aan Zlatan te denkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Ik doe mee met Zlatan Ibrahimovic en Ryan BABEL, gedeelde eerste plaats.
Mja das in die babes en beer teasers bar op de damrakquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Zlatan gaat al goed dus.
Rosales in de VI met Nederlandse kerstmeiden, die ouwe snoeper.
Wesley Sneijder.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
Wie is de Ajacied van 2004 heren?
quote:Club Brugge valt af in strijd om Sonck
Club Brugge lijkt afgevallen te zijn in de strijd om het verzekeren van de diensten van Wesley Sonck. De topclub in Belgie is geinteresseerd in de Belgische spits, die van Ajax te horen heeft gekregen dat hij mag vertrekken, maar kan niet voldoen aan de vraagprijs van naar verluidt 4 miljoen euro. Dat heeft Marc
daar heb je het probleemquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:47 schreef Ajaxfan het volgende:
Laat em drie wedstrijden de sterren van de hemel spelen
...in het 2equote:Op vrijdag 31 december 2004 19:47 schreef Ajaxfan het volgende:
Dump em lekker in een hoek. Laat em drie wedstrijden de sterren van de hemel spelen
Toch maar Zlatan. Hij heeft het in ieder geval voor elkaar gekregen dat we het er een halfjaar na zijn vertrek nog steeds over hem hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
Wie is de Ajacied van 2004 heren?
Proficiatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:29 schreef De_Ananas het volgende:
Sta eerste met Ajax bij Football Manager![]()
staat al in de linkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Daar maken we de kijkersvraag van.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat weet tong niet.
Stelletje goedkope hoerenquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mja das in die babes en beer teasers bar op de damrak![]()
![]()
En terwijl Heerenveen door zowat iedere NOS'er doodgeknuffeld wordt, die burgerlijke kutclub.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef cultheld het volgende:
'Het Studio-Ajax gevoel' dat bij veel fans van andere clubs diep van binnen blijkt te zitten (Studio Sport zou een voorkeur hebben voor Ajax) blijkt ook bij menig voetbalbestuurder een issue. Voorzitter Riemer van der Velde liet bij Omrop Fryslân weten dat dat een rol had gespeeld bij de gunning van de voetbalrechten aan John de Mol, zo bericht AbeLenstra.com. "Ajax en de NOS zijn zo'n beetje hetzelfde. Van Studio Ajax werden we zo langzamerhand ook wel eens moe" zo zou de voorzitter van Heerenveen hebben gemeld.
Sjonnie zat toch ook in de raad van commissarissen van Ajax? Lijkt mij inderdaad een goede ruil voor Riemerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef cultheld het volgende:
'Het Studio-Ajax gevoel' dat bij veel fans van andere clubs diep van binnen blijkt te zitten (Studio Sport zou een voorkeur hebben voor Ajax) blijkt ook bij menig voetbalbestuurder een issue. Voorzitter Riemer van der Velde liet bij Omrop Fryslân weten dat dat een rol had gespeeld bij de gunning van de voetbalrechten aan John de Mol, zo bericht AbeLenstra.com. "Ajax en de NOS zijn zo'n beetje hetzelfde. Van Studio Ajax werden we zo langzamerhand ook wel eens moe" zo zou de voorzitter van Heerenveen hebben gemeld.
Ach, de mediahoer uit Friesland wilde ook weer eens 'goedkoop' scoren.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En terwijl Heerenveen door zowat iedere NOS'er doodgeknuffeld wordt, die burgerlijke kutclub.
Ik sta net zo zeer in mijn recht als Riemer.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:51 schreef SCH het volgende:
Riemer moet niet zo zeiken. (En Dr. Daggla ook niet trouwens)
Hans Vonk heeft trouwens de wintersport goed doorstaan.
Dat zeg ik: Riemer moet zijn bek houden met zijn gezeik. Hij heeft zijn ziel aan de duivel verkocht en de supporters verraden en zoekt nu een goedkope smoesch.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik sta net zo zeer in mijn recht als Riemer..
!
Hij verdient wel iets meer credits van het Ajax-publiek vind ik.quote:En Hansie V. doet het inderdaad meer dan prima als kEePaH.
Zoiets duurt meestal ff, helemaal met keepers. Flappie had ook een seizoen nodig voordat men (het Ajaxpubliek dus) hem als volwaardige opvolger van Menzo accepteerde..quote:Op zondag 2 januari 2005 01:08 schreef SCH het volgende:
Hij verdient wel iets meer credits van het Ajax-publiek vind ik.
Maar die tijd krijgt Hans Vonk natuurlijk niet - dit is zijn eerste en laatste seizoen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoiets duurt meestal ff, helemaal met keepers. Flappie had ook een seizoen nodig voordat men (het Ajaxpubliek dus) hem als volwaardige opvolger van Menzo accepteerde..
Misschien dat ie daarom nog niet de erkenning heeft die hij verdient.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die tijd krijgt Hans Vonk natuurlijk niet - dit is zijn eerste en laatste seizoen.
Flappie uit de periode halverwege de nineties is ongekend goed. Even kijken hoe Steek zich ontwikkeld.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:25 schreef PJORourke het volgende:
Ik vind het een aardige keeper maar geen Flappie. Ik kan me niet voorstellen dat hij er over twee jaar nog staat.
Tja, dan blijf je teleurgesteld. Van der Sar had ook iets betere spelers voor zich.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:46 schreef PJORourke het volgende:
Flappie stelt gewoon de norm van wat een Ajax-keeper zou moeten zijn.
Voorlopig blijft het huilen, ja. Al die koemannetjesquote:Op zondag 2 januari 2005 01:47 schreef SCH het volgende:
Tja, dan blijf je teleurgesteld. Van der Sar had ook iets betere spelers voor zich.
Urby et Orbi?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Komt hij in 2005 in het eerste?
ha, ha...................quote:
Maar Ajax ging wel weer beter spelen met Vonk in de goal. Toch iemand die met veel ervaring een verdediging op poten kan zetten. Ook al werd de halve verdediging omgegooid, je kon zien dat Vonk veel communiceerde met SQD, Grygera en De Jong. Mi. zeker het vermelden waard als het gaat om een van de beste Ajacieden dit seizoen.quote:Op zondag 2 januari 2005 03:10 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar ook VOnk heeft zo z'n slappe momentjes, vooral met het uitverdedigen bij een counter. Leuk spelertjes uitkappen, langer wachten met het wegschieten van de bal. Ik hou ook bij Vonk m'n adem in als ik 'm weer eens capriolen uit zie halen. Hij heeft 't geluk dat die blunder thuis tegen RBC geen gevolgen had, en dat alle andere kunststukjes die 'ie op heeft gevoerd niet werden afgestraft, maar voor de rest: geef mij maar Lobont of anders Stekelenburg in de goal...
Ach die plakt er wel een jaartje aan. Ervaring is brood nodig bij Ajax .quote:Op zondag 2 januari 2005 01:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar die tijd krijgt Hans Vonk natuurlijk niet - dit is zijn eerste en laatste seizoen.
hoe durft ie! en zich dan maar afvragen waarom hij uitgefloten wordtquote:Op zondag 2 januari 2005 02:37 schreef erkez het volgende:
Wat een prachtig lied zong Cohen gisteren.
Vonden jullie ook niet?
Volgens mij hebben jullie weer drie redelijk fitte keepers.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:31 schreef Suijk het volgende:
Ik ben niet ontevreden over Vonk. Hoe lang is Lobont nog out?
Lobont zou nu wel weer langzaamaan fit moeten zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie weer drie redelijk fitte keepers.
twi kijkt teveel naar momenten en niet naar het geheel. Zoals Ajax er nu nog bij staat is Vonk de meest geschikte keeper, nog even vertrouwen kweken, zeker als er nieuwe spelers bij komen. Stekelenburg brengt dat niet mee, Lobont ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb overigens ook hetzelfde gevoel als twi bij Vonk. Bij terugspeelballen houd ik ook mijn hart vast. Beetje de zelfde capriolen zoals Lobont die een jaar geleden had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |