Minimaal.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:37 schreef keeper het volgende:
De Fair-Play Prijs?
daar waar we horenquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef The_Hives het volgende:
Met dit soort weekeinden staan we snel weer bovenaan
Tja, het begint met ambitiequote:Op zondag 31 oktober 2004 20:47 schreef VoreG het volgende:
Waarom wil iedereen Koeman weg hebben? Met hem winnen gewoon de CL van Juventus!
Kijk nou maar uit dat je geen klop krijgt in Israelquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:57 schreef golfer het volgende:
Let maar op: de doelstellingen gaan weer omhoog vanaf deze week.
dan gaan de doelstellingen net zo gemakkelijk weer omlaagquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit dat je geen klop krijgt in Israel
quote:31/10/2004 - Ongeluk Tonnie Bruins Slot in Israel
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf meldt dat Tonnie Bruins Slot na afloop van het duel van Maccabi Tel Aviv zaterdagavond in Israel een auto-ongeluk heeft gehad. De spion van Ajax zou ter observatie in het ziekenhuis moeten blijven vannacht en onder andere kneuzingen aan zijn heup hebben opgelopen. Tonnie BRuins Slot vertrok 10 minuten voor tijd al uit het stadion. "Het was de slechtste wedstrijd van Maccabi sinds ik hen volg" aldus de Bruins Slot.
quote:31/10/2004 - Sonck moet weer op het matje komen bij Koeman
(Van onze verslaggever RvN)
Tegenover De Telegraaf liet Ronald Koeman weten weer te zullen gaan praten met Wesley Sonck. De Belgische aanvaller was openlijk erg boos toen hij gewisseld werd door Ronald Koeman. De Ajax coach liet weten de frustratie te begrijpen, maar dat hij hetgeen moest doen wat in zijn ogen in het belang van Ajax is. Na Van der Vaart en Sneijder kan nu Sonck weer een forse reprimande verwachten voor zijn reactie.
Met Ajax komt het ALTIJD goed.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:29 schreef JaWi het volgende:
, misschien komt het toch nog goed.
Ik naar de wedstrijd in Amsterdam over twee wekenquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:35 schreef Suijk het volgende:
Hup!
Ben benieuwd naar de wedstrijd in Israël deze week!
Ja, die ook. Jammer dat Song bij hun niet mee doet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik naar de wedstrijd in Amsterdam over twee weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |