Eens met het eerste deel. Waarom het tweede deel niet? Als het maar geen 10+ miljoen is. Lijkt mij wel een speler met potentiequote:Op maandag 9 juli 2007 21:11 schreef Chivu het volgende:
Babel verkoop je over pakweg 2 jaar niet voor meer dan 20 miljoen, dus dan is het slecht zaken doen als je hem niet verkoopt. Zolang Alves er maar niet voor teruggekocht wordt.
Ik vind hem ook ondergewaardeerd, maar 20 miljoen is wel erg veel geld.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef cultheld het volgende:
Opmerkelijk, al die Ajaxfanboys die Babel kwalificeren als een eeuwig talent dat te weinig rendement behaalt, maar niet snappen dat Babel een groot aandeel had in bijna elke Ajax-aanval van dit seizoen met z'n succesvolle loopacties zonder bal (het ultieme bewijs van voetbalintelligentie bij een aanvaller). Ik begrijp best dat Liverpool Babel wil halen, want dat is een aanvaller die complementair is aan Torres.
Hear hear...quote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef cultheld het volgende:
Opmerkelijk, al die Ajaxfanboys die Babel kwalificeren als een eeuwig talent dat te weinig rendement behaalt, maar niet snappen dat Babel een groot aandeel had in bijna elke Ajax-aanval van dit seizoen met z'n succesvolle loopacties zonder bal (het ultieme bewijs van voetbalintelligentie bij een aanvaller). Ik begrijp best dat Liverpool Babel wil halen, want dat is een aanvaller die complementair is aan Torres.
Ik zie geen geschikte vervangers dus dan maar houden. Liever kampioenschap met een aandeel van Babel en volgend jaar 10 miljoen, dan nu 20 miljoen en weer 2e.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind hem ook ondergewaardeerd, maar 20 miljoen is wel erg veel geld.
Mijn visie:
Als Van Geel goede realistische vervangers op het oog heeft: doen.
Geen geschikte vervangens: Babel houden.
Ah vandaar. Ik kijk namelijk meestal naar de bal, de bal die Babel nogal vaak verspeeld.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef cultheld het volgende:
Voor 20 miljoen euro moet Ajax dat zeker doen, maar er wordt hier gedaan alsof het over Soetaers of Sikora gaat. Babel kan prima uitgroeien tot een topspeler in het Premiership.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik vind hem ook ondergewaardeerd, maar 20 miljoen is wel erg veel geld.
Mijn visie:
Als Van Geel goede realistische vervangers op het oog heeft: doen.
Geen geschikte vervangens: Babel houden.
Ik vind Babel prima hoor, maar als je er 20 miljoen voor kan krijgen waarop moet je dan nog wachten!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen euro moet Ajax dat zeker doen, maar er wordt hier gedaan alsof het over Soetaers of Sikora gaat. Babel kan prima uitgroeien tot een topspeler in het Premiership.
Zolang het niet op tt of vi.nl of ajax.nl bevestigd staat is het niet zeker. Deze link stond overigens ook in het oude topic.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.sporttribune.nl/pagina/voorpagina/13419?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |