quote:Ten Cate wil nog een kunstje doen: Ajax
19/5/2006 22:49
'Ik ben 51 en ik heb het idee dat ik nog iets moet afmaken, nog een kunstje moet doen', legde Henk ten Cate uit voor de camera van Studio Sport. De assistent-trainer van Barcelona gaat de komende twee jaar aan de slag als hoofdcoach van Ajax.
De Amsterdamse club was niet de enige die zich had gemeld voor Ten Cate. Zo is ook bekend dat PSV had geïnformeerd bij de Amsterdammer. 'De clubs die me gebeld hebben, waren zeker niet de eerste de beste. Er was er één bij waarvan ik dacht dat moet ik ooit nog een keer doen en dat was Ajax.'
Ten Cate liet weten dat hij had overlegd met zijn familie, die het 'erg goed naar de zin had in Barcelona'. Maar nadat zijn gezin hem de raad gaf te volgen wat zijn hart wilde, besloot hij de koffers te pakken en voor Ajax te kiezen.
'Ik ben ontzettend trots dat ik de nieuwe trainer van Ajax ben geworden. Met het team dat we nog aan het samenstellen zijn, heb ik er het volste vertrouwen in dat we er iets moois van kunnen maken.'
In dat team zit onder meer Hennie Spijkerman, met wie Ten Cate nog samenwerkte bij Go Ahead Eagles, zij het dat Ten Cate destijds assistent was van Spijkerman. Dat is in Amsterdam andersom. 'Ik ken Hennie al jaren. Ik weet wat hij kan, hij heeft ontzettend veel kwaliteiten als trainer. Ik weet zeker dat wij samen van dit project een mooi project kunnen maken.'
Huh? Wat een vreemde opmerking om te makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:04 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Spijkerman zal in elk geval zeker niet aan zijn poten gaan zagen want hoofdcoach wordt hij toch niet
Spijkerman wordt natuurlijk nooit gepruimd door de Ajax fans en hij is allang blij dat Ten Cate hem aan een baantje helpt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Huh? Wat een vreemde opmerking om te maken
quote:De Amsterdamse club was niet de enige die zich had gemeld voor Ten Cate. Zo is ook bekend dat PSV had geïnformeerd bij de Amsterdammer. 'De clubs die me gebeld hebben, waren zeker niet de eerste de beste. Er was er één bij waarvan ik dacht dat moet ik ooit nog een keer doen en dat was Ajax.'
Jij geniet van hetzelfde witte spul als je naamgenoot? Hij zei ook iets wat hier niet stond namelijk "Gezien mijn achtergrond", dat wil dus zeggen dat hij Ajax blijkbaar hoog heeft zitten. Psv heeft ook veel centjes moeten dokken voor Koeman, dus daar zal het ook wel niet aan liggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Standaard antwoord:
'PSV kwam ook en eigenlijk wilde ik daar wel naartoe want ze domineren nu eenmaal het Nederlands voetbal. Maar Ajax bood meer geld dus ga ik naar Ajax'
Ga er nou in vredesnaam niet meer op in en laten we gewoon dit topic lekker schoonhouden door zulke lui te negeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij geniet van hetzelfde witte spul als je naamgenoot? Hij zei ook iets wat hier niet stond namelijk "Gezien mijn achtergrond", dat wil dus zeggen dat hij Ajax blijkbaar hoog heeft zitten. Psv heeft ook veel centjes moeten dokken voor Koeman, dus daar zal het ook wel niet aan liggen.
Het is een Amsterdammer en dus Ajacied. Hij heeft Ajax hoger zitten dan psv, niet onterecht natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een voorbeeld, maar dat begrijp je schijnbaar niet.
Het is gewoon een ordinair PR praatje, dat jij het serieus neemt, moet jij weten.
Beter niet op reageren dan, stopt die vanzelf en zoniet, merkt hij het wel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:58 schreef Nashje het volgende:
Reageer inderdaad niet meer op die kansloze kut figuren die alleen maar uit zijn om te trollen. Diego is weer gezellig terug op z'n oude niveau. Hopelijk ook weer snel weg.
Mijn mening is dat je hem er best bij kan hebben!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die die asociale, sfeerverpestende, broodvoetballende, Davids niet bij Ajax wil?
Ik denk dat het zonder hem beter gaat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:15 schreef Badabingea het volgende:
Mijn mening is dat je hem er best bij kan hebben!
Je hebt gelijk, als hij naar psv was gegaan had hij wel wat anders gezegd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een voorbeeld, maar dat begrijp je schijnbaar niet.
Het is gewoon een ordinair PR praatje, dat jij het serieus neemt, moet jij weten.
Johnny gaat veel leren van Stam, dat zeker!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
Verder hoop ik ook dat we veel plezier aan Stam gaan beleven, want die is ook al 33 en de laatste tijd erg vaak geblesseerd? maaarrrrrrrr......... we hebben Johnny nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |